اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر شهرام سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 524 مشاهده پرسش
    با سلام . یکهفته بیش دردشدیدی در ناحیه کلیه چپ داشتم البته میدونم کلیه سنگ داره و داره حرکت میکنه که بعد از 12ساعت درد وتهوع در بیمارستان تشخیص سونو گرافی این بود که سنگ در ابتدا ورود به حالب هستش که بعد از ورزش وخوردن اب فراوان دیگه دردی نداشتم. ولی تا الان شاهد خروج سنگ نشدم . اندازه سنگ14میل میباشد.حال چه اقداماتی رو بایدانجام بدم ؟ لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر راضیه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1901 مشاهده پرسش
    سلامو خسته نباشی خدمت دکتر. ببخشید من شوهرم ۲ساله کلیه سمت چپش درد میکنه ۲سال پیش سونو داد گفتن اندازه کلیه چپ ۶۵ میلیمتر الان باز سونو داد همون ۶۵ میلیمتر وضخامت پارانشیم ۵ میلیمتره کلیه راستم ۱۲۶میلیمتر ضخامت پارانشیمم ۱۴ میلیمتر، حجم پر مثانه هم ۱۵۴سی سی وبعد از تخلیه ادرارم ۸سی سی مشاهده شده، تکرر ادرار شدیدم داره آزمایشات عفونتو کم خونیو.....انجام داد همه نرمال بود عفونتم نداشت الان بهش گفتن باید کلیتو برداری اگرم برداشتی احتمالش هست یه مدت بعد اون یکیم خراب بشه بعد دیالیزو.....میخواستم بدونم حتما باید برش داره آیا درمانی نداره چیکار باید بکنیم خیلی نگرانم.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      نيازي به برداشتن كليه اگر علامتي ندارد نيست
  • تصویر کاربر a سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1156 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید.
    دکتر قبل تر این سوال رو پرسیدم و ازم خواستید که عکس بفرستم.
    خیلی وقته رو کلاهک آلت تناسلیم یه چیزای ریزی هست که بی تفاوت بودم. هیچ مشکلی از قبیل خارش، سوزش و ... هم نداره. بعد مدت ها تو اینترنت سرچ کردم و فهمدیم که اسم این مشکل پاپول مرواریدی مردانه هست و درمانش هم معمولا با لیزره. می خواستم بپرسم هزینه لیزر کردنش چه قدره؟
    آیا راه درمان دیگه ای هم به جز لیزر داره؟
    متشکر از جوابتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من زگيل نيست درمان نميخواهد
  • تصویر کاربر ولی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    باسلام.بنده چندین سنگ در کلیه هام 3سنگ کوچک حداکثر 6مم در کالیس فوقانی کلیه راست و سنگ های بزرگ20مم در کالیس فوقانی،12 مم و 6مم در کالیس تحتانی و 6مم در کالیس میانی چپ وجود دارد.3 بار هم سنگ شکن انجام داده بودم که نتیجه رضایت بخش نبود لذا دکتر پیشنهاد pcnlنموده. بنده قلبم را فنر هم کردم.به نظر شما pcnl مناسب من میباشد و هزینه ی آن چقدر است و آیا شما دفتر چه ی خدمات درمانی نیروی مصلح قبول میکنید.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد عكس اي وي پي را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر محمدرضا سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 501 مشاهده پرسش
    آقای دکتر کرمی

    با سلام و احترام

    من از بدو تولد سنگ کلیه داشته‌ام. تا قبل از ده سالگی در ایران چندین بار عمل حالب باز و خارج از ایران چندین بار عمل بسته شده‌ام و بعدها سنگ شکن شدم و آخرین بار هم سال 89 به علت هیدرونفروز پی سی ان ال کلیۀ چپ شدم. حدود دو ماه است که کلیۀ چپم گاه درد و احساس سنگینی می‌کند و گاه ادرار زرد است. سی تی اسکن و آزمایش خون و ادرار نشان می‌داد مشکل خاص نیست فقط سنگ‌ها کمی بزرگ شده‌اند. سی تی اسکن و آزمایش خون و سونوگرافی پیوست است. برخی دکترها می‌گویند اگر اذیتت می‌کند می‌توانی دوباره پی سی ان ال کنی و اما برخی می‌گویند بهتر است فقط در صورت ضروت مداخلۀ پزشکی کنیم و داروهای نسخۀ پیوست را پیشنهاد می‌کنند.
    خواستم از خدمت شما هم مشورت بگیرم.
    خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      با كليه كاري ندارد هر ٦ماه پيگيري
    2. تصویر کاربر محمدرضا یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      ببخشید. آیا داروها را مصرف کنم؟ تا به حال در این سال‌ها داروی خاصی مصرف نکرده‌ام.
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      دارو نميخواهد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر امیر یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 12259 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت جناب دکتر
    جناب دکتر من برای دومین باره ک بعد از نزدیکی در داخل کاندوم لکه های سیاهی ک شباهت ب کله مرچه داره و یا چیزی شبیه مو ب رنگ سیاه میبینم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ک چی هست و باید چکار کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش اسپرم دهيد
    2. تصویر کاربر امیر شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنون از لطفتون دکتر اینو خودمم میدونستم ک باید انجام بدم خواستم بدونم شما مورد مشابهی نداشتین.
      اگه میدانید خطرناکه تا زودتر اقدام کنم
      فقط بفرمایید چه اتفاقی ممکنه افتاده باشه ک اینطور شدم
      تشکر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      اصلا خطرناك نيست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب خدمت دکتر کرمی عزیز هرکجاهستید خداوندمتعال پشت و پناهتون باش
    دکتر عرضم بحضورتون من ۴سال پیش بود که کلیم و بیضه سمت چپم درد گرفت .تیرمیکشیدرفتم دکتر شیافت و مسکن دادن بیفایده بود خیلی درد داشتم ماهم واسه شبش مهمون بودیم که بزور رفتیم میزبان یکذره شیره تریاک تهیه کردوخوردم دردش خوابیید تا ده روز پیش که از کوه پایین اومدم خونریزی شروع شدمسکن خوردم وشیافت تا یکم درد بهتر شد.الان چندروزه که که مسکن بی فایدس.۵شنبه آزمایش al دادم و نمونه ادار و خون.حالا پسفردا باید برم اسکن.دکتر کمک کنید بنده سنندجم و امکانات نیست وبشدت درد دارم حتی غذاخوردنمم خیلی کم شده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      نتيجه رابه من بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر احسان سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 393 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید
    حدود یکسال پیش به تومور بیضه نوع امبریونال سمت راست stage1 گرفتار شدم بعداز ارکیدوکتومی و دو دوره شیمی درمانی کمکی بعداز گذشت یکسال آزمایش اسپرم دادم که به شرح زیر است
    volume:6
    viscosity:normal
    concentration:16mill/ml
    total count:97mill
    total motility:23
    12:progressive a
    progressive b:11
    normal morphology:1
    به نظر شما با همچین آزمایشی بطور طبیعی بارداری صورت میگیره یا درمان خاصی باید انجام بدم نظر شما در مورد iuiچیست خواهشمندم راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر احسان جمعه ۱۲ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      با سلام و خسته نباشید
      جناب پروفسور کرمی یک سوال پر سیدیم و الان حدود یک هفته که جوابی داده نشده لطفا در اسرع وقت با مشاوره تان ما را راهنمایی کنید منتظر پاسخ شما هستیم
      باتشکر
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام وپوزش ازتاخير در جواب ازمايش خوب وقابل قبول است
    3. تصویر کاربر احسان شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      از لطف شما سپاسگذارم
      عرض کردید خوب و قابل قبول است میشه کمی بیشتر توضیح دهید که برای بارداری طبیعی خوب و قابل قبول است است یا برای انجام iui
      باتشکر
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش خوب است بايد اقدام كنيد تا مشخص شود حد اقل ٦ماه
    5. تصویر کاربر احسان یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سپاسگزارم
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنون
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر مریم شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    با سلام مادر من 63 ساله است از حدود بیست سال پیش به خاطر مشکل قلبی هر سال آزمایش میده و پیش متخصص میره چند ساله که قند خونش کمی بالاست حدود130با خوردن قرصمتفورمین 500روزی یکی قرص لوزار هم برای فشار و قرص چربی هم مصرف می کند چند روز پیش در جواب تست ادرار جواب پروتئین مثبت بود البتهپارسال هم موابش traceبود ولی ما دقت نکردیم و دکترش هم چیزی نگفت چند روز پیش هم که دکتر جوابش رو دید گفت در دیابتی ها چون کراتین دفع می کنند طبیعیه و مشکلی نیست ونیازی به تست ادرار24ساعته نیست در صورتی که در آزمایشات گذشته دفع ادرار منفی بود سوالم از شما اینه که آیا واقعا دفع پروتئین مهم نیست؟یا ممکنه مشکلی در کلیه باشه؟ممنون از راهنماییتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد ازمايش ادرار ٢٤ ساعته بدهيد
  • تصویر کاربر مجید یکشنبه ۷ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 441 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما بنده مردی 36 ساله و مجرد هستم مشکلی که دارم این است که تن صدام خیلی نازکه و مردونه نیست به طوری که واقعا تو زندگیم مشکل ساز شده بخاطر همین کسی منو جدی نمیگیره و همیشه حق و حقوقم ضایع میشه البته آزمایش تستوسترون هم دادم و همکارتون گفتن که مشکل تستوسترون ندارم میخواستم بدونم اگه قرص تستوسترون مصرف کنم باعث میشه که صدام مردونه بشه و یا اینکه داروی دیگه واسه رفع این مشکل هست ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد از نظر علت ذررسي شويد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب