اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر، پدر بنده 62 سال سن دارند و با درد، تب، حالت تهوع و مشاهده خون در ادرار به دکتر مراجعه کرده و با انجام سونوگرافی متوجه سنگی به قطر 5 میلیمتر در کالیس تحتانی کلیه راست و سنگریزه ای به قطر 2.7 میلیمتر در کالیس فوقانی کلیه چپ شدم لازم بذکر است که مثانه و ضخامت کلیه ها نرمال هستند، اگر جهت دفع سنگ راهنمایی بفرمایید، سپاسگزار خواهم شد.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      اين سنگها مياز به درمان ندارند
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      نياز
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علیرضا شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 354 مشاهده پرسش
    سلام جوانی 21 ساله هستم انحنای التم در حال نعوظ رو بالا هست ایا در موقع اذواج مشکلی دارد یا خیر تشکر .
    1. تصویر کاربر علیرضا پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      عکس ندارم فقط خواستم بدونم مشکلی یا خیر
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد عكسش را با موبايل بفرستيد ببينم
    3. تصویر کاربر علیرضا شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      در حال نعوظ زیاد سفت میشود عکسش فرستادم ولی ارسال نمیشه
    4. تصویر کاربر علیرضا شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      ببخشید بازم مزاحم شدم مثلا باید الت مستقیم باشه الت من در حال نعوظ یه کم بالا هست همین
    5. تصویر کاربر علیرضا شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      با عرض معذرت من گوشی موبایلم در جیب شلوار جلوم میزارم ایا مشکلی داره یا خیر ایا باعث بچه دار نشدن میشود
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
    7. تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      بازم ببخشید بعنی احنای التم مشکلی نیست واسه اذواج
    8. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      نه
    9. تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سوال اخرم هست ایا الان 21 سالمه تا 26 یا بالاتر التم رشد میکنه یا خیر
    10. تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      ببخشید من وارکوسل عمل کردم شش ماهه بهم گفتن از جای بلند باید نپری پایین وسایل سنگین بلند نکنی ایا بازم مثل برمیگرده
    11. تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      بیضه سمت راستم درد میکرد مشکلی نیست از نظر شما فقط یه بار
    12. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      يك بار عمل كافي است ونگران نباشيد
    13. تصویر کاربر علیرضا چهارشنبه ۲۲ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      ببخشید دکتر میخواسنم بدون الان 21 سالمه ایا ممکنه در سنین بالاتر التم رشد کنه یا خیر .
    14. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      نه امكان رشد نيست
    15. نمایش سایر 13 پاسخ
  • تصویر کاربر پ شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 396 مشاهده پرسش
    هماچوری آشکار بدون درد همسرم یک سال و نیمه که ادامه داره و سی تی اسکن و آزمایشاتش چیز مشکوکی نشون نداده ان.
    وضع عمومی اش خوبه ولی هر چند هفته یک بار مقدار زیادی خون ادراری قابل ملاحظه با چشم داره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      پس جاي نگراني نيست
  • تصویر کاربر ساسان شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1970 مشاهده پرسش
    آیانازک شدن قسمتی از آلت تناسلی یا ساعت شنی اصطلاحا درمان دارد ؟ اگه جواب مثبت است چگونه واز چه راهی پیگیری کنم ؟جراحی ، دارویی ، ....
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر حسین شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1549 مشاهده پرسش
    عرض سلام
    در صورتی که روی بدنه آلت تناسلی (مرد) دچار لکه برص بزرگ شده باشد، دارو و یا تجویز خاصی توصیه می شود؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      درمان ندارد ومهم نيست
  • تصویر کاربر معصومه چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 376 مشاهده پرسش
    سلام.خسته نباشید.شوهربنده جراحی به روش pcnlانجام داده انددرروز31مردادماه..دربیمارستان عسکریه اصفهان.توسط دکترنیک کار. شنبه مرخص شدن وتب 381داشتن.البته هموگلوبین پایین اومده بودوبه 85رسیده بود.بعدازترخیص دوسه روبه صورت نامنظم تب داشتن.ازبالاترینش388بود.. دکترفرموده بودنددرصورت تب سریع بریم بستری بشن.ماهم رفتیم وبستری شدن.وبه دکترعفونی دکتررجب زاده معرفی کردن.ایشون هم آنتی بیوتیکهای خیلی قوی استفاده کردن وتب رودرعرض3روزقطع کردن..ومرخص شدیم .ولی سونوفرستادن ویک آبسه خیلی کوچیک بین چربیهای اطراف کلیه مشاهده کردن.وفرستادن که توسط سونوگرافی نمونه برداری بشه..بعدازکلی زجرکشیدن هیچی نتونستن بیرون بکشن...ودکترسونوگرافی گفت چیزی نیست..خیلی کمه..

    البته دکترجراح نیک کارگفتن اینهاطبیعیه وحتی تب گاهی تا40روزهم درنوسان هست وبعدخوب میشه.

    وبعدازکنترل تب در24ساعت که دیگه تب نیومدمرخص شدن...وحالاهم 2030تاآنتیبیوتیک نوشتن که هربه 8ساعت مصرف کنن.ودوباره سونوبرن. ماترسیدیم کاردست کلیه بده اینهمه آنتیبیوتیک.

    آیااین مسئله مهمی هست.یابقول خوددکترنیک کارطبیعی هست.؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      فعلا ادامه دهيد وكنترل هر ٣ماه
  • تصویر کاربر بینام چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب خدمت دکتر کرمی.
    مردی 30 ساله هستم. سنگی به اندازه 4 میل در کلیه سمت چپم دارم. یک ماه قبل با توجه به خونریزی مکرر ، توسط پزشک متخصص ، سیستوسکپی شدم و پزشک گفتند که هیچ مشکل یا عارضه خطرناکی وجود نداره. دکتر دستور به مصرف مایعات زیاد دادند و ورزش. اما الان با اینکه گفتند مشکلی نیست همچنان خونریزی ادامه داره و گاهی چند روز متوقف میشه و دوباره ادامه پیدا میکنه. معمولاً در حالت انگیختگی بدون خروج منی مقدار کمی خون ریزی اتفاق میفته. گاهی هم در خواب با احساس کمی درد و سوزش یک قطره خون خارج میشه.
    میخواستم بدونم با این شرایط آیا امکان اقدام برای بارداری وجود داره یا باید دست نگه داشت یا این مساله حل بشه؟ اساسا این مشکل چطوری قابل حل هست؟ چون من سیستوسکپی هم کردم و مشکلی دیده نشده .
    ممنونم از توجهتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      تنها جائي كه خونريزي مهم نيست مايع مني است لذا نوران نباشيد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      نگران
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مونا چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خداقوت،لطفا راهنمایی ام کنید خواستگاری دارم ک 6سال پیش پیوند کلیه انجام داده،خانواده اش می گفتن هیچ مشکلی نداره.همه چیزش خوب عالی هست تنها مشکل پیوند کلیه اش هست.خانواده ام نگران هستن ک کلیه اش پس بزنه،لطفا راهنمایی ام کنید تا بهترین تصمیم برای زندگی ام بگیرم،آیا بعد از پیوندی ک انجام داده مشکلات،دردسر هم داره.بعد از ازدواج ممکنه برای کلیه اش مشکلی پیش بیاد؟شغلش رانند تاکسی بیرون شهری هست.ممنونم لطفا راهنمایی ام کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      پيوند كليه عارضه دار است بهتر است با دكتر پيوند با هم مشورت كنيد
  • تصویر کاربر پویان چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 360 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید. فرزند دو ماهه ام در یک ماهگی به روش حلقه ختنه شده است. همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید در قسمت علامت گذاری شده دچار چسبندگی شده است. لطفا راهنمایی بفرمایید که جهت رفع چسبندگی و داشتن ظاهر مناسب چه باید کرد. آیا نیاز به جراحی مجدد می باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      فعلا دستكاري نكنيد
  • تصویر کاربر معصومه چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 524 مشاهده پرسش
    M.H.M:
    سلام.خسته نباشید.شوهربنده جراحی به روش pcnlانجام داده انددرروز31مردادماه..دربیمارستان عسکریه اصفهان.توسط دکترنیک کار. شنبه مرخص شدن وتب 381داشتن.البته هموگلوبین پایین اومده بودوبه 85رسیده بود.بعدازترخیص دوسه روبه صورت نامنظم تب داشتن.ازبالاترینش388بود.. دکترفرموده بودنددرصورت تب سریع بریم بستری بشن.ماهم رفتیم وبستری شدن.وبه دکترعفونی دکتررجب زاده معرفی کردن.ایشون هم آنتی بیوتیکهای خیلی قوی استفاده کردن وتب رودرعرض3روزقطع کردن..ومرخص شدیم .ولی سونوفرستادن ویک آبسه خیلی کوچیک بین چربیهای اطراف کلیه مشاهده کردن.وفرستادن که توسط سونوگرافی نمونه برداری بشه..بعدازکلی زجرکشیدن هیچی نتونستن بیرون بکشن...ودکترسونوگرافی گفت چیزی نیست..خیلی کمه..

    البته دکترجراح نیک کارگفتن اینهاطبیعیه وحتی تب گاهی تا40روزهم درنوسان هست وبعدخوب میشه.

    وبعدازکنترل تب در24ساعت که دیگه تب نیومدمرخص شدن...وحالاهم 2030تاآنتیبیوتیک نوشتن که هربه 8ساعت مصرف کنن.ودوباره سونوبرن. ماترسیدیم کاردست کلیه بده اینهمه آنتیبیوتیک.

    آیااین مسئله مهمی هست.یابقول خوددکترنیک کارطبیعی هست.؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      هرچه دكترتان بگويد همان است موافق دكتر هستم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب