لیست پرسشها (10,723 پرسش)
مهدی دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 400 مشاهده پرسش
سلام من توی سونو کلیه ام با ابعاد118*43و ضخامت کورتکس13mm نوشته اکوی کورتکس کلیه مختصر افزایش داشته من با اوره49و کراتینین1,11و gfr(mdrd)77.88\\\\\\gfr(ckd_epi2009)این سونو رو دادم ضمنا دو ماه بپنسازی میرم و پروتیین غذایی (سفیده و گوشت) هرروز مصرف میکردم-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
خوب ایت مشکلی نیست
-
- پدرم بیماری نارسایی کلیه دارند و سونوگرافی جدید ایشان رو میخواستم ببینید و نظزتون رو بدونم. ممنون
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
دکتر نفرولوگ بروید
-
- سلام دکتر خسته نباشید
من 12هفته باردارم.امروزسونوگرافی رفتم گفت که درشکم جنین کیست 19.27 هست.آیا نیاز به سقط هست یاباید صبرکنم؟ فقط بهترین راهی که ممکنه بهم بگید-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سونو را تکرار وبا دکتر اطفال مشاوره کنید
-
- با سلام. طبق گفته های پزشک مربوطه ک ازمایش گرفته گفته اند من تنبلی کلیه دارم و داروهایی ک در عکس و فایل پیوست فرستاده میشود و تامسولین تجویز کرده اند.و بیشتر موقع حالت تهوع میگیرم و فشارم بالا میرود .دکتر دارو های فوق را تجویز کرده و گفته نمک و گوشت و ... نخور ک در اثر نخوردن ان نتیجه ای نگرفته ام و بدنم صعیف میشود و قابل به ذکر است که 2 سال قبل عمل جراحی سنگ کلیه انجام داده ام . خاهشمند است رانمایی کنید ک چه مواد غذایی مفید و غیر مفید و اونایی ک میتوانم بخورم.
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام باید تحت نظر دکتر نفرولوگ باشید
-
- با عرض سلام و خسته نباشید،عرض کنم مدتیه لکه های کم رنگ تر از طبیعی روی کلاهک آلت ( سفید) بوجود اومده،که درد و خارش و سوزش هم نداره،میخواستم جویا بشم و راهنمایی کنید،با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
اینها اصلا مهم نیستند
-
- سلام آقای دکتر ،در زیر التم روی بدنه ی آلت یک برآمدگی تیره رنگ هست که شبیه به خال ،نمی دونم خال هست یا چیز دیگه .تازه متوجه شدم و خیلی نگران شدم .رنگش تیره هست و طولش بیضی شکل و کوچیک هست حدودا 3 یا 4 میلی متر .نه خارش دارم نه ترشح می کنه و رابطه جنسی هم نداشتم .سنم 22 سال هست .می خواستم بدون که آیا أین چیز نگران کننده هست و باید درمان بشه ؟(در خانواده بیماری کراتوزیس که شبیه خال های تیره روی پوست ظاهر می شه وجود دارد ) قهوه ای تیره یا مشکی هست و درد هم ندارم .
- 23سال پیش پیوند کلیه شدم.ازنزدیک دوسال پیش پروتئن دفع کردم.حدود15 روز پیش ادرارم خونی شد .ده روز پیش ادرارم قطع شد.تشخیص سنگ کلیه در حالب داده شد(سنگ در سونوگرافی وسی تی اسکن دیده ولی در عکس ساده دیده نشد)مورد عمل گذاشتن سوند در کلیه پیوندی قرار گرفتم.وپزشک اورولوژی تاکیدکرد برای شکستن سنگ ویا برداشتن آن به تهران مراجعه کنم.میخواستم ببینم در تهران به جناب دکتر کرمی مراجعه کنم یا فرد دیگری را معرفی میکنید.متشکرم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
به مرکز پیوند کلیه مراجعه نمایید
-
- حسین میرزائی:
سلام،14 سال پیش فرزندم 4 ماهه بود وکیسه بیضه اش مختصر آبی داشت که توسط یک دکتر ارولوژی همدان عمل هیدروسل شد متاسفانه بعداز ترخیص از بیمارستان متوجه شدیم بیضه سمت راست مهدی نیست بخاطر ساکن بودن در روستا که مسافت زیادی با همدان داشت وبخاطربی پولی وجهالت پیگیر نشدم، 14 سال با نگرانی گذشت چندماه پیش مهدی زیر شکمش یک برآمدگی حس میکند به سونو رفتیم وسونو نشان داد بیضه با حجم کوچک درداخل کانال اینگوینال قرارداد.لطفا بفرمائید در زمان عمل چه بر سر فرزندم اومده.به جان مهدی قسم قبل از عمل هر دو بیضه سالم بودند.همدان روستای زرقان 09189128120-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
از دکتر خودتان بپرسید بهتر است
-
- با سلام من در سوئد زندگی می کنم اینجا بیمارستان رفتم و ستی اسکن انجام دادم دکتر گفت سنگ کلیه به قطر 8 میلیمتر در کلیه سمت چپ دارم با توجه به تعریفی که از اقای دکتر شنیده ام می خواستم بیام ایران پیش اقای دکتر سنگ شکن کنم زنگ زدم از منشی برای 3 دی ساعت 4:55 وقت گرفتم با توجه به مدت کوتاهی که می توانم در ایران بمانم می خواستم از اقای دکتر برای سنگ شکنی با دستگاه Eswl هم وقت بگیرم چون فقط برای درمان سنگ کلیه به ایران می ایم و مدت کوتاهی در ایران می توانم بمونم ممنون می شوم اقای دکتر برای سنک شکنی هم توی اوایل دی ماه به من وقت بدهند لطفا از طریق ایمیل مکاتبه کنیم چون موبایل من در ایران خاموش است یا یک وقت بدید من زنگ بزنم این شماره تلفن من در سوئد 0046737540655 با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید.
با عرض پوزش میخواستم چندتا عکس براتون بفرستم تا نظرتون رو بدونم تا در صورت نیاز حضوری خدمت برسم.
لازم بذکراست که بنده چند ماه پیش عقد کردم.
من تو اینترنت خیلی گشتم ولی مدل این ضایعه پوستی خودم رو جایی ندیدم.
خیلی فکرمو درگید کرده که نکنه واگیر دارباشه و به همسرم منتقل بشه.لطفا راهنمایی بفرمایید
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

