لیست پرسشها (10,723 پرسش)
فاطمه چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 405 مشاهده پرسش
سلام جناب دکتر سونوگرافی رامیفرستم براتون لطفا اگه مشکلی هست بگیدبعدآیاسنگ موجود کلیه بایدباسنگ شکن شکسته شود یا عمل شودحدودبیست روز هست که دردزیادهم دارم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
معذرت از تاخير در جواب دهي تبن سنگ اورژانس بايد عمل شود فيلم سنگ حالب من را ببينيد ٠٢١٢٢٦٤٣٧٤٤ خارج از نوبت بفرمائيد وقت دهند
-
- وجود چند قطره خون بعد از ادرار در پسر بچه شش ساله چه علتی دارد
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
مهم نيست سونو كنيد ازمايش ادرار انجام دهيد
-
- سلام آقای دکتر عزیز وقتی درد و رنج روزهای قبل از عمل را بیاد میاورم ، بر خود واجب میدانم که بارها و بارها تشکر و قدردانیام را اعلام و تقدیم نمایم....انشاءاله دو ماه بعد که فرمودید در مطب خدمت میرسم.
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
در خدمتم خدا وا شكر
-
- سلام آقاي دكتر.حدود سه هفته هست كه سوزش مجاري ادار دارم.البته به صورت دايمي نه موقع دفع ادرار.دكتر مجاري تناسلي ١٠ روز تاوانكس تجويز كردن كه تاحدودي بهتر شد ولي از ناحيه مقعد شروع به خارش وقرمزي شد كه دكتر اول آدرس جراح عمومي به من دادن كه بواسير درمان شود و گفتند سوزش داخل آلت احتمالا از اثرات هموروييد ميباشد.حدود ١٠ روز انتي هموروييد وپماد مقعدي ترياميسنولون ان ان اسفاده ميكنم ولي دوباره چندروزه سوزش مجاري ادرار بيشتر ازقبل شده.درضمن هيچ گونه عفونت در ادرار ومدفوع وخون ديده نشده و پروستات طبيعي و كليه ها سلام بودند.
منتظر نظر جنابعالي هستم .باتشكرفراوان-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر من مشكلي الان نداريد
-
- سلام و عرض ادب ...
اقای دکتر در جواب سونو کلیه ...کانون اکوژن با اندازه 6 میلیمتر از نوع stone نوشته شده ... و مثانه ضخامت جدار 5 میلیمتر و همچنین زریجوی ادراری 50 سی سی ... خیلی نگرانم ممنون میشم بگید چه مشکلاتی دارم و چکار باید بکنم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
اين سنكها نياز به درمان ندارند ادرار باقيمانده زياد نيست
-
- سلام.
طبق عکس CT دارای سنگ 11 میل در محل تقاطع حالب و کلیه، سنگ 8 میل در لپ بالای کلیه، یک سنگ 4 میل و یک سنگ 16 میل در لپ پایین کلیه بودم.
طی عمل TUL سنگ 11 میل خارج گردید. همچنین دکتر جراح گفتن طی عملی که کس دیگری نمی کند آن سنگ 8 میل در لپ بالای کلیه رو برای تو خرد کردم. همچنین یه دابل جی هم کار گذاشته شده است.
گفتند برای سنگ 16 میلی باید سنگ شکنی کنی. الان 5 روز از عمل TUL می گذرد و منتظر وقت سنگ شکنی هستم.
لیکن نه تنها درد من کمتر نشده بلکه از 2 روز گذشته بیضه چپم رو هم درد به شدت درگیر کرده و خونریزی من بیشتر شده است.
آیا اینها طبیعی است؟
من به این ظن که این دردهای بیشتر شده از آن سنگ 16 میلی هست تو نوبت سنگ شکنی هستم.
لطفا من را راهنمایی فرمایید.-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
موافقم انجام دهيد
-
- Mat Adn:
سلام آقای دکتر ،روی ختنه گاه من نقاطی هست که قرمز رنگ هستند مثل جای سوختگی هست ،یکم متورم هست و شدیدا حساس به لمس .با لمس این نقطه پوست اون قسمت می سوزه و من حس می کنم که زیر این قسمت ها شاید زخم های زیر پوستی باشه .گاهی اوقات این قسمت ها با جا به جا کردن آلت تیر می کشن .و بعد از خود ارضایی شدیدا قرمز می شوند و متورم ،من تا حالا رابطه جنسی نداشتم و برای خود ارضایی از صابون یا چیز دیگه ای استفاده نمی کنم.-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
احتمالزياد مال تحريك ودستكاري است
-
- با عرض سلام
درد در ناحیه کلیه داشتم به درمانگاه رفتم دستور سی تی اسکن دادند که مشخص شد سنگ کلیه دارم و اعلام کردند باید عمل tul انجام شود
سو ال من این است که
1 هزینه عمل حدودا چه مقدار است
2ایا شما در بیمارستان دولتی فعالیت دارید که من بتوانم از بیمه استفاده بکنم تشکر از همدلی و توجه شما-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
بايد عكسها وا ببينم فيلم تي يو تل مندر سايتم را ببينيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام من 35 سالمه.
1.چند سالی هست وقتی مثانه پر میشه میرم دستشویی ادرارم نمیاد و باید مثانه رو با فشار دادن تحریک کنم تا ادرار خارج بشه .
2.بعد فشارش پایینه.
3.دچار تکرر ادرارم هستم چون وقتی از دستشویی میام بیرون دوباره بعد از چند دقیقه ادرار دارم.
دکتر رفتم سنوگرافی همه چیز عالی بود .
از مجرا هم عکس گرفت تنگی نداشت.
دکتر یه سری قرص داد ولی نتیجه نگرفتم.
4.یه مقدار یبوستم دارم...
اراک زندگی میکنم.
اگه ممکنه کمکم کنید دیگه خیلی دارم اذیت میشم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
با معذرت از تاخير در جواب بايد نوار مثانه بكنيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام و خسته نباشد خدمت شما
بنده حودو 6ماه پیش دچار درد کلیه و خون ادرار شدم که با انجام سونو گرافی مشخص شد که سنگ 6میلی متری در حالب چپ من گیر کرده و دکترم گفت برو مایعات زیاد بخور تا 6هفته دیگه بیا اگه دفع نشد سنگ شکن کن که متاسفانه به علت عدم وجود درد و سهل انگاری اقدامی انجام ندادم تا این که هفته پیش مجبور به عمل tul شدم و لوله دبل جی گذاشته ام با این تفاسیر آیا امکان اینکه کلیه ام را ازدست داده باشم چقدر است یا اینکه با ید چه اقدامی جهت ترمیم کلیه ام انجام دهم ؟ با تشکر فراوان-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
با عكس رنگي مشخص ميشود
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

