لیست پرسشها (10,723 پرسش)
محمد شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
با سلام خدمت آقای دکتر، پدر بنده 62 سال سن دارند و با درد، تب، حالت تهوع و مشاهده خون در ادرار به دکتر مراجعه کرده و با انجام سونوگرافی متوجه سنگی به قطر 5 میلیمتر در کالیس تحتانی کلیه راست و سنگریزه ای به قطر 2.7 میلیمتر در کالیس فوقانی کلیه چپ شدم لازم بذکر است که مثانه و ضخامت کلیه ها نرمال هستند، اگر جهت دفع سنگ راهنمایی بفرمایید، سپاسگزار خواهم شد.-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
اين سنگها مياز به درمان ندارند - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام جوانی 21 ساله هستم انحنای التم در حال نعوظ رو بالا هست ایا در موقع اذواج مشکلی دارد یا خیر تشکر .
-
علیرضا پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
عکس ندارم فقط خواستم بدونم مشکلی یا خیر - نمایش سایر 13 پاسخ
-
- هماچوری آشکار بدون درد همسرم یک سال و نیمه که ادامه داره و سی تی اسکن و آزمایشاتش چیز مشکوکی نشون نداده ان.
وضع عمومی اش خوبه ولی هر چند هفته یک بار مقدار زیادی خون ادراری قابل ملاحظه با چشم داره-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
پس جاي نگراني نيست
-
- آیانازک شدن قسمتی از آلت تناسلی یا ساعت شنی اصطلاحا درمان دارد ؟ اگه جواب مثبت است چگونه واز چه راهی پیگیری کنم ؟جراحی ، دارویی ، ....
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم
-
- عرض سلام
در صورتی که روی بدنه آلت تناسلی (مرد) دچار لکه برص بزرگ شده باشد، دارو و یا تجویز خاصی توصیه می شود؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
درمان ندارد ومهم نيست
-
- سلام.خسته نباشید.شوهربنده جراحی به روش pcnlانجام داده انددرروز31مردادماه..دربیمارستان عسکریه اصفهان.توسط دکترنیک کار. شنبه مرخص شدن وتب 381داشتن.البته هموگلوبین پایین اومده بودوبه 85رسیده بود.بعدازترخیص دوسه روبه صورت نامنظم تب داشتن.ازبالاترینش388بود.. دکترفرموده بودنددرصورت تب سریع بریم بستری بشن.ماهم رفتیم وبستری شدن.وبه دکترعفونی دکتررجب زاده معرفی کردن.ایشون هم آنتی بیوتیکهای خیلی قوی استفاده کردن وتب رودرعرض3روزقطع کردن..ومرخص شدیم .ولی سونوفرستادن ویک آبسه خیلی کوچیک بین چربیهای اطراف کلیه مشاهده کردن.وفرستادن که توسط سونوگرافی نمونه برداری بشه..بعدازکلی زجرکشیدن هیچی نتونستن بیرون بکشن...ودکترسونوگرافی گفت چیزی نیست..خیلی کمه..
البته دکترجراح نیک کارگفتن اینهاطبیعیه وحتی تب گاهی تا40روزهم درنوسان هست وبعدخوب میشه.
وبعدازکنترل تب در24ساعت که دیگه تب نیومدمرخص شدن...وحالاهم 2030تاآنتیبیوتیک نوشتن که هربه 8ساعت مصرف کنن.ودوباره سونوبرن. ماترسیدیم کاردست کلیه بده اینهمه آنتیبیوتیک.
آیااین مسئله مهمی هست.یابقول خوددکترنیک کارطبیعی هست.؟؟-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
فعلا ادامه دهيد وكنترل هر ٣ماه
-
- با سلام و عرض ادب خدمت دکتر کرمی.
مردی 30 ساله هستم. سنگی به اندازه 4 میل در کلیه سمت چپم دارم. یک ماه قبل با توجه به خونریزی مکرر ، توسط پزشک متخصص ، سیستوسکپی شدم و پزشک گفتند که هیچ مشکل یا عارضه خطرناکی وجود نداره. دکتر دستور به مصرف مایعات زیاد دادند و ورزش. اما الان با اینکه گفتند مشکلی نیست همچنان خونریزی ادامه داره و گاهی چند روز متوقف میشه و دوباره ادامه پیدا میکنه. معمولاً در حالت انگیختگی بدون خروج منی مقدار کمی خون ریزی اتفاق میفته. گاهی هم در خواب با احساس کمی درد و سوزش یک قطره خون خارج میشه.
میخواستم بدونم با این شرایط آیا امکان اقدام برای بارداری وجود داره یا باید دست نگه داشت یا این مساله حل بشه؟ اساسا این مشکل چطوری قابل حل هست؟ چون من سیستوسکپی هم کردم و مشکلی دیده نشده .
ممنونم از توجهتون-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
تنها جائي كه خونريزي مهم نيست مايع مني است لذا نوران نباشيد - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر خداقوت،لطفا راهنمایی ام کنید خواستگاری دارم ک 6سال پیش پیوند کلیه انجام داده،خانواده اش می گفتن هیچ مشکلی نداره.همه چیزش خوب عالی هست تنها مشکل پیوند کلیه اش هست.خانواده ام نگران هستن ک کلیه اش پس بزنه،لطفا راهنمایی ام کنید تا بهترین تصمیم برای زندگی ام بگیرم،آیا بعد از پیوندی ک انجام داده مشکلات،دردسر هم داره.بعد از ازدواج ممکنه برای کلیه اش مشکلی پیش بیاد؟شغلش رانند تاکسی بیرون شهری هست.ممنونم لطفا راهنمایی ام کنید
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
پيوند كليه عارضه دار است بهتر است با دكتر پيوند با هم مشورت كنيد
-
- با سلام و خسته نباشید. فرزند دو ماهه ام در یک ماهگی به روش حلقه ختنه شده است. همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید در قسمت علامت گذاری شده دچار چسبندگی شده است. لطفا راهنمایی بفرمایید که جهت رفع چسبندگی و داشتن ظاهر مناسب چه باید کرد. آیا نیاز به جراحی مجدد می باشد؟
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
فعلا دستكاري نكنيد
-
- M.H.M:
سلام.خسته نباشید.شوهربنده جراحی به روش pcnlانجام داده انددرروز31مردادماه..دربیمارستان عسکریه اصفهان.توسط دکترنیک کار. شنبه مرخص شدن وتب 381داشتن.البته هموگلوبین پایین اومده بودوبه 85رسیده بود.بعدازترخیص دوسه روبه صورت نامنظم تب داشتن.ازبالاترینش388بود.. دکترفرموده بودنددرصورت تب سریع بریم بستری بشن.ماهم رفتیم وبستری شدن.وبه دکترعفونی دکتررجب زاده معرفی کردن.ایشون هم آنتی بیوتیکهای خیلی قوی استفاده کردن وتب رودرعرض3روزقطع کردن..ومرخص شدیم .ولی سونوفرستادن ویک آبسه خیلی کوچیک بین چربیهای اطراف کلیه مشاهده کردن.وفرستادن که توسط سونوگرافی نمونه برداری بشه..بعدازکلی زجرکشیدن هیچی نتونستن بیرون بکشن...ودکترسونوگرافی گفت چیزی نیست..خیلی کمه..
البته دکترجراح نیک کارگفتن اینهاطبیعیه وحتی تب گاهی تا40روزهم درنوسان هست وبعدخوب میشه.
وبعدازکنترل تب در24ساعت که دیگه تب نیومدمرخص شدن...وحالاهم 2030تاآنتیبیوتیک نوشتن که هربه 8ساعت مصرف کنن.ودوباره سونوبرن. ماترسیدیم کاردست کلیه بده اینهمه آنتیبیوتیک.
آیااین مسئله مهمی هست.یابقول خوددکترنیک کارطبیعی هست.؟؟-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
هرچه دكترتان بگويد همان است موافق دكتر هستم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

