اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر ندا پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 635 مشاهده پرسش
    سلام وقت شما بخیر.خانمی 50 ساله ام در کلیه راستم سنگی ب اندازهmm17.5×9.5است به داروی بیهوشی حساسم دکترم میگویدچون سنگ بزرگ است باید 2بارسنگ شکن شود و او جراحی را پیشنهاد کرد(12آذر نوبت عمل دارم).ممنون میشوم نظرتان را بگویید(دارای قند و فشار خون نیز هستم)
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      عکسش را بفرستید ببینم اگر میتوانید حضوری بیایید ببینم
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر نجمه پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 16411 مشاهده پرسش
    با سلام
    لطفاً نظرتون رو راجع به این مورد بفرمایید.
    فوکوس اکوژن مطرح کننده احتمالی میکرو لیتیاز به قطر 2.8mm در حد فاصل پل میانی-فوقانی کلیه راست مشهود است.
    ممنون از شما.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اینها همان کریستال واحزا سنگ هستند وبا مایعات خوب میشوند ودفع میگردد
  • تصویر کاربر شهناز سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 562 مشاهده پرسش
    با سلام و خدا قوت در اول آذر ۹۶ تحت عمل جراحی پی سی ان ال قرار گرفتم به علت سنگ ۲۰ میل در لگنچه کلیه راست دو روز بعد از عمل با خروج سوند و استنت دچار دردهای زیر شکم وحشتناکی شدم که مجدد سوند وصل کردند و مخدر تزریق کردند و با سونو دوباره معلوم شد سنگ ۳ میل و ۷ میل خارج نشده
    پزشک معالج معتقدند ۷ میل نیست بلکه کوچکتره و لخته خون دورش را گرفته
    چطور چنین چیزی ممکنه
    راه درمان چیه
    پی سی ان ال انجام دادم تا سنگی دیگه نباشه
    چه تاریخی بعد از عمل برای کشیدن بخیه باید مراجعه کنم
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      7را باید سنگ شکنی کنید
  • تصویر کاربر مژگان شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 412 مشاهده پرسش
    با سلام خانم 51 ساله ای هستم سال گذشته متوجه سنگ در ابتدای حالب شدم ابتدا به سنگ شکن مرا فرستادند ولی چون سنگ هنوز در گرافی مشاهده می شد با روش یورترو سکوپی مرا در مان کردند پزشک بعد از جراحی گفتند سنگ در همان سمپنگ شکن شکسته شده بود ولی بدلیل التهاب شدید نتوانسته خارج شود برای من استنت بل جی گذاشتند و قرار بر این شد بخاطر التهاب شدید حالب 4 هفته باقی بماند ولی متاسفانه روز چهارم جراحی خود بخود خارج شد گرافی مجدد انجام دادم و مشکلی نداشتم تا امسال بدلیل درد کمر ام ار ای انجام دادم که در ان هیدرونفروز کلیه مشخص شد بعد از کارهای تشخیصی مجدد یورترسکوپی انجام دادم در عملدر حالب میانی بافت فیبروتیک بههطول 1 سانت مشاهده شده است که پزشکم به تومور مشکوک شدند در حال حاضر DJبه مدت دو ماه دارم و قرار است مجدد یورتروسکوپی شوم سوالی که از خدمت شما دارم این است چند درصد احتمال تومور و سرطان هست ایا روش تشخیصی دیگری بجر مشاهده ی مستقیم وجود دارد؟برای اینکه مجدد دچار انسداد حالب نشوم بجز استنت dj روش دیگری هست یا نه ؟ ممنون از راهنمایی شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید عکس رنگی بگیرید ببینم
  • تصویر کاربر احسان سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 401 مشاهده پرسش
    دکتر ی دانه ی زیر پوستی روی آلتم زده که سفته.اولش فکر کردم مثل جوش فشارش بدم تخلیه میشه ولی نمیشه.آیا مشکل جدی داره؟
    1. تصویر کاربر احسان یکشنبه ۱۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      چرا سوالمو جواب نمیدی
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اینها زگیل میستند نگران نباشید
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      دستکاری نکنید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حامدجناب سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 324 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشید من دیروز ازمایش اسپرم گرفتم این هم عکس ازمایشم که اسپرم صفرهست ایا قابل درمان هست خواهش میکنم جواب بدین قابل درمان هست یان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      عکسش را بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر خدیجه سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 387 مشاهده پرسش
    در پیگیری این سوال بنا به درخواست شما دکتر محترم نتیجه ازمایش ها را پیوست کردم
    باسلام
    جسارتا اینجانب خانمی 47 ساله هستم. من چندین سال در کلیه چپم دو سنگ 4 و 6 میلی متر داشتم. از فروردین شروع به خوردن قرص سیستون کردم. بعد از انجام سونو‌ متوجه شدم نه تنها سنگ کوچک نشده بلکه بزرگتر هم شده است. بنابراین دیگر از ان دارو استفاده نکردم. مهرماه سنگ کوچکتر با درد زیاد در طی یک هفته افتاد. بعد از ان سنگ بزرگتر سریعا داره رشد میکنه. به حدی که در مدت یک ماه و بیست روز به 1 سانتی متر و 6 میلی متر رسیده است. و حدود یک برابر و نیم شده است. لازم به ذکر است پدرم به خاطر سنگ زیاد کلیه هایش از کار افتاد و در حال حاضر دیالیز می شوند. در حال حاضر چه باید کرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      تها درمان PCNL است فیلم من در سایتم را ببینید
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    با سلام
    فرزند 3 ماهه دارم مشکل تنگی حالب دارد یک کلیه هم ندارد خیلی نگران هستیم میشه مدارک رو ارسال کنیم شما هم نظر بدید این آخرین سونو و عکس رنگی هست
    1. تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ایا الان که سه ماهشه جراحی باز میشه کرد ؟
    2. تصویر کاربر محمد جمعه ۱۰ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      کسی جواب نمیده ؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید vcug هم بگیرید به همراه Dtpascan تا سریعا اقدام درمانی انجام شود
    4. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      هر دوتاشو انجام دادیم
      به مطب شما زنگ زدم گفتن شما نوزادان رو ویزیت نمیکنید
      پیش کدام دکتر بریم ؟
      یکی از دکتر ها گفتن سوند کلیه وصل کنید تا بزرگتر بشه
      به نظر شما این خوب هست ؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      بیایید ببینم بفرمایید دکتر خودش گفته
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    با عرض سلام دکتر عزیز
    شرمنده مزاحمتان شده ام، بنده دیروز سونوگرافی دادم بعد دکتر گفت حتما به یک دکتر کلیه نشان دهید و منم بخاطر موقعیتم تا شنبه نمیتونم به دکتر مراجعه کنم خواهشا اگر امکانش هست جواب مرا بدهید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من مهم نیست فولنس زیاد نیست
  • تصویر کاربر میثم دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 400 مشاهده پرسش
    سلام بنده 4روز قبل استخر رفتم بعد از بازگشت در ناحیه سر آلت تناسلی یک جوش مانندی پدید آمده که نه سوزش دارد نه درد چون بنده رابطه جنسی پر خطر هم نداشتم خواستم ببینم چه چیزی هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      این زگیل نیست دکتر پوست بروید
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب