اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر پریناز چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید من دچار تکرر ادار بودم رفتم دکتر بهم دارو داد هم واسه خودم هم واسه شوهرم چون بعد رابطه تشدید میشد یه قرص هم داد نیم ساعت قبل رابطه من داروهام تموم شده یه چند روز خوب بودم الان با اومدن فصل سرما دوباره تکرر ادرارم بیشتر شده هوا که سرد میشه همه اش دستشوىی میرم البته چند بار که اینجوری شدم آز ادرار که میدم چیزی نشون نمیده تا فصل سرما میاد من تکرر پیدا میکنم تو رو خدا میشه راه حلی نشون بدین بخدا دیگه خسته شدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      تکرر ادراردر سرما طبیعی است
  • تصویر کاربر حامد چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    سلام خدمت جناب آقای دکتر کرمی

    من 6 هفته پیش در اثر ورود کمی سنگ ریزه به داخل حلق دچار گلو درد شدید شدم - لوزه بنده طبیعی و بدون سنگ لوزه و یا سابقه بیماری های لوزه - و با تجویز دکتر، به مدت دو هفته آنتی بیوتیک مصرف نمودم - 4 عدد پنیسیلین و 6 عدد آموکسی کلاو که جایگزین شد با 15 عدد سفیکسیم و بجز 2 پنیسیلین اول که ورم و درد را کاهش داد ما بقی تاثیر روی کاهش درد گلو نداشتند – درد گلویم پیوسته . بدون سوزش در بلع غذا بود -
    بعد از خوردن 15 عدد سفیکسیم بعلت مشکل گوارش به مدت دو هقته مصرف سفیکسیم را قطع نمودم و با مراجعه دوباره به پزشک گفتند شما هنوز ترشحات سفبد و چسبنده پشت حلق دارید ولی من سینوسهایم باز و آبریزش بینی نداشتم -- دیگر دارو نخوردم و درد گلو را تحمل کردم تا دوهفته قبل که مجدد لوزه ام این بار چرکبن شد و این بار با سوزش هنگام بلع همراه بود
    متاسفانه بعلت عوارض گوارشی نتوانستم در مرحله دوم آنتی بیوتیک بخورم و بدون درمان درد را رها کردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بعد از دوهفته گلویم بهتر شد ولی کامل خوب نشد و ته حلق هنوز کمی درد و سوزش اندک دارد
    حال چند روزی است – یک هفته بعد از مرحله دوم چرک گلو رها شده بدون درمان - هر دو پهلویم درد دارند همراه با تب خفبف و بدون سوزش و تغییر رنگ ادرار که گاهی درد به سمت بیضه ها سرایت میکند - من چند سال قبل اپیدمیت داشتم که برخی پزشکان انرا بعلت پر خونی و نشستن زیاد و برخی از سندرم لگنی می دانستند و 8 آمپول ازیترومایسین برایم تجویز کردند که دو ماه بعد آن درد خوب شد -

    آیا مشکل من از استرپتوکوک درمان نشده چه از لوزه چه از ترشخات پشت حلق است که با بیماری اولیه و ااتهاب لوزه میکروب همراه شده و به کلیه و بیضه و اپبدم سرایت کرده با خیر

    در حال حاضر پزشک سیپروفلوکساسین تجویز نموده و جایگزینش هم مجدد سفیکسیم
    آیا برای درمان درد که حلق . سینوس و کلیه ها درگیر شده اند آزیترونایسین و تاوانکس کلاریترومایسین بهتراست یا داروی دیگر یا همین داروی تجویز شده زیرا من بعلت مصرف زیاد دارو و مشکلات گوارش و آسیب فلور روده فقط یک دوره میتوانم انتی بیوتیک مصرف کنم
    لطفا راهنمایی فرمایید ممنون از شما
    سن 40 سال -
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      هیچ انتی بیوتیک نخورید چون مقاومت دارویی پیدا میکنید
  • تصویر کاربر احمدی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر ; من حدود 30 سال سن دارم و حدود 10 سال است فتق اینگوینال دارم اوایل خیلی کوچک بود ولی مدتی است که وارد کیسه بیضه شده . سوال من اینه که شما این عمل رو انجام می دهید ؟ و این که تاخیر در عمل خطرناک است چون من سال هاست این مشکل رو دارم و درد و عارضه ای نداشتم و در آخر دوران نقاهت این عمل چقدر است بی هوشی نیاز است؟ باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      این عمل سرپایی است با یک هفته استراحت
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 651 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر. تصویر نتیجه آزمایش رو براتون میفرستم، لطفا بگید آیا درمان امکان پذیره؟ قبلا سوال پرسیدم فقط گفتید به مطب مراجعه بشه، ممنون میشم اگه لطف کنید و نظرتون رو روی این آزمایش بگید. متشکرم از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      این تومور پیشرفته سرطان کلیه است درمانش فقط جراحی است
  • تصویر کاربر ناصر یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 3541 مشاهده پرسش
    درپل تحتانی کلیه راست بنده یه کیست کورتیکال به ابعاد 37×27 میلیمتر مشاهده شده بنده چه دارویی مصرف کنم وبه کجا مراجعه کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر یوسف دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 405 مشاهده پرسش
    سلام ما چند روز پیش آزمایش و c من الان هم جواب سی تی که از سنگ 5 میل کلیه چپ و کیست 8 میل کیله راست براتون عکس میفرستم هم از داروها و آمپولهایی که برا زانوش استفاده میکنه آمپول های Trifluzicو vitamin D3 داروهای زانوشو هر 6 ماه عوض میکنه دکترشون . داروی قبلیش اینا بودن ولی آمپول ها تقریبا تو این سه سال ثابت بودن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سنگ ۵و کیست نیاز به درمان ندارد
  • تصویر کاربر نرگس یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 493 مشاهده پرسش
    مادر من با خوردن گوشت و سبزيجات و به قول خودشون غذاهايي با مزاج گرم دچار گر گرفتگي و داغ شدن كف پا ميشود
    قبلا اين مشكل كمتر بود ولي جديدا داغ شدن كف پاهاشون و درد گرفتن كف پاهاشون موقع پياده روي بشدت افزايش پيدا كرده
    ممكن اين مشكلات ربطي به نارسايي كليه داشته باشد؟ اين نوع آلرژي به اكثر مواد غذايي و ميوه و حتي تره در سبزي خوردن كه باعث بروز مشكلات زيادي در بدنشون شده و همينطور خشك شدن پوست صورت و بدن بطوري كه در بيشتر روزها يك تا دوكيلو ماست و خنكي ميخوره تا مثلا اثر گرمي يه خرما يا حتي اثر يه پرتغال رو از بين ببره
    ميتونيد بگيد اين نوع آلرژي از كجا نشأت ميگيره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اینها حساسیت هستند وبه دکتر الرژی مراجعه نمایید
  • تصویر کاربر علیرضا یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    با سلام
    چند سالی هست این عوارض بعد از نوجوانی به وجود اومده و منو به فکر فرو برده.
    1) رنگ های تیره بر روی کلاهک آلت هست که موضعی هست، یعنی در یک قسمتایی هستش و خیلی واضح هستند مثل خونه های شطرنج. قبلا به نظر انقدر واضح نبودن که من متوجشون بشم ولی بعد خوب که بهشون دقت کردم به یاد آوردم در کودکی در دعوایی به آلتم ضربه خورد و تا چند روز اون قسمت کبود شد.
    به نظرم این جای اون کبودی هاست.
    قابل درمان هست تا رنگش مثل رنگ جاهای دیگه یکنواخت بشه؟

    2) این سوال g97n918305 اینجا هم خوندم و شبیه به مشکل من بود ولی بعد از چند سال هنوز باقی مونده به خصوص در حالت نعوض. به این صورت شروع شد که آلتم تحت فشار قرار داشت و احساس کردم یک رگی پررنگ شده و متورم. فردا سمت چپ اون رگ زیر کلاهک متورم شد. احساس میکنم وقت نعوض و تحت فشار زیر پوست خون جمع میشه، مثل این می مونه مویرگی سوراخ شده و خون زیر پوست جمع میشه.

    3) چند سال پیش احساس درد در بیضه سمت چپم کردم، خود بیضه نه ولی چیزی شبیه به رگهای اطرافش همونایی که ازش آویزونه! بعد از اون بیضه سمت چپم از بیضه سمت راستش آویزونتر و در ارتفاع پایین تری قرار گرفته.

    4) رنگ منی بنده دو رنگ هستش، اول سفیده ولی بعد مایل به زرد!

    آیا با مراجعه به پزشک این موارد قابل درمانه؟ و چه مدت زمان می بره؟

    با سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر خدیجه یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 461 مشاهده پرسش
    باسلام
    جسارتا اینجانب خانمی 47 ساله هستم. من چندین سال در کلیه چپم دو سنگ 4 و 6 میلی متر داشتم. از فروردین شروع به خوردن قرص سیستون کردم. بعد از انجام سونو‌ متوجه شدم نه تنها سنگ کوچک نشده بلکه بزرگتر هم شده است. بنابراین دیگر از ان دارو استفاده نکردم. مهرماه سنگ کوچکتر با درد زیاد در طی یک هفته افتاد. بعد از ان سنگ بزرگتر سریعا داره رشد میکنه. به حدی که در مدت یک ماه و بیست روز به 1 سانتی متر و 6 میلی متر رسیده است. و حدود یک برابر و نیم شده است. لازم به ذکر است پدرم به خاطر سنگ زیاد کلیه هایش از کار افتاد و در حال حاضر دیالیز می شوند. در حال حاضر چه باید کرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر این سنگها جلو کلیه را نگیرند درمان نمیخواهد۲-عکس سی تی اسن بگیرید وبفرستید ببینم
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1481 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    پدر بنده با سن نود سال بعد از 5 و ماه و نیم بستری در آی سی یو و بخش نورولوژی بیمارستان بدلیل عوارض مغزی ، دچار زخم و نکروز مجری آلت تناسلی شده است بصورتی که شکاف بزرگی از محل عبور سوند تا کناره سر(کلاهک)آلت ایجاد شده است. آیا قابل عمل و یا ترمیم می باشد و راهکار کم خطر تر برای درمان چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      در این سن عمل امکان پذیر نیست
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب