لیست پرسشها (10,723 پرسش)
شاهین پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 358 مشاهده پرسش
جناب دکتر سلام وقت بخیر
پسری ۱۷ ساله هستم. چند سال قبل خود ارضایی میکردم و ترک کردم ولی متاسفانه دوباره در تابستان امسال دچارش شدم. به خاطر تاثیرات منفی زیادی که روی روح و روانم داشت و همچنین نگرانی خیلی زیادی که دارم برای سلامتیم تصمیم جدی به ترک این عمل دارم. فقط فکرم آروم نمیگیره و همیشه احساس میکنم به خاطر خود ارضایی زیادی که داشتم و افراط کردم دچار زود انزالی شدم یا توانایی باروریم رو از دست دادم. میشه کمکم کنید؟ آیا عوارض جدی ای ممکنه به علت خود ارضایی زیادم پیش اومده باشه؟ اگر پیش اومده باشه با ترک این کار میتونم امیدوار باشم که تا زمان ازدواجم سلامتیم رو به دست بیارم یا نه؟
در ضمن چند وقت پیش برای چکاپ پیش پزشک رفتم و سونو انجام دادم ولی واریکوسل و مشکل دیگه ای دیده نشد. نعوظ صبحگاهی دارم ولی خودم شدیدا حس میکنم آستانه تحریک و انزالم اومده پایین و با کمترین تحریکی مثل یک فیلم یا عکس ممکنه ارضا بشم. حتی از آخرین باری که خودارضایی کردم به بعد حتی زمانی که در حالت عادی هستم کمی تحریک رو اندام تناسلیم حس میکنم. علت این مسئله چیه؟ چیکار کنم تا از این مشکلات زود انزالی و تحریک خیلی سریعم رها بشم؟ بازم میپرسم که آیا ممکنه این عوامل منو نازا کرده باشه؟ آیا اگه مشکلی باشه با گذشت زمان و تا چند سال دیگه خوب میشم و میتونم بدون نگرانی ازدواج کنم؟
آقای دکتر من چند باری هم قبلا بهتون پیام دادم و جواب های شما خیلی راهگشا بوده برام. ممنون میشم که الانم کمکم کنید و اگه مقدوره براتون به همه سوالام کامل جواب بدین چون این مسئله روی همه زندگی من تاثیر منفی گذاشته متاسفانه
خیلی ممنونم از کمکتون-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
بهترين درمان همه مشكلات ذكر شده قطع خود ارضايي وشروع ورزش است
-
- آقای دکتر کلیه من 15سال هست که سنگ سازه دوبارهم سنگ شکن کردم اخرین بارسال1391بوده الان رفتم سونوگرافی وعکس رنگی گرفتم هردو کلیه م سنگ دارن که بزرگترینش17میلی متر و15میلی متر هستش باید چکارکنم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام عكسivpكنيد بفرستيد ببينم بايد به روشpcnlدرمان شود فيلم من در سايتم وا ببينيد
-
- Atta Zarei:
باسلام و خسته نباشید
من حدود یک ماه قبل یک سنگ داخل حالب به اندازه 17میلیمتر را سنگ شکن کردم
تعداد زیادی خرده سنگ دفع شد
ولی الان درد شدیدی در ناحیه لگن و مثانه اذیتم می کند وقتی درد شروع می شود اصلا یک قطره ادرار هم ندارم و حالت استفراغ پیدا می کنم و نمی توانم هیچی بخورم تا درد ساکت می شود
عکس هم گرفتم گفتن سنگ دفع شده است لطفا راهنمائیم کنید چیکار کنم
من در شهرستان (سنندج) زندگی میکنم - با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر کرمی.
پسری بیست و چهارساله هستم. تقریبا چند هفته پیش متوجه جوشی روی آلت خود شدم که بدون درد بود. و با فشار اون مایع داخلش خالی شد. روز بعد پوست داده و فکر کردم رو به بهبودی است. ولی بعد آن، دیدم درست در محل آن جوش ، جوشی زیر پوستی یا غده ای دایره ای شکل کوچک در زیر پوست آلتم به وجود آمده که با فشار درد نیز میگیرد. توی این چند روز متوجه رشد اون شدم و با لمس اون احساس میکنم رشد طولی داشته تا حجمی.
مشکل از چیه؟ میتونه از تماس جنسی بدون محافظ باشه؟ نگران کنندست؟ نیاز به مراجعه به اورولوژیست دارم؟ خیلی نگرانم-
شایان دوشنبه ۱۷ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
در بات سوال پرسیده شد ولی جوابی دریافت نشد - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- با سلام.. من امروز متوجه شدم ک روی سر آلت تناسلیم یچیزی شبیه جوش سر سیاه بود ک با دست فشارش دادم در نیومد و با فشار ناخن بهش دادم چرک خمیر مانند ازش اومد بیرون درد هم نداشت.. خواستم بدونم ک چیز خطر ناکی هست یا نه چون استرس گرفتم از وقتی دیدمش ممنون میشم سریع جوابم بدین
- سلام دچار فشار خون هستم در حال حاظر دچار کم ادراری شده ام دلیل چیست؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
دكتر نفرولوگ مراجعه نمائيد
-
- با سلام. آقای دکترسایز کلیه چپ مادر بنده در اثر وجود سنگ 9mm حالب از 110m به 55m کاهش حجم پیدا کزده است.آیا امکان معالجه وجود دارد یا باید عمل نفروکتومی انجام پذیرد؟ خدا یار و یاورتان باشد. در صورت نیاز به عکس زنگی و ازمایش امر بفرمایین بفرستم.ممنون
- توضیح در مورد عکس بالا
-
اسحاق شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
ببخشید پاسخ بدین لطفا - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- آیا دارویی وجود دارد که باعث شب ادراری شود؟30 ساله هستم. آیا دارویی وجود دارد که باعث شب ادراری شود؟30ساله هستم.
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
منظورت چيست
-
- مادرم 88 سالشه جدیدا فشارش نوسان داره و تکرر ادرار.سونوگرافی کردم اینارو نوشته
کلیه راس بطول 92 و کلیه چپ 97
اکوپترن کلیه مختصر افزایش یافته و ضخامت پارانشیم کلیه ها کاهش یافته 9mm میباشد
سیستم پیلوکالیسیل طبیعی است
یک کیست ساده به سایز 39 mm در پل میانی کلیهسمت چپ رویت شده
سنگ و هیدرونفوز و یا ضایعهدر کلیه ها دیده نشده
مثانه نما ی طبیعی داره
ازمایششون کراتین 1.38و اوره 1.38و باکتری فیو
در کشت ادرار همه چی منفیه پروتین و همه چیه دیگه
ممنونم راهنمایی کنین .-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
دكتر نفرولوگ مراجعه نمائيد كيست عامل فشار نيست كراتينين كمي بالا است
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

