لیست پرسشها (10,723 پرسش)
نوید شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
Y. A:
هنگام نعوظ آلت کاملا صاف میباشد ولی در حالت عادی همیشه به سمت چپ منحرف است،ادرارم دوشاخه است مخصوصا وقتی حجم ادرار کم باشد ولی وقتی حجم ادرار زیاد است وبا فشار تخلیه میشود به صورت عادی و تک شاخه میباشد،و بعد از ادرار احساس تخلیه کامل ندارم و احساس میکنم در مجرای بیرونی آلت ادرار مانده
ممنون میشم راهنمایی کنید-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم
-
- با سلام ، آیا پیرونی با زاویه نود درجه هم امکان عمل و اصلاح زاویه دارد یا خیر؟
و آیا میتوانید ضایعه فیبروز رو از داخل آلت خارج فرمایین یا خیر؟
امکان از بین بردن فیبروز با تزریق داروهای جدید به موضع هست یا خیر؟ ایا التی که از بچگی عمدتا به داخل بدن میرفته و حتی ناپدید میشده اصلاح میگردد که دیگر به داخل قلاف خود نرود و بیرون بماند؟
هزینه عمل پیرونی چقدر است؟ و در کدام بیمارستان عمل مینمایید؟-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۹ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
بله عكسش را بفرستيد ببينم
-
- سلام آقای دکتر با رابطه ای که بین من و نامزدم بود متوجه طبیعی نبودن آلتشون شدم و وقتی در اینترنت سرچ کردم متوجه شدم ایشون هیپوسپادیازیس دارن و سوراخ در زیر کلاهک التشون بود خواستم بدونم ایشون توانایی جنسی کامل واسه ازدواج و تولید مثل را دارن و این بیماری عوارضی داره یا نه
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
اين نياز به عمل ندارد وبراي باروري مهم نيست
-
- من 34 سالمه و 5 ماهه ازدواج کردم به طور کلی من زود انزالی دارم و بیشتر از یک بار هم نمیتوانم نعوظ داشته باشم و از این بابت شریک جنسی ام همیشه از لحاظ روحی آسیب میبیند.
و به تازگی خواستم از اسپری لیدوکائین استفاده کنم اما به محضی که اسپری را زدم آلتم شل شد و چن روزه هیچ نعوظی ندارم هم خودم هم همسرم از این کابوس شبا هم نمیتونیم بخوابیم
تورو خدا کمکم کنین آیا خوب میشوم؟؟چیکار باید بکنم؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بيائيد ببينم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام بزرگوار..من پسر 27 ساله ای هستم که از حدود 12 سالگی خودارضایی میکنم. من این کار رو تا 24 سالگی به شکل کنترل شده و هفته ای یک یا دو بار انجام میدادم ولی از اون به بعد به مرور تعداد دفعات به سه بار در هفته رسید. عادت بسیار بدی که دارم اینه که هر بار خودارضایی من حدود 2 ساعت طول میکشه. فیلم پورن میبینم و در سایت ها میگردم و در همین حین خودم رو تحریک میکنم. عوارض این عمل رو در زندگی خودم میبینم ولی به دلیل عادت شدن و اینکه خیلی افسرده هستم نمیتونم ترکش کنم. حدود یکسال هست که بعد از خودارضایی کمرم و زیر شکمم درد میگیره و حتی در طول روز این درد ادامه داره. سمت راست کنار شکمم پر از برآمدگی (مانند غده چربی) شده. البته وزنم 100 کیلو هست. بعضی اوقات در محل این غده ها و در قسمت هایی از دست و پام و روی کمرم (فک میکنم کلیه راست) مثل نبض شروع میکنه میزنه. فک میکنم این اتفاقات به کلیم مربوط بشه. احساس خواب آلودگی و خستگی دایم در طول روز دارم. آیا به نظرتون این اتفاقات میتونن به خودراضایی و کلیه مربوط بشن؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
در قسمت خود ارضائي سايتم همه اين سوالها را جواب داده ام بخوانيد اگر سوال اضافه داشتيد در هدمتم
-
- سلام.
