لیست پرسشها (10,723 پرسش)
علی شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 403 مشاهده پرسش
با سلام خدمت جناب دکتر.من دانشجوی ارشد دانشگاه شیراز رشته مکانیک هستم.موضوع پایان نامه من در رابطه با میزان فشار وارد بر مثانه در اثر گرفتگی پروستات است.حدود یک سال است که روی موضوع کار شده و تمام شبیه سازی های مکانیکی انجام گرفته.هدف مطالعه ی غیر تهاجمی مشکلات دستگاه ادراری است.امیدواریم بشود جواب سوالات زیادی را در رابطه با بیمار بدون انجام تست نوار مثانه بدست آورد.این کار در گروه بایومکانیک جای میگیرد و از نظر علمی بسیار مطرح است.من به نتایج نوار مثانه تعدادی بیمار و سازو کار این روش نیاز دارم برای تطبیق واقعیت و شبیه سازی نرم افزاری.از شما درخواست همکاری دارم.اکثر پزشکان به کارهای تحقیقاتی علاقه ای نشان ندادند.با دیدن سایت و مقالات شما امیدوار شدم که شما شاید مایل به همکاری باشید.با تشکر- باسلام
بنده يك هفته اى است كه هنگام دفع مدفوع خونريزى مشاهده مى كنم ، و مطمئنم كه اين خون از قسمت دفع مدفوع نمى باشد ، چند روز پيش دكتر زنان هم بودم وايشان چيز غير طبيعى مشاهده نكردند و گفتند : كمى عفونت هست كه داروى كليندازول تجويز كردند كه سه شب است كه استعمال كرده ام .با آينه كه نگاه كردم از قسمت ادرار خون مى آمد ،اما همانطور كه گفتم :هنگام دفع ادرار خونى مشاهده نكردم فقط هنگام دفع مدفوع اين خون ديده مى شود و به محض اتمام آن ديگر خونى نمى آيد .
لطفا مرا راهنمايى فرماييد . - با سلام با توجه به مراجعه به بیمارستان هاشمی نژاد تشخصیصی مبنی بر بیماری کلیوی و سنگ مثانه و کیست بدخیم داده شد که طبق نظر پزشک وقتی برای عمل جراحی برای خارج کردن یک کلیه داده شد با توجه به اینکه پدرم تاکنون هیچگونه علایمی از بابت درد یا موارد غیرعادی نداشته و تنها خونریزی اداری باعث مراجه هب پزشک و تشخیص کیست گردید امکان مراجعه هرچه سریعتر به شما برای ویزیت قبل از عمل را خواستارم تا با توجه به تشخیص نادرست مجبور به تخلیه کلیه نشویم. اگر امکان مراجعه سریع نیست ممنون میشم اگر فوق تخصصی رو معرفی کنید که بشه قبل از عمل به وی مراجعه کرد.
- ببخشید راستش برای دختر ما خواستگار اومده بیست وسه سالشه؛ که حدودا یک ساله که پیوند کلیه داشته در ضمن باهم پسر دایی دختر عمه میشن شما مشکلی در این ازدواج میبینید ؟لطفا راهنمای فرمایید چه مشکلاتی ممکن است پیش بیاید.با تشکر از سایت خوب وراهگشای شما
- با سلام
1- در عمل پلیکاسیون برای رفع انحنای آلت، آیا بخیه هایی که برای صاف نگه داشتن آلت زده می شوند پس از عمل و در رابطه جنسی زیر پوست احساس می شوند؟ اگر جنس نخ بخیه ها را ذکر کنید ممنون می شم
2- هزینه این عمل در تهران چقدر است؟
3- آیا شما این عمل را در اصفهان هم انجام می دهید؟
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
نخ نایلونی است وباید بماند من فقط تهرانم
-
- سلام دكتر عزيز
دختر ٢٧ ساله هستم
من چند ماهي ميشه كه ادرارم رنگ قهوه اي و خوني داره. ممكنه تا 5 روز طول بكشه تا به رنگ طبيعي برگرده( اون هم با خوردن اب زياد) ،ازمايش كليه و خون و كشت ادرار دادم و گفتن سنگ كليه و مثانه هم ندارم، سونو هم چيزي نشون نداد،ولي گاهي با خوردن ٨ ليوان اب هم گاهي ادرارم به رنگ قهوه اي در مياد، واقعا نگرانم كرده و ميترسم تورو خدا بگيد من ديگه بايد چيكار كنم همش استرس دارم.
از طرفي ميشه بگيد خود ارضايي از كليتوريس ممكنه باعث ادرار خوني بشه؟ چون بعد از هر بار و يا كلا فشار كمى هم كه وارد ميشه رنگ ادرارم قهوه اي ميشه.... 😔يكبار هم وقتي از پله سر خوردم و افتادم از فرداش به مدت دو روز ادرارم قهوه اي بود ولي با خوردن اب زياد خوب شد، توي همه اين موارد سوزش نداشتم تابحال
پيشاپيش ممنون از پاسخگوييتون-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
باید ازمایش دهید بفرستید ببینم ازمایش وکشت ادرار وازمایش اوره وکراتینین خون
-
- سلام دکتر جان من یه پسر دو ماهه دارم که در اوایل اگر مای بی بی میبستم پسر به سختی ادرار میکرد بعضی وقتها هم صبح که از خواب پا میشد هنگام ادرار گریه میکرد رفتیم دکتر سنوگرافی نوشتند که احتمال شخیص کلیه نعل اسبی دادند برای همین ازمایش عفونت ادرار وکشت ادرار هم دادیم که مشکلی نداشت الان که چهار ماهش تمام شده عادی ادرار میکنه مشکل تب وعفونت هم نداره سوالم اینه ایا تشخیص کلیه نعل اسبی در دو ماهگی نوزاد امکان داره اگر ایا در سونوگرافی احتمال اشتباه هست ودر اخر اگر کلیه فرزندم نعل اسبی باشه راه حلی داره که کلیه ها رو ازهم جدا شوند چطوری از اینکه برگشت ادرا نداشته باشه یا تنگی مجرای ادرار نداشته باشه مطمین شویم چون نوزاد پسر من حال که چهار ماه را تمام کرده هیچ مشکلی نداره نه در دفع ادرار نه تب اوایل هر یک ساعت سه بار ادرار میکرد الان کمتر شده
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
کلیه نعل اسبی جز بیماری نیست ونیاز به درمان ندارد
-
- من ٢5سالمه دانشجو رشته پزشكي اصفهان
6 ماه پيش يك سنگ در حالب كليه راستم بود ك عمل كردم با يورتروسكوپ.
در سونو گرافي اخيري كه انجام دادم يك سنگ 4 ميلي متري در قيمت مياني تحتاني كليه چپ گزارش شده . براي كوچك شدن و از بين رفتن اين سنگ چ دارويي مصرف كنم ؟ ايا سنگ هاي قيمت مياني تحتاني دفع ميشوند يا فقط در كليه باقي ميمونند؟ سنگ هايي كه توي خوده كليه اند براي كليه ضرري ايجاد نميكنه و تا چند سانت مشكلي براي خوده كليه ايجاد نميكند؟ براي اين سنگ 4 ميليمتري كه الان توي خوده كليه اس ميتونم عمل سنگ شكني انجام بدم؟
عمل سنگ شكني هيچ عوارضي نداره؟ چ مواد غذايي براي عدم تشكيل سنگ مناسبه و چ غذاهايي رو جانشين گوشت و مرغ بكنم؟ مصرف گوشت مرغ چ مقدار بايد باشه با توجه ب اينكه اسيد اوريكم بالاس. واقعا نميدونم غذا چي بخورم-
پويااقبال شنبه ۱۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
Chera javab soal dade nmishe😞 - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- باعرض سلام کلیه راست بنده یک سنگ 10میلی ودرکلیه چپ یک سنگ 3میلی ودرحالب کلیه چپ یک سنگ حدودا7میلی گیرکرده است (حدودیکماه است)منتظربودم که دفع بشه ولی متاسفانه دفع نشده است وقرص های روانیتکس وهیوسین وداروهای سنتی استفاده میکنم وتاکنون نتیجه نداده
برای سنگ شکنی بایدچکارکنم ودرضمن 58 سال سن دارم
برای سنگ شکنی آیابیهوشی کامل انجام میدهیدیاآمپول به نخاع؟
امکان دفع این سنگ باداروی خاصی وجودداردکه عمل نکنم؟
عمل سنگ شکنی چقدرزمان میبردوآیانیازبه بستری هست؟
درعمل سنگ شکنی امکان سنگ شکنی دوکلیه وجوددارد؟
هزینه عمل چقدرمیباشد؟
باتشکرازشما-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
فیلم امل ینگ سکنی حالب مندر سایتم را بلینید تماس۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- سلام من 38 سال دارم و یک بچه شیر خوار دارم .از حدود 6 ماه پیش دچار سنگ کلیه شدم و باروش های مختلف از جمله سنگ شکن تحت بیهوشی کامل تعداد زیادی از انها دفع شده و حالا دو عدد سنگ 5 و 3 میلی دارم . در طول این مدت بیشتر از دارو های پودر پتاسیم و قرص آلوپورینول و رواتینکس استفاده کرده ام که همچنان مصرف می کنم در مراجعه ی آخر دکتر به من گفتند که ممکن است دچار ریفلاکس ادرار شده باشم و به من قرص سفیکسیم 400 و مدوفناک 100 دادند تا همراه داروهای قبل مصرف کنم و بعد از مصرف در طول یک هفته کشت ادرار انجام دهم . من سه روز است که این دارو ها را شروع کرده ام ولی از همان روز درد پهلو دارم و ادرارم هم خونی شده است . با دکترم مشورت کردم گفتند اشکالی ندارد و مصرف آن را تا یک هفته ادامه دهم ولی من نگرانم . آیا به نظر شما هم این وضعیت اشکالی ندارد ؟؟؟؟؟؟
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
فقط هر دو ساعت یک لیوان اب بخورید ونمکاستفاده نکنید نیاز به درمان اضافه نیست
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

