لیست پرسشها (10,723 پرسش)
فرح چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
سلام
وقت بخیر
خسته نباشید
بنده ۶ماه پیش به مطب مراجعه کردم. در سنوهای قبلی توده اکوژن مشاهده شده بود . شما فرمودید که فعلا مشکلی نیست و ۶ ماه بگذره مجددا سنو بگیرم که تصویر ارسال شده تصویر سنو جدید میباشد .
حدود ۲ماهی هست که درد سمت راست ناحیه کلیه رو هم دارم و بعضی اوقات قابل تحمل نیست.
ممنون میشم تشخیص و راهنماییتون رو بفرمایید.-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
ديدم خوب است پيگيري ٦ ماه بعد
-
- با سلام
احتراما به استحضار مي رساند كه پا هاي پدرم خصوصا در ناحيه مچ پا (قوزك ) متورم شده است بر اساس نوار عصب ناشي از لخته خون نمي باشد در حال حاضر پدر طيف وسيعي از دارو هاي قلب ، ذپروستات و محرك عصاب به شرح ذيل مصرف مي نمايد لطفا راهنمايي فرماييد
داروي قلب : آسپرين و سوستاك 2.6و لوزاتان
داروي پروستات:يوريناسين10 ، تولرين 2 ، ايمي پرامين 25 و پروترال 0.4
داروي كمر درد:گاباپنتيت 300 ، سلژيلين5،آمورل 100 و مادوپار
داروي تقويتي : فارماتون و ويتامين B1-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سونو كالر داپلر كنيد بفرستيد ببينم
-
- باسلام و خسته نباشید اقای دکتر توروخدا جواب بدین نگرانم من یسالی میشد مدام عفونت میگرفتم امروز سنو دادم نوشته میکرو کمتر از ۳م.م در پل میانی کلیه چپ دیده شد این چیه دکتر گفت چیزی نیست درضمن من تو ادرارم لخته خون بود و طرف چپم درد داره مثانم کامل خالی نمیشه
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
جواب سونو را بفرستيد ببينم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر برای کسی که عمل واریکوسل انجام داده آیا شرایط معافیت خدمت دائم یا موقت سربازی را داره ؟
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
من قانون را نميدانم
-
- سلام روزی نصف قرص تریامترن اچ (25) مصرف میکنم درازمایش خون که دادم میزان اسیداوریک 8 شده بود ایا تریامترن اچ باعث بالا رفتن اسید اوریک شده قرص دیگری هست که جایگزین شود واثر مدر داشته باشد ممنون از راهنمایی
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
نه بايد انواع گوشت ماست شير پنير وحبوبات را كم بخوريد
-
- سلام .من سنگ کلیه یا سنگ ریزه دارم از 1 تا 6 میلیمتر در هر دو کلیه در مجموع 7 تا می خواستم بدونم
1 از مجاری رد می شن یا باید خورد شود ......اگر اره از بنده در عرض 3 ماه یک عدد که ان هم خورد شده بود خارج شده به نظرتون از نوع خارک یا همان چسبیده به کلیه هستند من دارو هم مصرف میکنم
2 به غیر از طناب در تحرک مناسب راهنمایی میخوام تا بیشترین تاثیر رو داشته باشد و چه مدت هم باشه
3 راهی برای درمان سریع وجود داره چون وسواس دارم و تحت فشارم مثلن عملی که به نظر دکتر ها لازم نیست
من جوان 23 مرد وزن 78 هستم تقزیبی
منون بابت توجهتون و عذر خواهی بابت زیاد بودن مطلب-
امیر شنبه ۲۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
عکس - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام جناب دکتر کرمی خسته نباشید ببخشید سوالی داشتم در ارتباط با رفع تیرگی کشاله ران لطفا تجویزی برایم انجام دهید که نتیجه بخش باشد و بتوانم از داروخانه تهیه نمایم ،بنده 24ساله هستم و فوتبالیست بوده ام و درطی دوران بازی برحسب عرقسوز وکمی هم احتمالا تاثیر ژیلت ها کشاله رانم تیره شده بطوریکه از رنگ بدنم کاملا متفاوته خواهش میکنم چاره ای سر راهم بگذارید که قابل دسترسم باشد ممنونم ازشما
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
به دكتر پوست مراجعه نمائيد جائي است كه در تخصص من نيست
-
- سلام و خسته نباشید من 46 سال سن دارم سابقه بیماری دیابت دارم(20 سال) مبتلا به فشارخون و چربی خون نیز هستم در حال حاضر کراتنین خونم 4.6 و اسید اورک بالای 10 است. میخواستم ببینم آیا راهی برای جلوگیری از پیشرفت بیماری و فرار از مسائلی همچون دیالیز یا پیوند هست؟ یا اصلا امیدی به بازگرداندن کلیه ها به شرابط عادی وجو دارد؟ لازم به ذکر است که از نظر ظاهری و جسمی مشکل خاصی جدیدا برایم پیش نیامده است و فقط با انجام ازمایش متوجه این نکات شده ام
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
بايد اقدام به پيوند كليه بكنيد
-
- با سلام اقای دکتر
من 24 سالمه مدت چند ماهی هست که بعد از ارضای جنسی یه حالت ناراحتی و گرمی خاصی در زیر بیضه نزدیک مقعد و کشاله ران دارم این گرما واقعا آزار دهنده هستش و دقیقا بعد از هر بار ارضای جنسی شدتش شروع شده و بعد 4 یا 5 روز بهتر میشه همچنین احساس تاخیر در ادرار نیز دارم
در چکاپ خون و ادرار فقط کمبود زینک مشاهده شده و در سونوگرافی کامل کیست 5 میلیمتری اپیدیدیم
آزمایش رو میفرستم ملاحظه کنید با تشکر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
اين دردها اصلا جاي نگراني ندارد
-
- با سلام اقای دکتر
من 24 سالمه مدت چند ماهی هست که بعد از ارضای جنسی یه حالت ناراحتی و گرمی خاصی در زیر بیضه نزدیک مقعد و کشاله ران دارم این گرما واقعا آزار دهنده هستش و دقیقا بعد از هر بار ارضای جنسی شدتش شروع شده و بعد 4 یا 5 روز بهتر میشه همچنین احساس تاخیر در ادرار نیز دارم
در چکاپ خون و ادرار فقط کمبود زینک مشاهده شده و در سونوگرافی کامل کیست 5 میلیمتری اپیدیدیم
آزمایش رو میفرستم ملاحظه کنید با تشکر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
ازمايش خوب است اين دردها معم نيستند
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

