اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر شاهین پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 358 مشاهده پرسش
    جناب دکتر سلام وقت بخیر
    پسری ۱۷ ساله هستم. چند سال قبل خود ارضایی میکردم و ترک کردم ولی متاسفانه دوباره در تابستان امسال دچارش شدم. به خاطر تاثیرات منفی زیادی که روی روح و روانم داشت و همچنین نگرانی خیلی زیادی که دارم برای سلامتیم تصمیم جدی به ترک این عمل دارم. فقط فکرم آروم نمیگیره و همیشه احساس میکنم به خاطر خود ارضایی زیادی که داشتم و افراط کردم دچار زود انزالی شدم یا توانایی باروریم رو از دست دادم. میشه کمکم کنید؟ آیا عوارض جدی ای ممکنه به علت خود ارضایی زیادم پیش اومده باشه؟ اگر پیش اومده باشه با ترک این کار میتونم امیدوار باشم که تا زمان ازدواجم سلامتیم رو به دست بیارم یا نه؟
    در ضمن چند وقت پیش برای چکاپ پیش پزشک رفتم و سونو انجام دادم ولی واریکوسل و مشکل دیگه ای دیده نشد. نعوظ صبحگاهی دارم ولی خودم شدیدا حس میکنم آستانه تحریک و انزالم اومده پایین و با کمترین تحریکی مثل یک فیلم یا عکس ممکنه ارضا بشم. حتی از آخرین باری که خودارضایی کردم به بعد حتی زمانی که در حالت عادی هستم کمی تحریک رو اندام تناسلیم حس میکنم. علت این مسئله چیه؟ چیکار کنم تا از این مشکلات زود انزالی و تحریک خیلی سریعم رها بشم؟ بازم میپرسم که آیا ممکنه این عوامل منو نازا کرده باشه؟ آیا اگه مشکلی باشه با گذشت زمان و تا چند سال دیگه خوب میشم و میتونم بدون نگرانی ازدواج کنم؟
    آقای دکتر من چند باری هم قبلا بهتون پیام دادم و جواب های شما خیلی راهگشا بوده برام. ممنون میشم که الانم کمکم کنید و اگه مقدوره براتون به همه سوالام کامل جواب بدین چون این مسئله روی همه زندگی من تاثیر منفی گذاشته متاسفانه
    خیلی ممنونم از کمکتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      بهترين درمان همه مشكلات ذكر شده قطع خود ارضايي وشروع ورزش است
  • تصویر کاربر معصومه پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    آقای دکتر کلیه من 15سال هست که سنگ سازه دوبارهم سنگ شکن کردم اخرین بارسال1391بوده الان رفتم سونوگرافی وعکس رنگی گرفتم هردو کلیه م سنگ دارن که بزرگترینش17میلی متر و15میلی متر هستش باید چکارکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام عكسivpكنيد بفرستيد ببينم بايد به روشpcnlدرمان شود فيلم من در سايتم وا ببينيد
  • تصویر کاربر عطا چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 542 مشاهده پرسش
    Atta Zarei:
    باسلام و خسته نباشید
    من حدود یک ماه قبل یک سنگ داخل حالب به اندازه 17میلیمتر را سنگ شکن کردم
    تعداد زیادی خرده سنگ دفع شد
    ولی الان درد شدیدی در ناحیه لگن و مثانه اذیتم می کند وقتی درد شروع می شود اصلا یک قطره ادرار هم ندارم و حالت استفراغ پیدا می کنم و نمی توانم هیچی بخورم تا درد ساکت می شود
    عکس هم گرفتم گفتن سنگ دفع شده است لطفا راهنمائیم کنید چیکار کنم
    من در شهرستان (سنندج) زندگی میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر شایان پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 515 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر کرمی.
