اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمدحسین چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 343 مشاهده پرسش
    Hossein:
    سلام
    الت بنده در حالت نعوظ به سمت بالا هست و هنگام نزدیکی تحت فشار و احساس میکنم باعث زود انزالی هم هست
    چکار باید انجام بدهم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر اعظم یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    با سلام و وقت بخیر آقای دکتر در سونوگرافی که موقع بارداری گرفتم در پنج ماهگی .نشون داد که کلیه راست جنین(دختر) به مقدار جزیی ورم دارد و توصیه شد بعد از زایمان پیگیری شود که بعد از زایمان با انجام سونو ادعا داشت در هر دو کلیه ادرار جمع شده و برگشت ادرار دیده شده که منجر به انجام عکس رنگی و... شده و پس از انجام عکس رنگی به همراه سوند و... هیچ گونه برگشت ادراری گزارش نشده و هم مثانه و کلیه ها سالم گزارش شد و هیچ نقصی در عکس رنگی دیده نشد که مجبور به انجام سونوی مجدد شدیم ولی درمطب سونوگرافی دیگر و این دفعه همه چیز عادی گزارش گردید در ضمن آزمایش ادرار هم همزمان با خون انجام شد و تمام فاکتورهای خونی و ادرار طبیعی بودند ..الان کودک 4 ساله میباشد تا سال گذشته سونوی سالیانه انجام میدادیم و به لطف خدا همه چیز خوب بود تا این ماه که با سوزش ادرار بدون تب ولی ادرار دردناک کودک به مدت سه الی چها روز ادامه داشت که آزمایش خون CBCو ادرار انجام شد و فاکتورهای خونی مطلوب بودند بجز کاهش کم در گلبولهای سفید...و ادرار میزان خون را trace 'گزارش شد و مقدار WBC را4تا5 و مقدار RBC را هم 2تا4 گزارش داد و مقدار باکتری afew و EPithelial Cells را 6تا8 بقیه موارد مطلوب بود و کشت 24 ساعته چیزی گزارش نشد .الان خیلی استرس دارم نکنه مشکل کلیوی دوران جنینی عود کرده باشه من فقط امسال چکابش رو انجام ندادم به نظر شما غیر از سونوگرافی درمان دیگه رو باید شروع کنم..در ضمن بچه فعال و رشدش طبیعیه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      تحت نظر دکتر اطفال باشید بهتر است
    2. تصویر کاربر اعظم یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      با تشکر از پاسخ شما یعنی لزومی نداره به متخصص کلیه و ...مراجعه کنیم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      فوق تخصص نفرولوژی اطفال
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر روزبه چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 351 مشاهده پرسش
    باعرض سلام قبلا نتونستم عکس براتون بفرستم لطفا باتوجه به عکس نظر خود را راجب به صحت ختنه بگویید و وجود این دو علامت که بروی سر الت چست
    1. تصویر کاربر روزبه دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام جناب دکتر کرمی با عرض سلام سوال بنده در ۴۸ ساعت قبل خدمت جنابعالی ارسال شد با تشکر
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ختنه شما مشکلی ندارد
    3. تصویر کاربر روزبه چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      با تشکر فراوان از شما فقط این دو علامت که با فلش مشخص شده بروی الت طبیعی است؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      بله
    5. تصویر کاربر روزبه چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      خیلی تشکر میکنم از این که وقت گرانبها تون رو برام گذاشتید
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      تشکر
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر ام یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 18590 مشاهده پرسش
    باعرض سلام و خسته نباشید اقای دکتر خواهش میکنم منو راهنمایی کنید من 1سال بود درد در پهلو داشتم هر دکتری رفتم نفهمیدن علتش چیه سونوگرافی رفتم چند بار یک بار سنگ نشون داد یک بار نداد بار اخر 2تاسنگ یکی4میل و دیگری5میل بود رفتم بیمارستان بستری شدم توی کلیم فنر گذاشتن بعد عمل خیلی درد داشتم خیلی دوباره فرداش سی تی گرفت بیمارستان دید فنر جابه جا شده دوباره عملم کردن از این ماجرا45روز گذشته هنوز فنر هست و عفونت شدید کرده و ورم کلیه ام دارم دکترم هم بخاطر ورم میگه باید صبر کنی خوب بشه بعد من فنرو دربیارم من خیلی درد دارم همش تب و لرز دارم و ازمایشم هم عفونت شدید نشون داده من ساکن قزوین هستم فردادمیخام بیام تهران برم بیمارستان لطفا راهنماییم کنید من چیکار کنم خواهش میکنم خدا خیرتون بده🙏🙏 توروخدا خواهش میکنم زودتر جواب منو بدید 🙏😞
