لیست پرسشها (10,723 پرسش)
سیروان سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
با عرض سلام و خسته نباشید
هنگام سونوگرافی آنومالی متوجه شدیم که کلیه راست از چپ بزرگتر می باشد. یک ماه بعد آن نیز دوباره سونوگرافی گرفتیم که دوباره بزرگتر شده است. نظر شما در این باره چیست؟ میتوان قبل از تولد درمان کرد؟- من 56 یال دارم مبتلا به کاهش فشار ادرار شده ام و کبد چرب نیز دارم دو بار آنژیو پلاستی انجام داده ام و داروهای مصرفی ام آسپرین و آترواستاتین 20 و فنوفیبرات میباشند و از طرفی نیز سنگ کیسه صفرانیز دارم لطفا راهنمایی بفرمایید - متشکرم
- سلام پسر نه ساله ونیمه ای دارم که مشکل هیپوسپادیاس داشتن،محل ادرارشون در نقطه اتصال آلت به بیضه قرار داشت،دریکسالگی جراحی شدن،ولی الان درحالت نعوض انحنا یا کوردی الت دارن انحنا به سمت پایین،چند روز پیش خدمت پزشک اورولوژیست رسیدیم برای مشورت که این کوردی وبرطرف کنیم یانه،پزشک با انجام معاینات گفتند عملشون خوب بوده بیضه هاشونم مشکل نداره ولی برای اطمینان ازمایشی نوشتن برای اینکه ببینن که دوجنسه هستن یانه،خیلی نگران هستم از حرفای این پزشک محترم،سوالم اینه ایا هیپوسپادیاس دلیل بر دوجنسه بودن میتونه باشه وایا ازنظر شما انجام این ازمایش ضروری است یاخیر؟؟
آیا می توان برای ویزیت خدمت دکتر کرمی رسید ؟ - سلام وقت بخیر.بنده چند روز بعد ماه رمضان دچار سوزش ادرار شدم و چند روز بعد دچار حبس ادرار شدم که با مراجعه به پزشک اورولوژی و معاینه مقعدی گفتن پروستاتت اندازه نارنگی شده یه سری دارو دادن که فکر کنم اسمش تامولیسین بود که هیچ تاثیری نداشت با داروهای گیاهی که خودم مصرف کردم خیلی بهتر شدم.و بعد دو ماه دوباره به دکتر مراجعه کردم ازمایش ادرار و خون و همچنین سونو دادن تو هیچ کذوم هیچ مشکلی نداشتم و فقط گفتن بعد دفع ادرار 66 سی سی ادرار باقی می مونه.مشکلی که الان دارم اینه که زمانی که دستشویی میرم حداقل 5 تا 10 ثانیه طول می کشه که ادرارم جاری بشه و بعدش هم که دفع میشه گه گداری قطره های در میاد.مشکلم چیه اقای دکتر؟؟دازوهای دکتر تاثیری نداره اکسی بوتینین دادن ولی بی اثره
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- دکتر جان سلام
بنده هفته پیش جمعه حین ورزش میخواستم الت تناسلیم جابه جا کنم که ناخنم محکم گرفت رو کلاهکش و یه زخم کوچیک و با یه برامدگی کوچیک بعد یه روز با خارش ایجاد شد تا دوروز خارش زیاد بود ولی بعدش کم شد و از یه سایت و یه دکتر دیگه که پرسیدم گفتن ممکنه پسوزیاریس یا لیکن پلان یا اگزما باشه و کرم اوره ۱۰٪ثمین رو گفتن روزی یه بار بزن دوروز زدم یکم احساس میکنم بهتره شده ولی حالتی که موقع نعوظ میشه یکم کوچولو یعنی برامدگی ایجاد میشه معلوم هست هنوز و میخواستم نظر شما رو بدونم چیه ایا کرمی که گفتن درسته؟آیا بتامتازون خوبه برا درمانش ؟ایا این زخم یا نمیدونم چیه خوب میشه ؟
و اگه از کرم های روزانه مرطوب کننده و ضد التهاب استفاده کنم دیگه هم چین چیزایی مشخص نمیشه رو الت تناسلی؟و اگه شما خودتون پمادی کرمی مد نظر دارید بگید لطفا ممنون میشم راهنمای کامل کنید بندرو نگرانم کرده.. . ممنونم-
شایان یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
منظورم از کرم مرطوب کننده و ضد التهاب مخصوص الت تناسلی کرم سروینا برا مصرف روزانه یا نه؟! ؟! - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- dsds
- با عرض سلام وخسته نباشید
آقای دکتر کلیه سمت چپ من یک سنگ 16 میلی متری در قسمت کالیس میانی داشت که حدود 2 ماه پیش سنگ شکنی انجام دادم چند روز بعد مقدار زیادی شن خورده دفع کردم بعد از سه هفته سونو جدید انجام دادم این بار همان سنگ به قطر 17 میلی متر در پل تحتانی مشاهده شد قسمت پشت کمر من سمت چپ بیحس شده ممنون میشم راهنمای کنید تا خدمتتون برسم - سلام دکتر با توج به این که یک بار خدمتتان رسیده ام و گفتید بیضه و درد بیضه ام طبیعیست اما مشکلی که الان حس میشود در آلت به هنگام نعوظ است ایا مسئله مهمیست؟ کجی آلت هم دارم که چندان به هنگام سفت شدن اذیتم نمیکند ، باتوجه به تین که 20 سال دارم و تست های پزشکیم نیز نرمال است ایا جای نگرانی وجود دارد؟
-
طباطبایی شنبه ۲۰ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
در هنگام نعوظ به هنگام ایستادن نیز آلت تقریبا میشه گفت کاملا صاف است و منطقه سفتی که بتوان به ان پلاک گفته در هیچ جای ان یافت نمیشود مضاف براین که درد بیضه هم ویگر ندارم و تنها موردی که الان حس میشه درد خفیف در الت به هنگام نعوظ و برخی اوقات در هنگام عدم نعوظ نیز حس میشود - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام دکتر
یک سوالی درمورد روغن زالو داشتم که ایا این روغن زالو در بزرگ شدن الت کمک میکند.
وایا استفاده از این روغن ضرری دارد
ممنون - سلام ببخشید جناب آقای دکتر قبلا سوال کردم که کلیه م کارکردش 3 درصد هست گفتین اگر فشار بالا هست بهتره برداشته بشه فشارم بالا نمیره اما به 6 و 7 میرسه بعدهم گاهی اوقات ادرارمم مانند گرد غلیظ و خونی میشه هر چی ازمایش میدم میگن مشکلی نیست و درد هم از ناحیه کلیه م شدید هست به خصوص شب ها بازهم نظر شما برداشتن کلیه هست و اینکه چون 23 سالمه و مجرد هستم اگر کلیه م برداشته بشه در اینده برای بارداری مشکلی پیش نمیاد ؟ ممنون از پاسخگوییتون
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

