لیست پرسشها (10,723 پرسش)
روح یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 4597 مشاهده پرسش
سلام و خداقوت آقای دکتر کرمی .. جسارتا" بنده از حدود سه ماه پیش احساس کردم در قسمت میانی و داخل آلت تناسلی ام یک گره یا سفتی احساس کردم که در اثر لمس کردن و احساس درد متوجه آن شدم . البته فقط وقتی آلت بزرگتر میشه و تحت فشار قرار میگیره ، احساس درد داره .. طی یکی دو هفته گذشته گره ای دیگر هم کنارش احساس میکنم ، ظاهرا" مشکلی در خروج ادرار ندارم البته فعلا". لطف بفرمائید راهنمایی ام کنید . ممنون-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سونو كنيد احتمالا پيروني است
-
- سلام دکتر جان اولا تشکر بابت این برنامه پاسخگویی اجرکم عندالله سوال همسر بنده دارای درد کلیه در سمت چپ می باشد که بنا به تشخیص دکتر رفتم پزشکی هسته ای و سنوگرافی که تا الان تشخیص دکتر تنگی حالب هستش جهت اطلاع کلیه ورم کرده ودرد شدید و همچنین تب شدید و لرز دراه لطفا بهم راه حل بدین
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام با مدارك سريعا بيائيد ببينم
-
- روی التم یه سری لکه های تقریبا سفید رنگ ویا قهوه ای روشن دراومده بدون خارش ودرد میخاستم بدونم بیشتر میشن یا خطرناکه.تقریبا مال 2وسالی هست اوایل فکر کردم خشکی بی محلی کردم ولی الان نگرانش شدم. وسط الت هستش فک صاف هستن
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر زگيل ازمايش دهيد
-
- باسلام بنده پس از چکاب کامل جواب کل آزمایشها یم طبیعی و نرمال بود بجز دیده شدن خون به مقدار 2+ در ادرار ph5 که بعد ازسونوگرافی کلیه ومثانه پروستات جواب قطرطولی کلیه راست 115 میلیمتروکلیه چپ 114میلیمتر وضخامت پارانشیم سمت راست 17 وسمت چپ 18 میلیمتر است . یک کانون اکوژن با سایه خلفی به قطر 6.8 میلیمتردرحدودپل تحتانی کلیه چپ دیده شده که سنگ رامطرح میکند .
علایمی از اتساع درسیستم جمع کننده دو طرف مشاهده نشد ضخامت جدارمثانه طبیعی پروستات 34*23*35 میلیمتر ابعادو15سی سی حجم واکوی پروستات یکنواخت می باشد .
سن من 40 سال قد 189 وزن 88 کیلو بدون سابقه هیچ گونه بیماری وناراحتی کلیه و ارثی رنگ ادرار اغلب زرد روشن شفاف یا بیرنگ می باشد .
سوال ازخدمت شمااینکه آیا سنگ کلیه دارم وبرای درمان آن کارخاصی بایدانجام دهم یاخیر وهمچنین که درچندروزاخیرشروع به خوردن سنکل وعرق خارشترنموده ام ؟ باتشکر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
اين سنگها درمانش سنگ شكني است
-
- سلام. من دوسال پیش توسط شما عمل فتق بیضه انجام دادم و تاکنون مشکلی نداشتم اما مدتی است در ناحیه عمل جراحی انجام شده و بالاتر و حوالی آن دردی شبیه به کشیدگی عضلات و احساس سنگینی دارم و هنگامی که پای خود را باز می کنم دردی در کشاله ران هم حس می شود. آیا فتق دوباره عود کرده و نیاز به جراحی مجدد است؟ در ضمن تورم مثل فتق قبلی در آن ناحیه وجود ندارد و شکل ظاهری تغییر نکرده است. البته بگویم این درد در حین دویدن و پس از آن بیشتر شده و صبحها که از خواب بیدار می شوم کمتر است
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام اين درد طبيعي است
-
- درمان کارکنانی نامنظمی در کالباس های تحتانی کلیه چپ مشاهده شد و ضخامت داشتیم کلیه چپ 15میلیمتر میباشد
لطفا راهنمایی در مورد درمان و ترمیم بفرمائید سن 41 ازمایش همگی okمیباشد
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
مهم نيست درمان نميخواهد
-
- باسلام وخسته نباشید من چهل سال دارم الان دوساله که عفونت ادرای دارم اوایل یه جراحی دهانه رحم انجام دادم که گفتن آفت زده ولی مشکل عفونتم برطرف نشددکترهای زیادی مراجعه کردم متخصص کلیه وعفونی وطب سنتی وزنان وپارسال همین موقع سنگ کلیه ام رابالیزر جراحی کردن گفتن شایدمنشا عفونت باشه ولی بازم تاثیرنداشت قرص نیتروفورانتین صدمصرف میکردم که سردردشدیدمیگرفتم الان قطع کردم تورابه خدااگه میتونید ومعالجه قطعی دارین اطلاع بدین بیام مطب واقعاآزاردهنده شده ممنون میشم ازلطفتان
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
بايد از نظر علت عفونت بررسي شويد
-
- اینجانب به طور مادرزادی تک کلیه هستم، یکی دو سالی است که در ادرار بنده اجسامی خارج می شوند که به نظر می رسد از مجرا بوده و بعضاً بزرگ و به رنگ قهوه ای تیره و هستند که در برخی موارد باعث سوزش مجرا نیز می شوند، این اجسام شبیه پوست مرده ای هستند که اطراف آنها شن ریزه جمع شده است، کلیه آزمایشها شامل کشت ادرار و سونوگرافی ها نیز تا کنون نرمال بوده، لطفاً راهنمایی فرمایید
- قبلا ختنه شده ام الان26سالمه
ولی میخوام پوستش بیشتر برداشته بشه
اگه ختنه مجدد انجام بدم چقد طول میکشه خوب بشم
خودتون بخواین این عمل رو انجام بدین بدون بیمه چقدر هزینه اش میشه؟
بچه شهرستانم
میخوام بیام پیش شما
.ممنون از پاسخ شما - سلام و خسته نباشيد
اقاي دكتر چند روزيه ناحيه چپ ختنه گاهم متورم شده و هيچ دردي هم نداره اما التم از فرم و شكل افتاده
احساس ميكنم دليلش خود ارضايي باشه چون بعد از يك خود ارضايي و متورم شدن رگها اينطور شد
لطف ميكنين راهنماييم كنين كه ايا درمان داره و چه كار بايد بكنم
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