    1. تصویر کاربر ام شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      لطفا جواب بدید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید فنر خارج شود
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر فاطمه یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 450 مشاهده پرسش
    دختری پنج ساله دارم که از بدو تولد مثانه ( دستگاه تناسلی ) و التهاب دارد مراجعه کردم به پزشک دارو کلر هیدروتیازیت یک چهارم روزی دوبار و محلول را روزی سه بار تجویز کرده و بی اشتها و قد و وزنش نسبت به هم سن و سالانش کم است و رژیم را خوب نگه داشته اما تاثیری ندارد به گفته پزشک کلسیم ادرار زیاد است به نظر شما این بیماری تا کی بهبود پیدا می کند ؟ آیا رژیمی شما پیشنهاد می کنید و همچنین از خوردن نمک محروم است
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید مدارکتان را ببینم
  • تصویر کاربر شعبانی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 9413 مشاهده پرسش
    با سلام
    اقای دکتر من مدتی است در دو طرف پهلوهام احساس گرما می کنم و سابقه شن هم دارم ولی یک ماه پیش سونو دادم گفتن سالمه . اقای دکتر لطفا به من بگید این گرما نشانه چیست .قبلا پرسیدم ولی به گرما اشاره ای نکردید. خیلی نگرانم.لطفا راهنمایی کنید.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر زهرا پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 339 مشاهده پرسش
    پدرم 87 ساله است
    موقع ادرار کردن بعد از درد و سوزش زیاد خون و گاهی لخته خون دفع میکند
    درد به حدی است که حتی نمیتواند خود را به محل برساند
    آزمایش و سونوگرافی چیزی مشخص نکرده وارجاع شده برای رویت مجاری با دستگاه . ولی ما به علت کهولت سن و ناتوانی و ترس از بیهوشی پیگیر نشدیم
    ایا راه علاجی هست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید حتما از نظر تومور مثانه با سیستوسکوپی بررسی شوید فیلم سیستوسکوپی مندر سایتم را ببینید
  • تصویر کاربر مهدی پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    با سلام.
    امروز در جواب آزمایشات پدرم متوجه شدیم که یکی از کلیه ها دارای تومور بدخیم مرحله4 است که به ریه هم نفوذ کرده. ما خیلی نگرانیم. لطفا ما رو راهنمایی کنید. آیا امکان درمان وجود داره؟ چیکار باید انجام بدیم؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      با مدارک بیایید سریعا ببینم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ فیلمهای جراحی تومور کلیه من را در اپارات وسایتم ببینید
  • تصویر کاربر عليرضا پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 624 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر من تقريبا ١ماه پيش سر التم زخم شد قرمز 4تا روي بيزمم چنتا چيز مثل جوش قرمز بزرگ زد ولي جوش نيست دردم نداره فقط بزي وقتا ميخاره دكتر پوست گفت گال گرفتي ١ماه بيشتر پمادو لوسين زدم ولي هيچ تاثيري روشون نداشت ميشه يه راهنمايي بكنين تا قبل اينكه بيام پيشتون كه چي امكان داره باشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      شبیه حساسیت پوستی است دکتر پوست بروید
  • تصویر کاربر امید پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
    باسلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر کرمی عزیز،بنده یک چکاپ کامل دادم که توی این چکاپ دو آیتم بنده رو خیلی آزار میده یکی میزان اوروبيلي نوژن و یکی هم keton که دردو قسمت positive نشون میده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید بررسی کبد شوید
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب