اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر فرح چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    سلام
    وقت بخیر
    خسته نباشید
    بنده ۶ماه پیش به مطب مراجعه کردم. در سنوهای قبلی توده اکوژن مشاهده شده بود . شما فرمودید که فعلا مشکلی نیست و ۶ ماه بگذره مجددا سنو بگیرم که تصویر ارسال شده تصویر سنو جدید میباشد .
    حدود ۲ماهی هست که درد سمت راست ناحیه کلیه رو هم دارم و بعضی اوقات قابل تحمل نیست.
    ممنون میشم تشخیص و راهنماییتون رو بفرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      ديدم خوب است پيگيري ٦ ماه بعد
  • تصویر کاربر فردين چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 517 مشاهده پرسش
    با سلام
    احتراما به استحضار مي رساند كه پا هاي پدرم خصوصا در ناحيه مچ پا (قوزك ) متورم شده است بر اساس نوار عصب ناشي از لخته خون نمي باشد در حال حاضر پدر طيف وسيعي از دارو هاي قلب ، ذپروستات و محرك عصاب به شرح ذيل مصرف مي نمايد لطفا راهنمايي فرماييد
    داروي قلب : آسپرين و سوستاك 2.6و لوزاتان
    داروي پروستات:يوريناسين10 ، تولرين 2 ، ايمي پرامين 25 و پروترال 0.4
    داروي كمر درد:گاباپنتيت 300 ، سل‍ژيلين5،آمورل 100 و مادوپار
    داروي تقويتي : فارماتون و ويتامين B1
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كالر داپلر كنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر نسیبه جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 558 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید اقای دکتر توروخدا جواب بدین نگرانم من یسالی میشد مدام عفونت میگرفتم امروز سنو دادم نوشته میکرو کمتر از ۳م.م در پل میانی کلیه چپ دیده شد این چیه دکتر گفت چیزی نیست درضمن من تو ادرارم لخته خون بود و طرف چپم درد داره مثانم کامل خالی نمیشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      جواب سونو را بفرستيد ببينم
    2. تصویر کاربر نسیبه چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      این سنوگرافی خودشون گفتن ب منشیش بنویس میکروب داخل کلیه دکتر فوق تخصص کلیه هم گفتن چیزی نیس اب زیاد بخور و برای عفونتم دارو دادن
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      بدون سونو نميتوان گفت
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر abdollah چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 487 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر برای کسی که عمل واریکوسل انجام داده آیا شرایط معافیت خدمت دائم یا موقت سربازی را داره ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      من قانون را نميدانم
  • تصویر کاربر طاهره جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 599 مشاهده پرسش
    سلام روزی نصف قرص تریامترن اچ (25) مصرف میکنم درازمایش خون که دادم میزان اسیداوریک 8 شده بود ایا تریامترن اچ باعث بالا رفتن اسید اوریک شده قرص دیگری هست که جایگزین شود واثر مدر داشته باشد ممنون از راهنمایی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      نه بايد انواع گوشت ماست شير پنير وحبوبات را كم بخوريد
  • تصویر کاربر امیر چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    سلام .من سنگ کلیه یا سنگ ریزه دارم از 1 تا 6 میلیمتر در هر دو کلیه در مجموع 7 تا می خواستم بدونم
    1 از مجاری رد می شن یا باید خورد شود ......اگر اره از بنده در عرض 3 ماه یک عدد که ان هم خورد شده بود خارج شده به نظرتون از نوع خارک یا همان چسبیده به کلیه هستند من دارو هم مصرف میکنم
    2 به غیر از طناب در تحرک مناسب راهنمایی میخوام تا بیشترین تاثیر رو داشته باشد و چه مدت هم باشه
    3 راهی برای درمان سریع وجود داره چون وسواس دارم و تحت فشارم مثلن عملی که به نظر دکتر ها لازم نیست
    من جوان 23 مرد وزن 78 هستم تقزیبی
    منون بابت توجهتون و عذر خواهی بابت زیاد بودن مطلب
    1. تصویر کاربر امیر شنبه ۲۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      عکس
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      تنها درمان شما مصرف هر ٢ساعت يك ليوان اب ومصرف كم نمك است
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر ابراهیم چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر کرمی خسته نباشید ببخشید سوالی داشتم در ارتباط با رفع تیرگی کشاله ران لطفا تجویزی برایم انجام دهید که نتیجه بخش باشد و بتوانم از داروخانه تهیه نمایم ،بنده 24ساله هستم و فوتبالیست بوده ام و درطی دوران بازی برحسب عرقسوز وکمی هم احتمالا تاثیر ژیلت ها کشاله رانم تیره شده بطوریکه از رنگ بدنم کاملا متفاوته خواهش میکنم چاره ای سر راهم بگذارید که قابل دسترسم باشد ممنونم ازشما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      به دكتر پوست مراجعه نمائيد جائي است كه در تخصص من نيست
  • تصویر کاربر جوان چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید من 46 سال سن دارم سابقه بیماری دیابت دارم(20 سال) مبتلا به فشارخون و چربی خون نیز هستم در حال حاضر کراتنین خونم 4.6 و اسید اورک بالای 10 است. میخواستم ببینم آیا راهی برای جلوگیری از پیشرفت بیماری و فرار از مسائلی همچون دیالیز یا پیوند هست؟ یا اصلا امیدی به بازگرداندن کلیه ها به شرابط عادی وجو دارد؟ لازم به ذکر است که از نظر ظاهری و جسمی مشکل خاصی جدیدا برایم پیش نیامده است و فقط با انجام ازمایش متوجه این نکات شده ام
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد اقدام به پيوند كليه بكنيد
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 393 مشاهده پرسش
    با سلام اقای دکتر
    من 24 سالمه مدت چند ماهی هست که بعد از ارضای جنسی یه حالت ناراحتی و گرمی خاصی در زیر بیضه نزدیک مقعد و کشاله ران دارم این گرما واقعا آزار دهنده هستش و دقیقا بعد از هر بار ارضای جنسی شدتش شروع شده و بعد 4 یا 5 روز بهتر میشه همچنین احساس تاخیر در ادرار نیز دارم

    در چکاپ خون و ادرار فقط کمبود زینک مشاهده شده و در سونوگرافی کامل کیست 5 میلیمتری اپیدیدیم

    آزمایش رو میفرستم ملاحظه کنید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اين دردها اصلا جاي نگراني ندارد
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 377 مشاهده پرسش
    با سلام اقای دکتر
    من 24 سالمه مدت چند ماهی هست که بعد از ارضای جنسی یه حالت ناراحتی و گرمی خاصی در زیر بیضه نزدیک مقعد و کشاله ران دارم این گرما واقعا آزار دهنده هستش و دقیقا بعد از هر بار ارضای جنسی شدتش شروع شده و بعد 4 یا 5 روز بهتر میشه همچنین احساس تاخیر در ادرار نیز دارم

    در چکاپ خون و ادرار فقط کمبود زینک مشاهده شده و در سونوگرافی کامل کیست 5 میلیمتری اپیدیدیم

    آزمایش رو میفرستم ملاحظه کنید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش خوب است اين دردها معم نيستند
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب