لیست پرسشها (10,723 پرسش)
سهیل شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 502 مشاهده پرسش
سلام اقای دکتر.خسته نباشید شرحی که میگم از سونوگرافی کلیه ها است میشه راهنمایی لازم بفرمایید. ممنون میشم جوابم زودتر بدید. سنگی به دیامتر 12 میلیمتردر کالیکس فوقانی وسنگی به دیامتر 5 میلیمتر در کالیکس تحتانی در کلیه راست و 5 میلیمتر در کالیکس میانی کلیه چپ مشاهده میشود. سیستم پیلو کالیسیل کلیه چپ دارای هیدرونفروز گرید 1 میباشد. سنگ به دیامتر 9میلیمتر در ثلث میانی حالب چپ رویت شد-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
درمان سنگ شکنی برون اندامی است
-
- با سلام خدمت دکتر ببخشید متاهل هستم در یکی از نزدیکیهام عالت تناسلیم ضربه اب خورد احساس دردکردم از ان موقع هنگام نزدبکی عالتم به سمت چپ کج شده وببخشید احساس میکنم خیلی کوچک شده موقع ادرار هم به سمتی که خمشده ادرار دفع میشود یعنی ادرارم مستقیم نیست
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
احتمال بالا پییرونی گرفته اید
-
- سلام دکتر من 30 سالمه و متاهل هستم البته عقد هستم و تا به حال رابطه جنسی نداشتم . حدود دوماه پیش در اثر ساییدن آلت خراش هایی به وجود آمد روی آلتم و پوست آلتم خشکه میزد و مرتب کنده میشد تا اینکه دو هفته پیش از یه کرم موبر استفاده کردم که قبلا یه بار فقط ازش استفاده کردم . شب روی آلت خارش شدید حس کردم که باعث شد زخم هاش بیشتر شدن و سرخ شد آلتم . الان مدتی هست تا یه ذره خوب میشه آلتم و زخمش بهتر میشه و من احساس میکنم که مشکل برطرف شده ، (یعنی حدود یه هفته که منی خارج نمیشه خارش نداره ) منی که خارج میشه شب هنگام شدیدا خارش میگیره آلتم و دوباره زخم میشه با اینکه زخم ها رو سعی میکنم دست نزنم موقع ارضا (هند جاب) . تا بحال رابطه جنسی نداشتم و فقط بازی کردن و دست زدن و هندجاب بوده حتی بلوجاب هم نداشتم لطفا بفرمایین چه کنم خارش نداشته باشه مقل قبل شه
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
دکتر پوست بروید
-
- Katayun:
چطور میشود سوالی که از دکتر پرسیدم و جواب گرفتم رو از صفحه پاک کرد چون دوس ندارم اسمم تو صفحه باشه مرسی - سلام
وقت بخیر
من 29 سال سن دارم
بیضه سمت راست من در جای خودش قرار نداره و به اصطلاح نزول نکرده
تا بحال براش درمانی انجام ندادم
میخواستم بدونم که اگه بخوام عمل کنم:
1- چقدر هزینه داره
2- نیاز به بستری داره یا به صورت سر پایی انجام میشه
3- بعد از عمل نیاز به استراحت داره یا میتونم کارهای روزمره رو انجام بدم-
امیر شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
وقت شما بخیر
پنج روز از زمان پرسش سوالم میگذره و هنوز از شما پاسخی دریافت نکردم.
با مطبتون هم تماس گرفتم که منشیتون گفتن این مساله مربوط به ما نمیشه و کار شخصی دکتره
لطفا جواب بدید - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام-مادرم بنام عصمت سواری تقریبا 5سال است که کم خونی دارن و طحالش هم بزرگ است و تحت مراقبت است.الان 2هفته است که سنگ کلیه به بزرگی 29میلیمتر دارد در لگنچه چپ و تعدادی هم شاخ گوزنی دارد دکتر بردیم گفتند چون طحال بزرگه نمیشود عمل کنید.ایشان تقریبا75سالشون است.چه راهکاری را جناب دکتر پیشنهاد می کنند؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
دکتر خون باید بروید
-
- من کلیه ام پروتئین دفع می کنه علتدفع پروتئین از کلیه چیست؟
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
با نمونه برداری از کلیه مشخص میشود
-
- سلام من زیر کلاهک الت تناسلیم ورم کرده و هر روز بیشتر میشه ، بطوریکه دور الت رو داره میگیره ، علت چیست و درمانش به چه صورته ؟ با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
دیدم درمان نمیخواهد
-
- سلام
من چند ساله تو قسمت آلت تناسلیم احساس خارش جزئی میکنم و یه خورده هم قرمزه
که یه ماه پیش رفتم پیش متخصص، آزمایش ادرار نوشت که آزمایش نشون داد خون هست تو ادرار ، سی تی اسکن و سونوگرافی از کلیه و مثانه و بیضه هم دادم ک همه چی سالم بود ... داکسی سایکیلین و باکلوفن هم خوردم بعدش هم فنازوپیریدین خوردم ولی هیچ فرقی نکردم ...
یه مسئله دیگه ای هم هست اینه که من آخر ادرارم ب صورت چیکه چیکه میریزه ک خیلی وقته اینجوریم ....
با عرض معذرت ی چندتا عکس هم گرفتم ، دقیقا تو همون قسمت هایی که برجسته شده احساس خارش میکنم ، البته همیشه اینجوری برجسته نیست فقط موقعی اینجوری برجسته میشه که هوا سرد باشه و آلت کوچیک میشه و تو حالت عادی هم به جای این برجستگی یه قرمزی خفیف هست ک تو عکس آخر واستون میفرستم اما زیاد معلوم نیس . جناب دکتر اگه واقعا واسه مشکل من راهکاری دارین لطف کنید بگید ، من حاضرم هزینه ویزیت کامل رو هم پرداخت کنم ، فقط شماره کارت و لینک پرداخت بدید لطفا ...
اگه دارو هم لازمه فقط اسم دارو رو بگید من خودم ی جوری از داروخونه میگیرم ... ممنون ... راستی واریکوسل جزئی هم دارم ک دکتر گفت اصن مهم نیس . - کلیه Hasan Azizi:
سلام خسته نباشید دکتر مرسی بابت زمانی که میزارید
پدر من سیستوسکوپی پیش دکتر سیم فروش کرده خدا را شکر چیزی در مثانه نبوده ولی پرستاتش یکم بزرگ هست و عفونت شدید ادراری داره هیچ قرصی نداد دکتر کاری باید بکنیم یا نه ؟؟
سئوال دوم کراتین خون پدرم قبل از عمل 1.6 بود الان یک ماه گذشته ازمایش دادیم کراتین خونش 4.3 شده دلیلش چی هست چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید-
مصطفی چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
دکتر چرا جواب سوال را نمیدی هزینه هم که پرداخت کردم ولی هنوز جوابی نگرفتم - نمایش سایر 1 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

