لیست پرسشها (10,723 پرسش)
ندا پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 635 مشاهده پرسش
سلام وقت شما بخیر.خانمی 50 ساله ام در کلیه راستم سنگی ب اندازهmm17.5×9.5است به داروی بیهوشی حساسم دکترم میگویدچون سنگ بزرگ است باید 2بارسنگ شکن شود و او جراحی را پیشنهاد کرد(12آذر نوبت عمل دارم).ممنون میشوم نظرتان را بگویید(دارای قند و فشار خون نیز هستم)-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم اگر میتوانید حضوری بیایید ببینم - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام
لطفاً نظرتون رو راجع به این مورد بفرمایید.
فوکوس اکوژن مطرح کننده احتمالی میکرو لیتیاز به قطر 2.8mm در حد فاصل پل میانی-فوقانی کلیه راست مشهود است.
ممنون از شما.-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
اینها همان کریستال واحزا سنگ هستند وبا مایعات خوب میشوند ودفع میگردد
-
- با سلام و خدا قوت در اول آذر ۹۶ تحت عمل جراحی پی سی ان ال قرار گرفتم به علت سنگ ۲۰ میل در لگنچه کلیه راست دو روز بعد از عمل با خروج سوند و استنت دچار دردهای زیر شکم وحشتناکی شدم که مجدد سوند وصل کردند و مخدر تزریق کردند و با سونو دوباره معلوم شد سنگ ۳ میل و ۷ میل خارج نشده
پزشک معالج معتقدند ۷ میل نیست بلکه کوچکتره و لخته خون دورش را گرفته
چطور چنین چیزی ممکنه
راه درمان چیه
پی سی ان ال انجام دادم تا سنگی دیگه نباشه
چه تاریخی بعد از عمل برای کشیدن بخیه باید مراجعه کنم
ممنون-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
7را باید سنگ شکنی کنید
-
- با سلام خانم 51 ساله ای هستم سال گذشته متوجه سنگ در ابتدای حالب شدم ابتدا به سنگ شکن مرا فرستادند ولی چون سنگ هنوز در گرافی مشاهده می شد با روش یورترو سکوپی مرا در مان کردند پزشک بعد از جراحی گفتند سنگ در همان سمپنگ شکن شکسته شده بود ولی بدلیل التهاب شدید نتوانسته خارج شود برای من استنت بل جی گذاشتند و قرار بر این شد بخاطر التهاب شدید حالب 4 هفته باقی بماند ولی متاسفانه روز چهارم جراحی خود بخود خارج شد گرافی مجدد انجام دادم و مشکلی نداشتم تا امسال بدلیل درد کمر ام ار ای انجام دادم که در ان هیدرونفروز کلیه مشخص شد بعد از کارهای تشخیصی مجدد یورترسکوپی انجام دادم در عملدر حالب میانی بافت فیبروتیک بههطول 1 سانت مشاهده شده است که پزشکم به تومور مشکوک شدند در حال حاضر DJبه مدت دو ماه دارم و قرار است مجدد یورتروسکوپی شوم سوالی که از خدمت شما دارم این است چند درصد احتمال تومور و سرطان هست ایا روش تشخیصی دیگری بجر مشاهده ی مستقیم وجود دارد؟برای اینکه مجدد دچار انسداد حالب نشوم بجز استنت dj روش دیگری هست یا نه ؟ ممنون از راهنمایی شما
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
باید عکس رنگی بگیرید ببینم
-
- دکتر ی دانه ی زیر پوستی روی آلتم زده که سفته.اولش فکر کردم مثل جوش فشارش بدم تخلیه میشه ولی نمیشه.آیا مشکل جدی داره؟
-
احسان یکشنبه ۱۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
چرا سوالمو جواب نمیدی - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشید من دیروز ازمایش اسپرم گرفتم این هم عکس ازمایشم که اسپرم صفرهست ایا قابل درمان هست خواهش میکنم جواب بدین قابل درمان هست یان
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم
-
- در پیگیری این سوال بنا به درخواست شما دکتر محترم نتیجه ازمایش ها را پیوست کردم
باسلام
جسارتا اینجانب خانمی 47 ساله هستم. من چندین سال در کلیه چپم دو سنگ 4 و 6 میلی متر داشتم. از فروردین شروع به خوردن قرص سیستون کردم. بعد از انجام سونو متوجه شدم نه تنها سنگ کوچک نشده بلکه بزرگتر هم شده است. بنابراین دیگر از ان دارو استفاده نکردم. مهرماه سنگ کوچکتر با درد زیاد در طی یک هفته افتاد. بعد از ان سنگ بزرگتر سریعا داره رشد میکنه. به حدی که در مدت یک ماه و بیست روز به 1 سانتی متر و 6 میلی متر رسیده است. و حدود یک برابر و نیم شده است. لازم به ذکر است پدرم به خاطر سنگ زیاد کلیه هایش از کار افتاد و در حال حاضر دیالیز می شوند. در حال حاضر چه باید کرد؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
تها درمان PCNL است فیلم من در سایتم را ببینید
-
- با سلام
فرزند 3 ماهه دارم مشکل تنگی حالب دارد یک کلیه هم ندارد خیلی نگران هستیم میشه مدارک رو ارسال کنیم شما هم نظر بدید این آخرین سونو و عکس رنگی هست-
محمد پنجشنبه ۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
ایا الان که سه ماهشه جراحی باز میشه کرد ؟ - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- با عرض سلام دکتر عزیز
شرمنده مزاحمتان شده ام، بنده دیروز سونوگرافی دادم بعد دکتر گفت حتما به یک دکتر کلیه نشان دهید و منم بخاطر موقعیتم تا شنبه نمیتونم به دکتر مراجعه کنم خواهشا اگر امکانش هست جواب مرا بدهید.-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر من مهم نیست فولنس زیاد نیست
-
- سلام بنده 4روز قبل استخر رفتم بعد از بازگشت در ناحیه سر آلت تناسلی یک جوش مانندی پدید آمده که نه سوزش دارد نه درد چون بنده رابطه جنسی پر خطر هم نداشتم خواستم ببینم چه چیزی هست
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
این زگیل نیست دکتر پوست بروید
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

