اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر قاسم چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 54134 مشاهده پرسش
    سلام. پدرم 70 سالشه، جواب سونوگرافی کلیه اش رو خدمتتون عرض می کنم تا قبل از رسیدن وقت مراجعه: کلیه ها و ضخامت پارانشیم نرمال هستند. اما "اکوی پارانشیم هر دو کلیه افزایش یافته به نظر می رسد". آزمایش کراتنین رو 4 ماه قبل دادن که برابر 1.1 است. عکس های مربوط به سونوگرافی رو خدمتتون ارسال می کنم؛ ممنون میشم پاسخ بدید که مشکلشون چیه و چکار باید بکنن؟ و اینکه من خیلی نگرانم آیا مشکلشون جدیه؟
    1. تصویر کاربر قاسم جمعه ۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اینجا گفته شده تا 2 روز جواب داده میشه، بیش از 3 روز گذشته اما هیچ جوابی ندادید؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    3. تصویر کاربر قاسم چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر کرمی عزیز از لطفتون ممنون
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سپاس
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر فرخنده چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
    Farkhonde Asqri:
    سلام آقای دکتر خسته ناشید من خانمی هستم 40 ساله از سن 20 سالگی سنگ کیله دارم سنگ دفع شده دوباره سنگ دارم دفع آلبومین دارم تمام دست وپاهای من ورم دارن چند دکتر رفتم نتیجه نگرفتم الانم درد پهلو سوزش ادرار شدید دارم لطف کنید راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمایش ادرار ۲۴ ساعت از نظر دفع پروتیین بدهید بفرستید
  • تصویر کاربر مسعود چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    درود و تشکر از پاسخگویی حضرت عالی
    آقای دکتر چندی پیش سنگ کلیه دفع کردم البته متوجه نشدم و مجدد هفته قبل براساس دردی که داشتم به پزشک مراجعه و با سونو مشخص گردید سنگ 4 میلی در حالب وجود دارد پس از فعالیت و مصرف دارو تجویزشده دوروز قبل سونو و خوشبختانه دفع شده بود (بازهم متوجه نشدم). اما یه نکته اینکه تا قبل از این ادرارم رنگی نبود و شفاف بوده و اینک دردی از ناحیه نوک آلت تا انتهای آن بصورت رفت و برگشت (گرفتن و ول کردن)دارم بطوریکه واقعا عصبی میشم.چرا؟ ممنون از توجه و پاسخ شما
    ضمنا بنده سابقه سنگ نداشتم الا اینکه متاسفانه بنا به دلایل کار پراسترس و عصبی هم قند و فشار خون به نوعی مزمن دارم. (مصرف انسولین و لوزار)
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام یک سی تی اسکن بدون تزریق انجام دهید وبفرستید بلینم
  • تصویر کاربر میلاد چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    با سلام.
    حدود 3 ماهه روی آلت تناسلیم لکه های سفید دیده میشه که ملتهب میشن و همیشه احساس گرگرفتگی دارم . لکه ها زیاد شدن. دو تا عکس گرفتم که لکه ها چون سفیدن نور اتاق باید کم باشه تا معلوم بشن.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 690 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر کرمی
    دو شب پیش سوال پرسیدم
    (مدته یکماهی هست مشکل پوستی برای التم پیش اومده
    که اوایل لکه های قرمز با خارش شدید و سوزش در کل قسمتها همراه بود
    و با شستشوی مداوم با صابون گوگرد بهتر شده
    ولی اگه یک روز شستشو نکنم بخصوص در قسمت زیرین خارش شروع میشه
    استفاده از کاندوم هم سبب تحریک سوزش و خارش میشه
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید)
    که ازم عکس خواستید . سعی کردم و نتونستم نه از سایت و نه از تلگرام ارسال کنم
    که دوباره ثبت سوال جدید کردم البته یه خورده در ناحیه رویش مو زیر شکم هم خارش احساس میکنم که نمیدونم بهم ربط دارند یا نه
    چون در ناحیه الت خارش و گاهی سوزش بود ولی در زیر شکم فقط خارش درضمن اوایل با خارش دادن از زیر شکمم پوسته پوسته سفید رنگ جدا میشد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 767 مشاهده پرسش
    سلام. من 24 سال سن دارم و مشکل خود ارضایی دارم و مدت دوسال است که بنده در هنگام انزال سوزش در مجاری ادرار بعد از مقهعد و دقیقا پشت کیسه بیضه احساس میکنم. البته این سوزش در تمام مراحل برانگیختگی وجود داره ولی در هنگام انزال شدیدتر میشود. خود بنده احساس میکنم در هنگام سیلان منی (که در من شدید است) این سوزش شروع میشه.
    مدت چند ماه هم مشکلات شدیدی در مثانه و پروستات داشتم که نمیتوانستم ادرار خود را تا مدت زیادی نگه دارم و مجبور بودم چندینبار در شب به دستشویی بروم و الان نصبت به قبلا بهترم.
    قابل ذکر است، مشکل که قبلا داشتم را با نشتن در آب گرم و خروج مدفوع تسکین میدادم.
    خواهشمندم بنده رو راهنمایی کنید. قبل از اینکه به پزشک مراجعه کنم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر خسرو دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 348 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید .در اثر درد بیضه و عدم توانایی راه رفتن به پزشک مراجعه کردم و داروهای افلوکینول 300 و ملوکسیب 15 و تامسولین تجویز کرده ک بعد مصرف یک هفته درد بیضه ها برطرف شده ولی بعضا درد خفیف میگیسرد اما از ان زمان ب بعد قسمت ضایین تنه ام کشاله ی ران و ساق پاهایم درد ضدیدی میکنه و قادر به راه رفتن نیستم . و این عکس سونگرافی در پیوست سوالم به شما میفرستم تا به من بگووید درد پاهایم از چه چیزی است. شماه=ره تماس 09146513935
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ارتباطی سیستم ادراری با پا اصلا وجود ندارد شاید از دیسک کمر باشد
  • تصویر کاربر کتایون دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    من نزدیک به یکماه و نیم هستش که عمل کردم نمیدونم اسم عملش چیه فقط میدونم یه کیست بزرکی تو واژنم بوده که به مجرای ادرارم چسبیده بود و من تکرر ادرار داشتم و دکتر زنان گفت کار من نیست خطرناک دکتر اورولوژی باید انجام بد. کیست یکسال تو بدنم بود و از واژنم بیرون بود مقداری . تا اینکه من بعد یکسال عمل کردم الان بعد یکماه و نیم درد داره بیچارم میکنه . بعد عمل تا 3 روز ادرارم خون خالی بود بعد خوب شد ولی الان جایی که روز اول درد میکرد بعد عمل همونجا درد میکنه نمیدونم مثانس نمیدونم کجاس. چون فشار کیست از چپ خیلی روی مثانم بوده و اینقدر درد زیاد به پام میزنه عکس رنگی سونو چیزی نبوده به دکترم گفتم میگه خبه همه چی نباید دلیلی برای درد باشه و من اینقدر مسکن خوردم داغون شدم . از درد زیاد عصبی شدم. نمیدونم باید چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید به دکتر معالجتان مراجعه نمایید تا معاینه شوید وعلت مشخص شود
  • تصویر کاربر شهرزاد دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    باسلام بنده در هردو کلیه سنگ ریزه 4تا5 میلی دارم ودارو مصرف میکنم سنو و آزمایش ادرار سه هفته پیش رفتم که آزمایشم مشکلی نداشت الان دو روزه که ادرارم به رنگ قهوه ای و تیره است سوزش هم دارم دلیلش چیه باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سسلام اب زیاد بخورید بهتر میشوید
  • تصویر کاربر falahzadeh2013gmail.com دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    تصوری سونو گرافی یک کیست کورتیکال به دیامتر 28mmدر پل میانی حاوی سپتاو کلسیفیکاسیون coarseدر کلیه راست ودر جواب ctکیست حاوی کلسیفیکاسیون جداری بوده است این کیست خطرناک و ممکن است سرطان باشد؟ تصوری سونو گرافی یک کیست کورتیکال به دیامتر 28mmدر پل میانی حاوی سپتاو کلسیفیکاسیون coarseدر کلیه راست ودر جواب ctکیست حاوی کلسیفیکاسیون جداری بوده است این کیست خطرناک و ممکن است سرطان باشد؟ تصوری سونو گرافی یک کیست کورتیکال به دیامتر 28mmدر پل میانی حاوی سپتاو کلسیفیکاسیون coarseدر کلیه راست ودر جواب ctکیست حاوی کلسیفیکاسیون جداری بوده است این کیست خطرناک و ممکن است سرطان باشد؟ تصوری سونو گرافی یک کیست کورتیکال به دیامتر 28mmدر پل میانی حاوی سپتاو کلسیفیکاسیون coarseدر کلیه راست ودر جواب ctکیست حاوی کلسیفیکاسیون جداری بوده است این کیست خطرناک و ممکن است سرطان باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سی تی اسکن با تزریق مشخص میکند انجام دهید و بفرستید ببینم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب