اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر صدیقه دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 487 مشاهده پرسش
    در ضمن هفته گذشته سوال پرسیدم قرار شد سی تی تزریقی بفرستم.مجددا ازمایش گرفتم با سی تی تزریقی الان براتون ارسال کردم در ضمن کد رهیگیری ام
    f38ul962823 Kasra:
    Kasra:
    با سلام.پدر من از طریق سونوگرافی متوجه شده یک توده ایزواکو به اندازه 15 میلی متر در پل فوقانی کلیه سمت راست اش دیده شده و در ازمایش خونش خون دو پلاس دیده شده و اوره و کراتینش نرماله و هیچ دردی نداره خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر سعید یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 468 مشاهده پرسش
    سلام پدر بنده دچار نارسایی کلیه شده کلسیم خونش15.5 و کراتین2.7 هست و مقدار اوره خونش خیلی بالاست دکتر های بیمارستان به ایشون سوند و سرم مداوم تزریق کردند دستور تزریق امپول پامیترنات رو هم دادند و پس از تزریق اندکی در حد یک شماره کلسیم پایین امد و دوباره امشب یکی دیگه به ایشون تزریق کردن گفتن اگر جواب نده باید برای دیالیز اماده بشوند ایا دیالیز چاره راه هست !؟ این برگه ازمایش اولیه است 👇👇👇👇
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر شهنام یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    بنده 37سال سن دارم.12سالگی هر دو طرف بدلیل سنگهای متعدد عمل شدم.از 12سالگی به بعد هر چند سال یک بار سنگ شکن شدم.تقریبا هر طرف پانزده بار.الان هم سنگ دارم هر دو طرف داخل کلیه.دکتر دیگه اجازه سنگ شکنی نمیده.لطفا راهنمایی کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو جديدت چطوره
  • تصویر کاربر ابوالفضل یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر بنده 28سالمه در حدود دو سال هستش سوزش مجاری دارم باسرفه های خشک پی در پی سوزش مجاری طوریه که بی قرارم میکنه با هر سری مراجعه به سرویس بهداشتی یکمی از سوزشم کمتر میشه در حدود دو سال پیش پیش دکترای متخصص شهر شاهرود مراجعه کردم و با عمل سرپایی بیهوش کردن بنده اعلام به این کردن هیچ تنگی مجرایی وعفونتی ندارم و پرونده درمانیم موجوده از این سوزش خسته شدم جوری شدم که کلافم کرده اگه امکانش هست خواهشا یک فکری به این مریضی ناشناخته بنده کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      تنها واه درمان مصرف اب زياد است
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    با عرض سلام..پسرم تنگی upjo داره.و سنگ 6میل هم داره.پارسال اسکن انجام دادیم.دکتر گفت فعل هم نیاز به جراحی ندارد امسال اسکن dtpa انجام دادیم.اسکن رو براتون میفرستم.لطف کنین اوامر شما را درخصوص اینکه نیاز به جراحی دارد یا خیر بفرمایید.در خصوص سنگش ایا از کلیه جدا بشه و بخاطر تنگی نتونه بره تو حالب و در کلیه شناور باشه ایا باز هم درد داره یا خیر؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      اسكن را بفرستيد نه سونو
    2. تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر جان اسکن dtpa رو خدمتتون فرستادم
    3. تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      اسکن dtpa
    4. تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      عکس سوم اسکن dtpa
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
    6. تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      با عمل لاپاراسکوپی که برا تنگی انجام میدین سنگ 5/5میل رو که در کالیس تحتانی هست هم خارج میکنین؟
    7. تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      هزینه حدودی هم بفرمایید که آزاد چقدر میشه
    8. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      نه امكان پذير نيست چه باز چه بسته
    9. نمایش سایر 7 پاسخ
  • تصویر کاربر اردلان یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 529 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام 39 سال سن دارم. نزديک 2 هفته است که تشخیص داده شده مبتلا به بیماری پلی کیستیک کلیه ارثی هستم. کلیه چپ 18 سانت و کلیه راست 15 سانت شده است. در کلیه چپ همیشه درد خفیفی را احساس می کنم. در شهر اروميه تحت نظر متخصص نفرولوژی دارو مصرف می کنم. عملکرد کلیه ام فعلا خیلی خوب است. چند مدت طول می کشد تا نارسايی کلیه پیدا کنم. بهترين درمانی که برای بنده پيشنهاد می فرمایید چیست؟ آيا دارويی وجو داردکه باعث پوچ شدن این کیست ها شود؟ سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر اردلان یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      لطفا پاسخ دهید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر کیوان یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    با سلام‌دکتر افکار جنسی دیوانه ام کرده اند حتی روی سایه یک زن هم نمی توانم پا بگذارم حتی یک کودک چه پسر چه دختر را هم نمی توانم بغل کنم همش احساس می کنم یه حسی از طرف این افرادی که گفتم به طرف الت و باسن من میان الانم تحت درمان هومیوپاتی ام گفت خودارضایی کنم ولی من خوشم نمیاد شرایط ازدواجم ندارم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام با شماره٠٢١٨٨٢٠٩٢١٦ دكتر ستوده روان درمان از امريكا تماس سريع بگير
  • تصویر کاربر بهروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 396 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من یه مشکلی دارم شب ها تا صبح هنگام خواب هر نیم ساعت یک بار باید برم دستشویی نه این که تکرر ادرار داشته باشه اگه بخوام دستشویی نرم اصلا نفسم بالا نمیاد و کلیه هام درد میگیره تیر میکشه وقتی هم میره دستشویی ادرارم خیلی کم هست و یکم بهتر میشه و دوباره نیم ساعت بعد اگر برای تخلیه ادرار نرم کلیه هام تیر میکشه و درد میگیره
    ممنون از پاسخگوییتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام از نظر علت ودرمان قطعي بايد نوار مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
  • تصویر کاربر میرزا یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 765 مشاهده پرسش
    سلام مدتی هستش روی الت تناسلی بنده شکافی بوجود اومده از هیدروکورتیزون چشمی استفاده کردم تا حدودی بهتر شد لطفا اگر امکان دارد یک پماد یا کرم ترمیم کننده قوی معرفی کنید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر ابوالفضل یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    با سلام
    من اقایی28ساله و متاهل هستم ک حدود1سالو نیم دچار سوزش مجاری ادراری هستم،طی این مدت کلی دکتر رفتم و طی ازمایش های مختلف از جمله سونو گرافی،معاینه تنگی مجرا،ازمایش ادرار و غیره هیچ مشکلی پیدا نشد،البته در کنار این علایم سرفه خشک هم دارم،ب نظر شما من باید برای رفع این مشکل چکار کنم،سوزش مجاری واقعا زجر اور است،ضمنا زمان ادرار سوزشم بیشتر نمیشود
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب