لیست پرسشها (10,723 پرسش)
مرتضی دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 476 مشاهده پرسش
o:
سلام پس از درد در زیر شکم و بیضه هام دیروز تهوع شدیدی بهم دست داد متوجه شدم از سنگ کلیه اس چون 5سال پیش سابقه داشتم .بلافاصله رفتم درمانگاه وپس از بهبودی درد به سونگرافی رفتم نشان داد یک سنگ 8میلیمتری بیست سانت در حالب حرکت کرده .می خواستم از دکتر بپرسم ممکن دفع بشه یا نیاز به ینگ شکن داره.-
مرتضی چهارشنبه ۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام هنوز جواب من ارسال نشده لطفا پی گیری فرمایید - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام جناب اقای دکتر من شش روز پیش نزدشما سیستوسکوپی انجام دادم همچنان از مجرای من خون خارج میشه شب ششم من احتلام شدم گه لباس زیز من دارای لکه خون بود حتی پساز از انزال خون خارج گردید لطفا راهنمایی کنید
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
مهم نیست اب زیاد بخورید کم کم بهتر میشود
-
- با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز. پدر بنده 62 سال عمر دارند و طبق نظر پزشکان سنندج مبتلا به کیست بوسنیاک تیپ 4 به سایز 90 میلیمتر با کانون کلسیفیه در کلیه راست میباشد. به عقیده پزشک معالج کلیه راست باید به طور کامل تخلیه شود. ولی با کلیپهایی که از جراحیهای شما دیدم شما این توانایی را دارید که فقط تومور را بدون آسیب زدن به کلیه خارج کنید. اگر این عمل برای پدرم بدون عوارض و احتمال برگشت تومور و یا انتشار آن به سایر اندامها امکان پذیر است میخواهم زحمت معالجه پدرم را به شما بدهم.
پیشاپیش از پاسخگویی و راهنماییتان سپاسگزارم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
با مدارک بیایید صحبت کنیم ۲یا ۳شنبه ساعت ۴مطب ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ بفرمایید هماهنگ شده
-
- سلام جناب دکتر کرمی
ضمن سپاس ازاینکه وقت میزارید و پیام رو میخونید
یه مدته یکماهی هست مشکل پوستی برای التم پیش اومده
که اوایل لکه های قرمز با خارش شدید و سوزش در کل قسمتها همراه بود
و با شستشوی مداوم با صابون گوگرد بهتر شده
ولی اگه یک روز شستشو نکنم بخصوص در قسمت زیرین خارش شروع میشه
استفاده از کاندوم هم سبب تحریک سوزش و خارش میشه
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام خسته نباشید.من دوساله ازدواج کردم ١٨سال دارم.ماه مهرچکاپ کامل دادم که w.b.c١٢١۰۰بود یعنی هزار و صد تا زیاد که دکتر گفت عفونت داری ازمایش ادرار هم دفع پروتئین (+)۵۰رو نشون داد.که من دو باره آزمایش ادرار دادم و دفع پروتئین نداشتم.همه چی خوب و نرمال بود.سوال ١علت مثبت بودن پروتئین در آزمایش قبلی و منفی بودن در آزمایش ماه آبان چیه؟سوال ٢ wbcدر آزمایش ادرار ٢۵-٢۴نشانه ی عفونته؟بعد از نزدیکی خارش هم دارم.تست پاپ اسمیر هم انجام دادم ولی جواب نگرفتم.سونو گرافی واژینال هم انجام دادم دکتر عفونتی ندید.سوال٣علت درد و تیر کشیدن سمت چپ و پایین شکمم و واژنم برای چیه
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
۱-اگردر ادرار ۲۴ساعت زیر ۱۵۰باشد مهم نیست۲-معیار عفونت کشت مثبت است که منفی است۳-سونو کلیه ومثانه بکنید شاید علت از انجا است
-
- پسرم دو ودو ماهش هستش سنگ کلیه داره پیشنهاد عمل pcnl دادن در ضمن کلیه سمت چپش طی 4 مرحله سنگ شکن شد کلیه سمت راستش توی عکس نشون داده 4 سنگ داره 4 ماه هم کاتر داره .میخواستم ببینم عمل pcnl تو کدوم استانها وکدام بیمارستانها انجام میشه ممنونم از لطفتون آقای دکتر
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم
-
- سلام آقای دکتر عذر خواهی میکنم من خجالت کشیدم برای مشکل به پزشک مراجعه کنم روی آلت تناسلی جوشهای بسیار ریزی زده ولی بعضی از آنها بزرگند و مرتب پوست میاندازند و جدیدا در هنگام نزدیکی بسیار دردناکند باز هم عذر خواهی میکنم از طرح سوال و ممنون میشم اگر ممکنه همینجا برام دارو تجویز کنید هر هزینه ای بود امر بفرمایید در خدمتم چند عکس هم از قسمت آسیب دیده ارسال کردم امیدوارم به تشخیص بیماری کمک کرده باشد با احترام خدا نگهدار
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
پماد بتامتازون چشمی هر ۸ ساعت بمالید وبعد از ۳روز بفرمایید نتیجه؟
-
- باسلام وخسته نباشید پسری دارم24 ساله هنگام چکاپ متوجه شدیم خون در ادرار دارد3+ وrbc manyبقیه آزمایش ها نرمال بود سونوگرافی دادیم سالم یود دکتر براشون کپسول کرن بری تجویز کردند برای سه ماه ..الان دوباره آزمایش دادیم همون 3+ بود و rbcهم 20 شده نگران هسنیم...نظر شما چیست؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
باید سی تی اسکن سه بعدی با ترریق انجام دهید بقرستید ببینم
-
- آیا رابطه ای بین دردهای شکمی زیر و اطراف ناف برای کسی که مشکل فتق و واریکوسل وجود دارد یا علت ناشی از چیز دیگری می باشد مثلا اسپاسم معده یا سندرم روده ؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
بله میتواند
-
- با سلام و خسته نباشید بنده کلیه های سنگ سازی دارم حدودا دو ماه پیش سونوگرافی کردم و در کلیه چپم 3 عدد سنگ به سایزهای دو تا 2 میلی و یک عدد 3 میلی دیده شد 5 روز پیش درد شدیدی در ناحیه چپم داشتم همراه با خون در ادرار که بعد از یک ساعت درد متوقف شد به دکتر سونوگرافی که مراجعه کردم گفتند یکی از سنگهای دو میلی دفع شده ولی کلیه رو متورم کرده و حالب را خراش داده . به پزشک متخصص مراجعه کردم و ایشون هم همین رو گفتند ولی از اون روز به بعد هر از گاهی درد شدیدی در همان کلیه دارم و این مسئله منو خیلی ناراحت و نگران کرده معمولا نصف شبها با درد شدیدی از خواب بیدار می شم و وقتی گرم نگهش می دارم و شیاف دیفنوفناک می گذارم کمی آروم می شم. می خواستم ببینم دلیل این همه درد پس از دفع چیه؟ آیا به دلیل تورم ایجاد شده هست یا دلیل دیگری داره؟ در ضمن دکتر به من دو تا دارو دادن یک شربت ساختگی پتاسیم سیترات و یک قرص آلوکیم 300 اینها مورد استفادش برای چیه و آیا به وضعیت فعلی من کمکی می کنه؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۷ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
باید سیتی اسکن بدون تزریق بکنید بفرستید ببینم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

