لیست پرسشها (10,723 پرسش)
کیهان شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 536 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر.
من از یک هفته پیش دچار عفونت شدید گوش هم در گوش میانی و هم گوش داخلی یعنی پشت پرده شده ام.و با مراجعه به متخصص کلی دارو داره و 7 روز است در حال استفتاده هستم
اما امروز صب موقع نماز که بیدار شدم ناگهان در رخت خواب هر دو کلیه ام در عرض یک دقیقه درد شدیدی درش رخ داد و تا 20 دقیقه ادامه داشت و بعد کامل اروم شد.
تابحال چنین چیزی برایم رخ نداده بود.
در این یک هفته هم که عفونت گوش دارم بی میل به غذا شده ام گاهی تب میکنم و یک بار هم لرز شدید گرفتم.در ماه هم تقریبا یک یا د وبار با سوزش ادرار مواجه میشم.
از نظر شما ایا برای کلیه ام مشکلی رخ داده که امروز این درد برایم رخ داد؟ایا نیاز به رجوع به متخصص کلیه هست؟
متشکرم💁♂-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
اگر شك داريد ازمايش بدهيد
-
- سلام و خسته نباشيد
چند روز پيش موقع تعويض لباس به سر آلت فشاروارد شد از شب همونا روز احساس سوزش كردم وقتي نگاه كردم حس كردم سر الت گشاد شده از نوع خروج ادرار هم حس ميكردم ، سوراخ سر آلت تقريبا ٦تا٧ميلي متره ميترسم مشكلي پيش اماد باشه تصوير رو هم ارسال كردم براتون لطفا جواب بديد خيلي نگرانم مرسي-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر من شما مشكلي نداريد
-
- سلام اقای دکتر من tul شدم و استنت برام گذاشته شد پنج روز پیش استنت برداشته شده ولی من به شدت هنوز درد دارم درد از پهلو تا مجرا تیر میکشه و تمام ناحیه پرینه و رکتوم هم درد داره نمیتونم زیاد بنشینم آیا این طبیعیه.،،
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
بايد CTاسكن كنيد بدون تزويق بفرستيد ببينم
-
- سلام اقای دکتر من دوتا زیر التم قسمت قرمز اون پایین دوتا سولاخ کوچک دارم ک دو اون ی چیز سفید هست فک کنم چرک باشه اون باید درمان بشه یا چیز خاصی نیست لطفا جواب بدید یا چیزی درونش نمیره ک؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
عكسش. ا بفرستيد ببينم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام
آقای دکتر من دوماه و نیم پیش درد شدید کلیه داشتم پیش دکتر مربوطه رفتم و برای من سونوگرافی و سی تی اسکن نوشت جفتشو انجام دادم و مشخص شد که سنگ در کلیه و گرفتگی خفیف در حالب سمت راست دارم دکتر برای من دارو نوشت و دو روز بعد سنگ دفع کردم و دردم افتاد ولی تو سونوگرافی هنوز گرفتگی خفیف تو حالب سمت راست بود که مقداری ادرارو به کلیه پس میزد دوباره دکتر واسم سی تی اسکن نوشت و گفت اگه سنگ دفع نشه باید از طریق Tul سنگ بشکنن میخواستم بدونم هزینه این کار چقدر میشه و اینکه الان که درد ندارم راهی جز tul هست که به وسیله دارو بشه انجام داد یا نه
با تشکر Fish Farming:
سلام
آقای دکتر من دوماه و نیم پیش درد شدید کلیه داشتم پیش دکتر مربوطه رفتم و برای من سونوگرافی و سی تی اسکن نوشت جفتشو انجام دادم و مشخص شد که سنگ در کلیه و گرفتگی خفیف در حالب سمت راست دارم دکتر برای من دارو نوشت و دو روز بعد سنگ دفع کردم و دردم افتاد ولی تو سونوگرافی هنوز گرفتگی خفیف تو حالب سمت راست بود که مقداری ادرارو به کلیه پس میزد دوباره دکتر واسم سی تی اسکن نوشت و گفت اگه سنگ دفع نشه باید از طریق Tul سنگ بشکنن میخواستم بدونم هزینه این کار چقدر میشه و اینکه الان که درد ندارم راهی جز tul هست که به وسیله دارو بشه انجام داد یا نه
با تشکر.-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
ب٢هفته ديگر بايد سونو كنيد تا تصميم نهايي گرفته شود
-
- Faraji Ali:
باسلام من داروی فشار بنام آملوپرس مصرف دارم و پروتئین دفع می شود بجای آن از کدوم داروی فشار استفاده کنم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
از دكتر نفرولوگ بپرسيد
-
- با سلام...
بنده سنگ دو میلی متری در کلیه راستم هست.23سالمه.در منی من درون یکی از چندین لخته ی زرد رنگ مایل به سفید، لخته ی ریز قهوه ای مایل به قرمز مشاهده کردم.یک بار هم لخته ی بسیار ریز قرمز بیرون از اون لخته های ژلاتینی زرد دیده شد.آیا ربطی به سنگ کلیه داره؟نشانه ی چیست؟ سنگ کلیه پس از انجام سونوگرافی حدود دو هفته قبل مشخص شد...
از چند ماه پیش هم درد هایی در سمت راست کمرم و همچنین بالای مثانه، زیر ناف سمت راست که به سمت بیضه راست هم کشیده می شد البته الان کمتر شده... چند روزی هست که عرق خارشتر و سیاه دانه مصرف میکنم و آب زیادی می نوشم...
ریپورت سونوگرافی رو براتون میفرستم...-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر من شما كاملا سالميد ونياز به درمان نداريد
-
- سلام !بعده سالها و بصورت کاملا ناگهانی یک ماه پیش مشخص شد که پلی کیستیک شدید دارم با افزایش سایز کلیه و کراتین بالا!تو این 38 سال هیچ عارصه یا دردی نداشتم و مشخص شدن این مشکل هم بخاطر سرماخوردگی و زیر پنکه خوابیدن بود!تو این سالهادفقط فشار خون بالا داشتم که قرص هم مصرف نمیکردم و متخصصی هم تشخیص نداد که علت فشار بالای من از کلیه اس!سوالات بنده 1- ایا فشار خون تقریبا بدخیم وبالای من 1812 با قرص کاهنده فشار قابل کنترل و پایین امدن هست !؟(دو هفته ای که شروع به مصرف کردم!)
سوال دوم _با توجه به جواب سی تی که اگه امکان داشت براتون میفرستم،ایا جلوی پیشرفت بیماری رو میشه کاهش داد!که 15 20 ساله دیگه کلیه برام کارکنه(هر چند درمان نیست برا این درد! و بعید میدونم زیاد کلیه ها جواب بده)-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
اين بيماري كيستي درمان ندارد فشار را تحت دكتر داخلي چك كنيد
-
- سلام آقای دکتر.مدت یک سالی هست که هر از گاهی درد شدیدی در دو طرف پهلو دارم.یک هفته پیش سونو گرفتم داخل سونو شن ریزی به طول 9 mm پیدا شد . رفتم ک ذکتری گفت باید عکس رنگی بگیرم به نظر شما نیازی به عکس رنگی هست. آیابا دارو رفع میشه؟
-
محمدی یکشنبه ۲۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
جواب سونو - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- میخواستم مشخصات ودرمان بیماری کلیوی این جنین در سونویی که فرستاده شد را لطف کنید توضیح دهید آیا درمان داره ؟ اگه میشه چقد طول میکشه؟
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

