لیست پرسشها (10,723 پرسش)
مهدی جمعه ۷ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 328 مشاهده پرسش
سلام ،کراتی نین آزمایش من 1.5 بوده،ومقدار طبیعیش باید تا 1.4باشه
اوره ش هم 42و مقدار طبیعیش باید تا 43باشه
من 30سالمه ،فشارخونم نرمال12،تا حالا هیچ مشکلی نداشتم خداروشکر دارویی هم مصرف نمی کنم،ورزش و تحرک زیادی نداشتم چند وقت اخیر،وزنم 82،قدم1.87،سیگار و مشروبات هم مصرف نمیکنم.
سایر موارد در آزمایشم هم نرمال هست چربی و قندخون تیرویید،ازمایش ادرار، مدفوع همه و همه طبیعی و نرمال هست.
گاهی درد درناحیه کمر دارم ،آیا کلیه های من مشکل دارند؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۷ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
كمي بالا است هر يك ماه چك كنيد
-
- با سلام
ده روز پیش بدلیل توده نافی عمل شدم و از درن استفاده شد که روز بعد عمل هنگام ترخیص پرستار با سختی انرا خارج کرد و سه روز بعد دچار تورم در بالا و زیر ناف شدم و که دکتر گفت سروماست و اگر تخلیه نشود بهتر است مجددا قسمت بالای ناف سفت شد و احساس فشار از داخل به بیرون هم دارم و دکتر گفته باید مایع کشیده شود . ایا این کار به تولید مجدد ان منجر نمی شود؟ و اصولا کار درستی است؟ - با سلام.
آقای دکتر در پیگیری سوال قبل و مشکلی که داشتم از من خواسته بودید جواب آزمایش ادرارم را نیز ارسال کنم من تصویر آنرا برای شما ارسال می کنم. با تشکر. - با سلام و خسته نباشید آقای دکتر اینجانب علائم بیماری پلاک پیرونی را دارا هستم و بعد از مراجعه به دکتر اورولوژی و تایید ایشان در حال مصرف ویتامین E و محلول پودوفیلین 20% به مقدار 20 سی سی داده اند که روزانه دو مرتبه هر بار 2 قطره در ناحیه توده میریزم و با سوزش زیاد و سختی هم دسته پنجه نرم می کنم و صبر می کنم البته با مطالعه مطالب ارزشمند جنابتان در سایت با توجه به اینکه فرموده بودید توده باید سفت باشد ولی برای من سفت نیست ولی یکی دو جا به اندازه کمتر از یک عدس سفتی حس میشه که در مقایسه با کل حجم توده بسیار کم محسوب میشه این توده تقریبا یکسال پیش به اندازه یک عدس و خیلی کوچک بود که امروز با توجه به اینکه طی این یکسال بنده بعد از هر ادرار عمل استبراء را انجام داده ام بزرگ شده است اما سفت نیست همچنین حقیر مجرد بوده و 25 سال دارم و هیچ گونه رابطه زناشویی نداشته ام که باعث این بیماری بشود. نهایتا از حضرتتان تقاضا داشته ام که حقیر را کمک کنید چون در حال حاضر هم سوزش را تحمل می کنم هم سر در گم هستم چون دکتر اورولوژی بنده (آقای دکتر آرمین ایرانپور) فرموده اند که در صورت عمل باعث کوچک شدن آلت و از دست دادن اعصاب در اون ناحیه می شود. در ضمن اینجانب دچار کجی آلت نیستم و حتی بابت توصیه شما بررسی هم کردم فقط شاید بسیار کم انحراف به چپ داشته باشد آن هم از بخ آلت خیلی خیلی کم. بنده در ضمن برای 22 مهر از سایتتان وقت رزرو کرده ام ولی در مطلب مربوط به پلاک پیرونی شماره تماسی برای تعیین وقت داده بودید که جواب نمی دهد لذا خواهشمندم حقیر را راهنمایی بفرمایید دعاگویتان خواهم بود —- اسکندری
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- J- SH:
سلام بنده دچار درد از ناحیه پهلوها از قسمت پشت و همچنین قسمت پایینی شکم از هر دو طرف هستم و این درد تا کشاله ران هر دو طرف ادامه دارد و همچنین گاهی بیضه ها هم دچار این درد می باشند . به پزشک متخصص کلیه مراجعه نمودم که پس از انجام سونوگرافی گفتند که کلیه ها دارای شن هستند و یک دوره داروی سیستون و یک داروی دیگر که محصول باریج اسانس بود رو تجویز نمودند اما پس از مصرف آنها تاثیر کمی بر این درد داشت . لذا خواهشمندم بنده رو راهنمایی بفرمایید که این علام و تشخیص صحیح بوده و اگر لازم است بنده به مطب شما مراجعه کنم و لازم به ذکر است که بنده از همدان با شما تماس میگرفتم . با تشکر - سلام خدمت شما داکتر صاحب من 37 سال سند دارم دوسال میشه که کلیه هام التهابی هست دو روز میشه سرما خوردام تب زاد داشتم ادرام خیلی تیره ینی زرد بود بعدز تشناب یک چند قتره خون را دیدام آیا برم دوباره دوکتر یاکه خوب میشم لطفا رانمایم نماید تشکر
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
ازمايش ادرار وسونو كنيد بفرستيد ببينم
-
- بمدت یکسال هست داخل نوک آلت تناسلی ام (مجرای ادرارم)دردوسوزش ۲۴ساعته (شبانه وروز)دارم وحتی طول الت تناسلی ام کوتاه ترشده ولکه ای اطراف سوراخ خروجی مجراپیداشده ومن درکشورسوئدپناهده ام وامکان بازگشت به کشورفعلا نیست وبارهااینجابه دکترمراجعه کردم ولی درمان نشدم ممنون میشم مراراهنمایی کمک کنید.باتشکر
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
عكسش ا بفرستيد ببينم
-
- با سلام و عرض ادب
مادرم که 78 سال دارند بدنبال ناراحتی گوارشی و انجام سونوگرافی و آزمایش خون متوجه وجود سنگ صفرا شدند که عمل ercp جهت خروج سنگ از cbd و عمل برداشتن کیسه صفرا را با موفقیت انجام دادند. در سونوگرافی مشخص شد در هر دو کلیه سنگ دارند. متن سونوگرافی:
اندازه هر دو کلیه در حد نرمال است. اتساع در کالیس ها و لگنچه هر دو کلیه با شدت بیشتر سمت راست مشاهده گردید. سنگ های کوچک نیز در کالیس های هر دو کلیه بزرگترین آن به قطر 10 میلیمتر در سمت راست مشهود است. دو کیست ساده در پل تحتانی کلیه راست یکی به قطر 30 میلیمتر و دیگری به قطر 55 میلی متر مشاهده شد . با توجه به یافته های فوق جهت بررسی مسیر ادراری و کلیه ها و همچنین مسیر صفراوی ct اسپیرال از شکم و لگن بدون تزریق ماده حاجب و با تزریق ماده حاجب و تاخیری جهت یورو گرام برای نشان دادن کالیس ها لگنچه و مسیر حالب با بازسازی توصیه می شود
حال سوال من این است که این شرایط نیاز به درمان دارد. درمان گیاهی مفید است؟ با سنگ شکن چه خطرات و عوارضی دارد؟ آیا نیازی به رادیوگرافی توصیه شده هست؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
با توجه به سن درمان مميخواهد
-
- با سلام خدمت شما
دو هفته هست که سنگ کلیه (4 میل ) داشتم و الان در هالب و 2 سانت مانده به مثانه قرار گرفته ، در حال حاضر تنها موردی که خیلی اذیت میکنه تکرر ادرار هست . میخواستم بدونم برای تکرر ادرار چه کار باید بکنم. ممنون-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
بايد سنگ شكني كنيد فيلم سنگ شكني حالب من در سايتمwww.drkarami.comرا ببينيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
-
- زنی 61 ساله هستم. به فاصله شش ماه دو سونوگرافی دادم. در سونوگرافی اول کیست کورتیکال در کلیه چپ 13 میلی بود اما در سونوگرافی دوم کیست کورتیکال در کلیه چپ 18 میلی بود. گاهی درد در پهلو دارم و علامت دیگری ندارم. داروی اعصاب و ویتامین و قرص کلیسیم مصرف میکنم. اما دارویی برای کلیه مصرف نمیکنم. سوالم این هست که چیکار کنم که کیستم بزرگ نشه ؟ آیا وضعیتم خطرناکه؟ ممنونم از شما
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
اين ميستها نياز به درمان ندارد ومهم نيستند
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

