اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر شهرام شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 520 مشاهده پرسش
    سلام جناب اقای دکتر کرمی من یک سنگ 8mm درحالب کلیه چپ داشتم که طی یک ماه توسط تجویز کپسول تامسولوسن در 20 شهریور دفع شد قبل از دفع سنگ من فشار خونم بسیار بالا می رفت که با تجویز فروزوماید 40 و پس از دفع سنگ فشارم نرمال شد و اکنون این داروها را مصرف نمی کنم ولی سونوگرافی دو بار انجام دادم و هر دو بار وضعیت هیدرو نفروز نشان می داد و دechogenic area 9mm* 17 دو روز است پودر پتاسیم سیترات مصرف می کنم نوع سنگ 80درصد اسید اوریک بوده و 20 درصد کلسیم اگزالات ولی مشکل اصلی من این است که سه هفته است که دچار حرارتی هستم که در تما م بدنم در حال چرخش است در حالت عادی با تب سنج نمی توان تشخیص داد ولی گاهی پیشانی گاهی معده گاهی دست ها وگاهی کتف و یا زیربغل دچار حرارت بسیار زیاد می شود و اخیرا کلیه چپم گاهی درد می گیرد می خواستم بدانم آیا ممکن است باز در حالب سنگ وجود داشته باشد و آیا این حرارت بدن از مشکل ایجاد شده برای کلیه می باشد ؟ از اینکه به این طولانی شرح دادم پوزش می خواهم ضمنا می خواستم خدمتتان عرض کنم من دیابت شده دارم و روزی دو عدد متفورمین 500 مصرف می کنم و یک استنت در LAD قلب دارم و آتنالول و آسپرین و آتورواستاتین و آلپرازولام مصرف می کنم - با تشکر فراوان -تبریزی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر میلاد پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    سلام میخواستم نظر شما رو راجب ازمایشم بپرسم و چه کاری باید انجام بدم
    1. تصویر کاربر میلاد پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام ديدم نه كيست ونه سنگ نياز به. درمان ندارند
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر امیر سه شنبه ۲۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 568 مشاهده پرسش
    سلام .من سنگ کلیه یا سنگ ریزه دارم از 1 تا 6 میلیمتر در هر دو کلیه در مجموع 7 تا می خواستم بدونم
    1 از مجاری رد می شن یا باید خورد شود ......اگر اره از بنده در عرض 3 ماه یک عدد که ان هم خورد شده بود خارج شده به نظرتون از نوع خارک یا همان چسبیده به کلیه هستند من دارو هم مصرف میکنم
    2 به غیر از طناب در تحرک مناسب راهنمایی میخوام تا بیشترین تاثیر رو داشته باشد و چه مدت هم باشه
    3 راهی برای درمان سریع وجود داره چون وسواس دارم و تحت فشارم مثلن عملی که به نظر دکتر ها لازم نیست
    من جوان 23 مرد وزن 78 هستم تقزیبی
    منون بابت توجهتون و عذر خواهی بابت زیاد بودن مطلب
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر امیر یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      شرمندم جناب دکتر من سنوگرافی چندبار گرفتم سیتی لازم است چون به ما گفتند تجویز دکتر لازم است
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سي تي فطعي مشخص ميكند بگيريد بفرستيد ببينم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سلام شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    Reza:
    سلام جناب آقای دکتر کرمی .
    حدود 3 روز است که در ناحیه جلوی آلت تناسلی و تقریبا زیر ختنه گاه و نوک آلت تناسلی احساس خارش و سوزش ضعیف دارم و هنگامی که ناحیه انتهای لوله ی زیر آلت تناسلی را با انگشت فشار میدهم کمی احساس درد میکنم . هیچ مایع یا چرک از آلت تناسلی ندارم . در هنگان ادار کمی احساس سوزش در اول ادار دارم .
    لازم به ذکر است که حدود 10 روز پیش در هنگام مقاربت طرف مقابلم در هنگام دخول پریود شد .
    لطفا در خصوص رفع این موارد راهنمایی نمایید یا داروی خاصی تجویز میکنید ؟
    ممنون از توجه جنابعالی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر خوب نشد بايد ازمايش دهيد
  • تصویر کاربر فاطمه جمعه ۲۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 485 مشاهده پرسش
    مادرم 75 سال دارد دچار سرفه خشک مکرر و تشدید شونده بود به متخصص ریه مراجعه کردیم بعد از سی تی اسکن مشخص شد که ایشان دچار سرطان کلیه هستند که ظاهرا ریه را هم درگیر کرده تشخیص پزشک جراحی بوده است من میخواستم لطف کنید عکسهای ایشان را ملاحظه کنید آیا در سن ایشان جراحی این تومور موفقیت آمیز خواهد بود؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      متاسفانه دير متوجه شده ايد كاري نميتوان كرد عمل باعث طول عمر نميشود
  • تصویر کاربر سعيد پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 376 مشاهده پرسش
    سلام چند روزي است كه اول الت تناسليم از داخل احساس خارش كردم و بعد كمي التهاب پيدا كرده و ازش ترشهات خارج ميشه خيلي كم البته خواستم ببينم درمان چيه ايا عفونت كرده و خطر ناك است يا نه اول ادرار كمي سخت مياد و سوزش هم ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      حتما از ترشحات ازمايش وكشتد بدهيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر محدثه چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    ایا این ازمایش از نظر انزیم های کلیه مشکلی دارد یا ندارد و اگر مقدور تفیسر بشه ازمایش و موارد مشکل داره گفته بشه.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام كليه كم كار شده دكتر نفرولوگ بروند
  • تصویر کاربر حمید پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 454 مشاهده پرسش
    سلام بنده 36 سال سن دارم از سال 94 متوجه سنگ کلیه در کلیه راست شده و 7مرتبه سنگ شکن برون اندامی در بیمارستان خاتم الانبیا تهران انجام داده ام و یکبار به مدت دو ماه دابل جی نیز در کلیه ام قرار داده ام دیروز که سونوگرافی انجام داده ام در سونوگرافی تعداد زیادی سنگ در کلیه راست دیده شد که به غیر از ان تعداد 4عدد سنگ 6تا10 میلیمتر و بزرگترین ان یک عدد 11میلیمتر مشاهده شد و نیز در کلیه چپ دو عدد سنگ 4میلیمتر مشاهده شد که اینها جدای سنگ هایی است که تقریبا هر روز یا یک روز در میان به صورت ریز و درشت دفع می کنم و بسیار فکرم را مشغول کرده است لطفا بنده را راهنمایی فرمایید خواهشا بنده دیگر از دست این سنگ کلیه ودستگاه سنگ شکن خسته شده ام ممنون
    1. تصویر کاربر حمید دوشنبه ۱۷ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      پاسخی داده نشد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      بهترين درمان pcnl است فيلم من را ببينيد در سايتم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر بهزاد پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    دریک کلیه ام کیست 60و30میلی هست آیادرمان خاصی برای آن وجود دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      لاپاروسكوپي بهترين درمان است
  • تصویر کاربر سجاد پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 355 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر وقتتون بخیر باشه. آقای دکتر من انحنای آلت به میزان 45 درجه رو به پایین دارم. میخواستم بدونم از طریق کمک شما میتونم مشکلمو برطرف کنم؟ آیا بعد از درمان امکان بازگشت به حالت اولیه هست؟ و اینکه حدوداً هزینه درمان چقد میشه؟ یه دنیا تشکر هم از سایت بابت اطلاع رسانیتون از بابت جوابتون و آرزوی موفقیت بیشتر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد ببينم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب