لیست پرسشها (10,723 پرسش)
داود شنبه ۱۱ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 507 مشاهده پرسش
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب دکتر کرمی،آقای دکتر پدر من حدوداً 25 سال پیش در اثر تصادف دچار قطعی مجرا شد(سن پدر:60). با عمل های جراحی متعدد متاسفانه این مشکل حل نشده و تا به امروز همچنان از طریق سند ادراری که از شکم سوراخ شده ادرار تخلیه میشه و هر 21 روز یکبار این سند باید تعویض شه که با هزینه ها و درد و رنج های فراوان انجام میشه(لازم به ذکر است که طی عمل های متعدد مجرای ادرار مقداری کوتاه شده) .خواهشمندیم مارو کمک کنین.قبل از هر چیز از مساعدت و همفکری شما کمال تشکر را دارم.آرزوی موفقیت و سربلندی براتون دارم.پیرعلی از ساوه 09399949342-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
بايد سيستوسكوپي كنم ببينم چقدر تنگ است - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- به دلیل اینکه در گذشته خوب ختنه نشدم مقداری جزعی پوست اضافه دارد و در ضمن سوراخ التم به جای سر کمی پایین تر واقع شده ایا فابل حله
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
قابل حل است ولي اگر مشكل نداريد دست نزن
-
- دخترم را در سن 2سال و 3ماه از پوشک گرفتم و خیلی راحت و خوب پیش رفتیم بخصوص اصلا شبها خودش را خیس نمی کرد،بعداز 3ماه کم کم کنترل ادرارش رو در روز و شب از دست داد و در ابتدا آزمایش ادرارش عفونتی نشان نداد،
بعداز چندماه متوجه عفونت شدیم و تحت نظر دکتر نفرولوژیست پیش رفتیم و دچار عفونتهای مکرر شد،
Vcug ,نوار مثانه ،انجام شد تنها مشکل دخترم تغییر شکل مثانه هست،مثانه کشیده شده و اصطلاحا دوکی شکل شده ،حتی MRI هم انجام دادیم که مشکلی نبود و کنترل ادرار در شب را ندارن و در روز عموما به مقدار کم خودش را خیس میکند، البته با وجود خوردن روزی 1عدد قرص وزیکیر 5میلیگرم،
الان 4سال نیم سن دارن، و الان عفونت کرده ecoli ،تب 38.5 درجه، درد کلیه، لرز،دکتر شهرستان الان بهش آمیکاسین داده ،هر 12ساعت،یک عدد تا الان تزریق کردیم،6عدد دکتر داده برای 2روز و نصف و بعدش آنتی بیوتیک خوراکی،
لطفا راهنمایی ام کنید،
به محض قطع آنتی بیوتیک نگهدارنده که هر شب بهش میدیم دوباره عفونت میکنه،و نسبت به سفالکسین که هرشب دادیم مقاوم شده و بعلت فاویسم که داره چند آنتی بیوتیک هم نمیشه بهش داد-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بايد از نظر مثانه عصبي وبرگشت ادرار بررسي شود٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- جواب سونوی نوزاد 3 ماهه
هیدرونفز خفیف گرید 1 در سیستم پیلوکالیس کلیه چپ رویت گردید
دو کانون اکوژن به دیامتر 1.1mm در کالیس تحتانی و به دیامتر 1mm در کالیس میانی کلیه چپ مطرح کننده میکرولیتیازیس رویت شد-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
نياز به درمان ندارند
-
- A, [29.08.17 15:34]
سلام - من مرد 33 ساله هستم با وزن 68 کیلو و قد 180 هستم و سنگ حدود 7 میلی منر در کلیه در قسمت کالیس فوقانی به مدت حدود 8 سال دارم پدر و مادر نیز کلیه سنگ ساز داشتند و پدربزرگ پدری و مادر مادرم نیز هردو بر اثر دیالیز و نارسایی کلیه مرحوم شدند. البته آزمایش ها خون خوب است . البته در آخرین آزمایش ادرار خون دیده شده است البته درد و مشکلی ندارم و مساله من تکرر ادار است و همیشه آب بدنم کم است و معمولا به محض آب خوردن باید دستشویی بروم . البته سایز مثانه ظاهرا طبیعی است . قند ناشتا نیز حدود 100 می باشد . ممنون میشون راهنمایی کنید و ضمنا آیا احتیاج به سنگ شکن هست ؟ چون چندتا دکتر که مراجعه کردم گفتند فعلا لازم نیست دستکاری شود-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
اگر كاري بكنيد ان سنگ شكني برون اندامي است - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام
اقای دکتر پدرم 66 سالشه بیماری دیابت داره و فشار خون که الان هردو خوشبختانه کنترل شد ولی به خاطر کراتین دو و خرده ای کلیه و فشار خونش دکتر سونوگرافی نوشتن که یه توده در کلیه راست دیده شد و دکتر برای تشخیص اسکن بدون تزریق تجویز کردن که در جواب اونم کامل مشخص نشد چیه و به خاطر کراتین بالا گفتن بهتر با تزریق مایع حاجب انجام نشه و نزد دکتر اورولوژ رفتن گفتن باید عمل جراحی باز بشه باز بشه اگه توده ای جدا بود که برداشته بشه اگه قسمتی وصل باشه یه هاله ای از کلیه برداشته بشه و کلا نمونه برداری و لاپراسکوپی منتفی میدونستن حالا با توجه به کراتین کلیه پدرم که بالاست و کلیه تنبل تشخیص شما چیه در ضمن می خوان رشت عمل کنن ممنون میشم پاسخم را بدهید و از نگرانی در بیام قبلا پدرم یه کیست بنا گوشیم داشت که عمل شد و درضمن پدرم هیچ گونه مشکلی نداره نه دردی نه چیزی-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
بايد عمل كنيد
-
- سلام آقای دکتر. حدود سه ماه قبل درد شدید کلیه گرفتم که فهمیدم سنگ کلیه دارم و سنگ 5 میل در حالب دکتر میگت با تحرک دفع میشه و به علت طولانی شدن و یک ماه در این وضعیت موندن کلیه ام از کار افتاد که بعد عمل اورزانسی تی یو ال برام زدن و عفونت کلیه خارج شد ولی سنگ به داخل کلیه برگشت این موقع میگفتن سنگ 8 میل بوده و بعد عمل رفتم سنگ شکنی که 3 4 میلیش موند و باز همون شد 5 و اومد تو حالب و باز اذیت میشدم دوباره عمل تی یو ال و این بار هم نا موفق و سنگ به درون کلیه برگشت کرد و سوند دبل جی هم داشتم و در عمل دوم سوند و عوض کردن الان یک ماه از عملم میگذره و سنگ 4 و نیم میلی در کالیس تحتانی کلیه است و سوند اذیتم میکنه و خون در ادرا و سوزش دارم ولی سنگ هنوز تو کلیه است میخواستم ببینم چ درمانی پیشنهاد میدین؟ با توجه به اینکه سوند هم باید خارج بشه و در اولین فرصت میخواستم برام وقت عمل بزنین. من از سمنان هستم. یه سوال دیگه شما عمل تی یو ال بسکت انجام میدین؟ روشی برای مورد های خاصی مثل من که موفقیت آمیز باشه؟ با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤تماس - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- باسلام و روز بخیر
به علت درد پهلو به دکتر مراجعه کرده و پزشک مربوطه تقاضای سونوگرافی نوشتند . پس از انجام سونو و در جواب نوشته شده که تصویر کیست به قطر 28میلی متر در ناحیه تحتانی کلیه مشهود است .
همچنین پروستات با حجم 39سی سی مشاهده شد .
میخواستم بدونم چکار باید انجام بدم؟؟؟ از شما نهایت تشکر و قدردانی رو دارم.-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
هيچكدام نياز به درمان ندارند
-
- بنده سه روز پیش با علایم ادرار خونی به پزشک مراجعه کردم،افلوکساسین 200،بیست عدد دریافت کردم و الان بعد سه روز ادرار خونی ندارم،علایم بالینی خاصی هم ندارن،در جواب آزمایش دفع پروتئین+3 و دفع خون+2 ،کشت باکتری رشد نکرد،میخواستم بدونم دفع پروتیین مربوط به عفونت ادراری است،؟ به پیوست جواب آزمایش رو ارسال میکنم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
نه ازمايش ادرار ٢٤ ساعت از نظر مقدار دفع پروتئين بدهيد بفرستيد ببينم
-
- سلام .سی و چهارسالمه دو روز پیش با درد در سمت چپ و زیر شکم به دکتر مراجعه کردم ازم سونو گرفتن میخاستم اقای دکتر ببینن و بگن چیز مهمی هست و درمان خاصی لازم داره یا نه ممنونم
-
فاطمه چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
سلام.چرا جواب نمیدین.لطفا جواب بدین خواهش میکنم - نمایش سایر 3 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