من 33سال دارم ومجرد هستم آخر ادرار من کدر میشود ودرد درناحیه کشاله ران نیز دارم دکتر برای من آزمایش کشت ادرار وسونوگرافی از مثانه وپروستات وکلیه نوشت که انجام دارم وعفونت ادراری نداشتم واندازه پروستات 25*27*35میلیمتر وحجم تقریبی 13 سی سی بود میخاستم بدانم با اینکه جواب آزمایش ها نرمال هست چرا آخر ادرارم کدر میشود و درد کشاله رانم علتش چیست. - با سلام خدمت دکتر گرامی
احتراما کراتینین خون اینجانب در آذر سال 95 در آزمایشات دوره ای 1.5 گزارش شد و بنا به توصیه دکتر رژیم کم پروتیین و روزی یک قرص نفروویت بمدت دو ماه تجویز گردید
در فروردین 96 کراتینین خون به 1.2 کاهش پیدا کرد و فقط رژیم کم پروتیین را ادامه دادم و قرص نفروویت را دیگر نخوردم
شهریور ماه جاری کراتینین به 1.5 رسیده ولی اوره خون 23 میباشد
در ضمن پروتیین در ادرار 24 ساعته اینجانب هم در شهریور ماه جاری 48.5 میلی گرم میباشد
و مقدار ادرار 24 ساعته هم 2 لیتر شد
آیا خوردن قرص نفروویت را مجددا شروع کنم
و اگر پاسخ اری میباشد بطور پیوسته هر روز یک قرص بخورم
فشار خون و قند و کلسترول و سایر پارامترهای ازمایشگاهی اینجانب در رنج نرمال میباشد
با تشکر و احترام - با سلام خدمت شما بزرگوار. من 27 سال سن دارم و متاهل هستم. راستش دچار زود انزالی بسیار زیاد می باشم. به ظوری که حتی با دو یا سه بار دخول، ارضا شده و همسرم همیشه در ارضا شدن ناکام می ماند. ازتون خواهش میکنم یه راه موثر پیش پام بذارید. چند باری شیره خوردم و تاثیر داشت اما درد معده ی بعدش وحشتناکه. لطفا کمکم کنید چون واقعا شرمنده ی همسرم شدم
- سلام
دکتر بنده 10 روزی هست که متوجه شدم سنگ کلیه دارم و بعد از مراجعه به دکتر یک قرار برای عمل سنگ شکن من گذاشتن که عمل 4 روز پیش انجام شد ولی بعد از عمل هم هموز درد کلیه رو داشتم تا اینکه با مصرف مایعات احساس کردم قسمتی از سنگ بعد از عمل وارد مثانه من شد و واقعا به مدت 2 روز اذیت و درد رو به من تحمیل کرد تا اینکه تونستم بندازمش ولی قسمتی از سنگ هنوز توی کلیه من وجود داره دکترم هم این سری یک قرار عمل لیزر گذاشته به نظر شما باید چیکار کنم دکتر ...
در توضیحات سونوگرافی که بعد از عمل سنگ شکن انجام دادم موارد زیر ذکر شده :
طول کلیه راست برابر 93mm ضخامت پارانیشم حدود 14mm
طول کلیه چپ حدود 103mm ضخامت پارانیشم حدود 14mm
در دسته کالیسیل تحتانی کلیه چپ یک stone=4mm مشهود است
در سیستم پیلوکالیسیل کلیه چپ هیدرونفروز دیده میشود که به همراه اتساع حالب پروگزیمال بوده و مطرح کننده اوروپاتی انسدادی میباشد. بررسی بیشتر با k.u.b و در صورت لزوم با i.v.p توصیه میگردد. - مدت چند هفته ایست سنگ از کلیه خارج شده وتا ابتدای مجرای تناسلی آمده ودر آنجا گیر کرده
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
بايد عمل اندوسكوپي كنيد فيلم سنگ شكني حالب من را ببينيد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