    پسری بیست و چهارساله هستم. تقریبا چند هفته پیش متوجه جوشی روی آلت خود شدم که بدون درد بود. و با فشار اون مایع داخلش خالی شد. روز بعد پوست داده و فکر کردم رو به بهبودی است. ولی بعد آن، دیدم درست در محل آن جوش ، جوشی زیر پوستی یا غده ای دایره ای شکل کوچک در زیر پوست آلتم به وجود آمده که با فشار درد نیز میگیرد. توی این چند روز متوجه رشد اون شدم و با لمس اون احساس میکنم رشد طولی داشته تا حجمی.
    مشکل از چیه؟ میتونه از تماس جنسی بدون محافظ باشه؟ نگران کنندست؟ نیاز به مراجعه به اورولوژیست دارم؟ خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر شایان دوشنبه ۱۷ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      در بات سوال پرسیده شد ولی جوابی دریافت نشد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
    3. تصویر کاربر شایان چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      دوباره سلام. دکتر جان شهرستانم و امکان مراجعه ندارم. عکس هارو پیوست کردم واستون. الان فقط در زیر پوستم غده ای حس میکنم که قبلا اندازش کوچکتر بود ولی هنگام فشار دردش کمتر شده
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      دستكاري نكن
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر اسماعیل چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 4861 مشاهده پرسش
    با سلام.. من امروز متوجه شدم ک روی سر آلت تناسلیم یچیزی شبیه جوش سر سیاه بود ک با دست فشارش دادم در نیومد و با فشار ناخن بهش دادم چرک خمیر مانند ازش اومد بیرون درد هم نداشت.. خواستم بدونم ک چیز خطر ناکی هست یا نه چون استرس گرفتم از وقتی دیدمش ممنون میشم سریع جوابم بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر مهتاب یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 398 مشاهده پرسش
    سلام دچار فشار خون هستم در حال حاظر دچار کم ادراری شده ام دلیل چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      دكتر نفرولوگ مراجعه نمائيد
  • تصویر کاربر فرنگیس چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 413 مشاهده پرسش
    با سلام. آقای دکترسایز کلیه چپ مادر بنده در اثر وجود سنگ 9mm حالب از 110m به 55m کاهش حجم پیدا کزده است.آیا امکان معالجه وجود دارد یا باید عمل نفروکتومی انجام پذیرد؟ خدا یار و یاورتان باشد. در صورت نیاز به عکس زنگی و ازمایش امر بفرمایین بفرستم.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر اسحاق پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    توضیح در مورد عکس بالا
    1. تصویر کاربر اسحاق شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ببخشید پاسخ بدین لطفا
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      كدام عكس
    3. تصویر کاربر اسحاق چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      نوشته در سونو simple cortical cyst در طرف راست دیده شد و افزایش اکو در هردو طرف کلیه
    4. تصویر کاربر اسحاق چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اکوی پارانشیم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      نياز به درمان ندارد
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر انیس پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    آیا دارویی وجود دارد که باعث شب ادراری شود؟30 ساله هستم. آیا دارویی وجود دارد که باعث شب ادراری شود؟30ساله هستم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      منظورت چيست
  • تصویر کاربر نوشین چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 676 مشاهده پرسش
    مادرم 88 سالشه جدیدا فشارش نوسان داره و تکرر ادرار.سونوگرافی کردم اینارو نوشته
    کلیه راس بطول 92 و کلیه چپ 97
    اکوپترن کلیه مختصر افزایش یافته و ضخامت پارانشیم کلیه ها کاهش یافته 9mm میباشد
    سیستم پیلوکالیسیل طبیعی است
    یک کیست ساده به سایز 39 mm در پل میانی کلیهسمت چپ رویت شده
    سنگ و هیدرونفوز و یا ضایعهدر کلیه ها دیده نشده
    مثانه نما ی طبیعی داره
    ازمایششون کراتین 1.38و اوره 1.38و باکتری فیو
    در کشت ادرار همه چی منفیه پروتین و همه چیه دیگه
    ممنونم راهنمایی کنین .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      دكتر نفرولوگ مراجعه نمائيد كيست عامل فشار نيست كراتينين كمي بالا است
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب