لیست پرسشها (10,723 پرسش)
هادي چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 394 مشاهده پرسش
Chand lake ghahveii zir poosti ke bar amadegi ham nadare rooye alat va beyZe daram-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
ضاهرا زگيلند درمانش كرايو است فيلم من را ببينيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام خسته نباشید
بنده در کلیه راست چند سنگ زیر 5میل دارم و کلیه متورم شده چند وقته درد مزمن ادامه داره سیتی اسکن رو براتون ارسال میکنم ممنون میشم ملاحظه کنید-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بايد عكس اسن هسته اي وIVP از نظر شدت تنگي كليه بگيريد
-
- سلام . من چهل و چهار سالمه . بعد از نزدیکی درد در ناحیه شکم همراه با نفخ دارم . مایع منی هنگام خروج جهش نداره و خیلی هم غلیظه . یه حالت سوزش کم در مجرای ادارار وجود داره . اینم بگم که سال 78 عمل فتق انجام دادم . بنظر شما چه مشکلی میتونه وجود داشته باشه ؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
ارتداطي به فتق ندارد از مايع مني ازمايش دهيد
-
- كليه راست هيدرونفروتيك شديد ،داراي دوقطعه سنگ 5 تا 6 ميلي و كليه چپ هايپرتروفي و داراي يك سنگ كاليسي ٧ ميلي ، و اين جواب سونوگرافي بعد از گذشت يكماه از عمل و سنگ شكني هستش جواب سيتي رو هم ميفرستم اقاي دكتر نظرتون چيه
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
اسكن هسته اي از نظر عملكرد كليه بدهيد بفرستيد ببينم
-
- با سلام
وقت بخير عرض ميكنم
احتراما هر از چند گاهي ، "شايد" زماني كه از صابون براي شستشوي الت تناسلي زياد استفاده ميكنم و يا در فصول غير گرم ،
الت تناسلي ام خشك ميشود و كه با فشار دادن (عمل استبرا به جهت خروج بول باقيمانده در الت ) التم زخم برميدارد و خوني ميشود ،
سوال اينكه
١. ايا صابون و يا شوينده ها باعث خشكي الت ميشود ، در اينصورت چه نوع صابون يا شوينده اي را توصيه مينماييد ؟
٢ . براي نرم كردن و محافظت از الت تناسلي ، چه نوع روغني توصيه ميكنيد ؟
بي نهايت متشكرم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
از دارو خانه پماد AوDبگيريد وهر ١٢ ساعت استفاده كنيد
-
- با سلام و عرض ادب. من 27 سال سن دارم و مجرد هستم و تاکنون رابطه جنسی نداشتم. چند وقت پیش برای مشاوره در مورد ازدواج به روانپزشک مراجعه کردم چون فعلا شرایط ازدواج را ندارم ایشان به من دارویی را دادند که بتوانم میل جنسی را راحتتر کنترل کنم.تصویر نسخه را برای شما ارسال میکنم. سوالی که از شما داشتم این است که آیا این دارو عوارضی دارد؟ و آیا موجب عقیم شدن و مشکلات دیگری نمی شود؟ با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر من شما نياز به دارو نداريد وسالميد
-
- سلام عرض احترام ادب خدمت شما اقای من ۲۴ سال دارم و مجرد تا ۱ ماه پیش کاملن از لحاظ جنسی فعال بودم هر صبح با نعوظ کامل ومیل شدید بیدار میشدم شبا هم تقریبا همین طور.الان نزدیک به یک ماه چند روزه شدیدا میل جنسیم کم شده صبح ها نعوظ کامل میل زیادی ندارم.ازمایش تستسترون هم دادم.مشکلی نداشت .سونوگرافی بیضه هم همین طور.توسط خود شما هم معاینه شدم حدودا۳۰ روز پیش به اشتباه یه پزشک بهم گفته بود واریکوسل داری شما عرض کردین هم چین چیزی ندارم...ممنون میشم راهمایی کنید خیلی این موضوع کاهش میل جنسی نگرانم کرده
- با عرض سلام خدمت جناب آقاى طبيب كرمى
اينجانب آقا و 33سال سن دارم، بعد از آميزش جنسى با همسرم در منى ام خون وجود داشت و اولين بار بود چنين اتفاقى برايم رخ داد، كمى نگران هستم، لطفاً راهنمايى بفرمائيد.-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
اين اسلا جاي نگراني نيست
-
- سلام. جناب دکتر چند روزی است که سر الت تناسلیم درد کمی دارد که انگار ادرار دارم اما ادرار ندارم و البته ادرارم دوتایی نیست و کامل هم تخلیه میشود و سوزشی هم ندارم.
تصور میکنم چیزی در مجرای ادرارم هست که بیروننمی آید اما هیچ چیز نیست. البته من چندین سال است که متاسفانه خودارضایی میکنم و بعد از شبی که این کار را کردم اینطور شد. یعنی صبح که از خواب بیدار شدم دچار چنین ذوق ذوقی در سر الت شدم که چند روزی است ادامه دارد.-
علی پنجشنبه ۲ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
سلام مجدد اقای دکتر، اکنون احساس میکنم مرتب ادرار دارم اما وقتی تخلیه میکنم، مقدار کمی ادرار می آید. انگار از ادرار زیاد باید خودم را نگه دارم و دائم سر مجاری ادرارم فشار و سوزش و درد احساس میکنم. - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام خسته نباشید. من پسری 22 ساله هستم. در 10 سالگی دو بار سوزش ادرار شدید داشتم که با مراجعه به پزشک عمومی برطرف شد. اما الان یک سالی است که هنگامی که آب زیاد نمی خورم هنگام ادرار و ساعتی پس از آن احساس سوختگی از نوک آلت تناسلی تا ناحیه پایین تر از بیضه دارم. به متخصص مراجعه کردم سونوگرافی کلیه و مثانه انجام دادم اما مشکلی دیده نشده حتی سیستوسکوپی هم انجام دادم و دکتر گفت سالمه. به من قرص سیتالوپرام تجویز کرد اما اکنون بیست روزه آن را مصرف می کنم هیچ نتیجه ای نگرفته ام. لطفا من را راهنمایی کنید.
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر من بيخيال شويد چون مهم نيست
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

