اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر فاطمه پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    دختری چهار ساله دارم که از بدو تولد دستگاه تناسلی (واژن ) التهاب دارد گاهی درمان میشود و گاهی دوبار بروز می کند طی این مدت در مان دکتر ها گفته اند کلسیم ادرار زیاد و سیترات زیاد است دارو های کلر هیدروتیازید یک چهارم روزی دو بار و محلول را روزی سه بار پنج سی سی تجویز کرده اند رژیم غذایی بدون نمک است و لی با این حال فایده ی چندانی ندیده ایم لطفا مرا راهنمایی فرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ارولوژی اطفال ببرید بهتر جواب میگیرید ولی درمان اصلی بالا بردن حجم ادرار با مصرف مایعات زیاد است
  • تصویر کاربر صدیقه یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    صدیقه امینی:
    با عرض سلام مادر من سنش 72 سال دارد و سرطان مثانه بدخیم دارد و یک رگ مصنوعی دارد که به همین دلیل قرص وارفارین مصرف میکند و الان یک سنگ 6 میلی در حالب چپ و خیلی نزدیک به مجرا دارد و یک سنگ 3 میلی در حالب راست دارد سوال داشتم میشود بدون عمل و بی هوشی لیزر کرد و سنگ را دفع کرد؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر وجیهه یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 458 مشاهده پرسش
    باسلام،برای چکاپ سونوگرافی دادم مشخص شده درقسمت فوقانی کلیه راستم توده که نوشته دقیق دربرگه اینه تصویرکانون کلسیفیه16mmدرکورتکس فوقانی کلیه راست مشهود است.سی تی اسکن رفتم تا جواب بیادبسیارنگران هستم آیاخطری هست ممنون میشم جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر غلامحسين دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 341 مشاهده پرسش
    با سلام بنده ٣5 سال دارم و مدتي هست كه در طول شب هنگام خواب آلتم نعوظ ميكنه و بعد ٢ ساعت به درد ميوفته كه باعث ميشه از خواب بيدار بشم بعد از گذشت نيم ساعت و بهتر شدن درد دوباره به خواب ميرم بعد از ٢ ساعت ديگر دوباره نعوظ و درد و اين فرايند در طول شب چند بار اتفاق ميوفته كه خيلي دارم اذيت ميشم در ضمن من بيمار سايكل سل هستم و روزي ١٠٠٠ ميلي هيدروكسي اوره ميخورم لطفا راهنماييم كنيد؟ و ناگفته نمونه كه چندين سال پيش حدود ١5 سال پيش به اشتباه يك عدد قرص سيلد نافيلد سيترات را خوردم كه بعد از آن كم كم و به مرور زمان اين اتفاق برام افتاد كه قبلا همچين مشكلي نداشتم الانم يه يك سالي ميشه كه اين مشكل هر شب دارم لطفا بگيد چكار كنم؟ ممنون
    1. تصویر کاربر غلامحسين شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام آقاي دمتر چرا جواب سوالم رو نميدين الان ٥ روزه سوال كردم ولي متاسفانه هنوز هيچ جواب ندادين در ضمن مبلغ ٥٠٠٠ تومان هم بابت سوالم ازم كسر كردين
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    3. تصویر کاربر غلامحسين یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      خيلي ممنون جناب آقاي دكتر از جوابتون
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سپاس
    5. تصویر کاربر غلامحسين شنبه ۲۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام جناب آقاب دكتر طبق سفارش شما به متخصص خون مراجعه كردم و جواب آزمايشم اين شد كه مقدار hbs خون بالاي٧٠ بود و دكتر دستور دادن كه جهت تصفيه خون و كم كردن گلبولهاي آسيب ديده اقدام كنم ولي الان چند روزه كه ديگه اون درد قبلي رو ندارم و شبها راحت ميخوابم تغييري هم در حالت آلت مشاهده نميكنم و بطور طبيعي هستش به نظر شما بازم بايد جهت تصفيه خون اقدام كنم يا چون فعلا مشكلم مرتفع شده نيازي نيست؟
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      تخصص من میست
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      نیست
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر مصطفی یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1962 مشاهده پرسش
    آیا بیماری که کلیه پیوند کرده از کار افتاده کلی حساب میشه یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر رضا یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 19136 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر کرمی عزیز.اینجانب پسری ۳۵ ساله هستم که حدود ۶ سال پیش در اثر یک شوک شدید استرس ،پس از چند هفته ،موههای بسیار پرپشتم شروع به ریزش بسیار شدید کردند و تا همین الانم ادامه داره و موهایم بسیار کم پشت و خلوت و خالی شده است.در طی این سالها به متخصصان پوست زیادی مراجعه کردم و قرص فیناستراید ۱ میلیگرمی رو به مدت دو سال هم مصرف کردم که هیچ تاثیری روی ریزش شدید موهایم نداشت.حدود یک سال پیش به متخصص پوست و مویی مراجعه کردم که ، دوازده عدد قرص سیپروترون استات ۵۰ میلیگرمی رو به میزان هفته ای یک عدد برای دوازده هفته تجویز کردن که پس از اتمام قرصها ریزش موهایم برای چند هفته کاملا قطع شد ولی بعد دوباره برگشت.البته در حال حاضر اگر دو یا سه عدد قرص سیپروترون استات رو به صورت هفته ای یک بار هم استفاده کنم باز هم ریزش موهایم کاملا قطع میشود..با توجه به عوارض سیپروترون استات که نمیتونم برای همیشه مصرف کنم و همچنین تاثیر مثبت نداشتن فیناستراید بر ریزش موهام ایا میتونم به جاش قرص دوتاستراید(اوودارت)نیم میلیگرمی رو برای مدت طولانی و هر روزه مصرف کنم چون واقعا موهام خیلی برایم مهمه و اگر موهام رو ازدست بدم دیگه هیچ وقت نمیتونم زندگی کنم چون در حال حاضر هم به افسردگی شدید و وسواس با سابقه ۱۶ ساله هم مبتلا هستم.البته اقای دکتر بیضه هام هم تو رنج اندازه بسیار کوچک هستند.ولی اگر عوارض قرص دوتاستراید (اوودارت)برگشت پذیر باشد و تاثیری روی اندازه و قوام بیضه ندارد، اصلا میل جنسی برایم زیاد مهم نیست چون فعلا مجرد هستم وفعلا شرایط ازدواج هم ندارم.. چون موهام خیلی برایم مهمه.. -- ۲... در ضمن اقای دکتر لطفا این سوالم رو پاسخ بدین که تا کنون حدود ۲۳ عدد قرص سیپروترون استات ۵۰ میلیگرمی البته یک دوره دوازده هفته ای به صورت هفته ای یک عدد و چند دوره پراکنده و دور از هم به صورت چهار هفته ای و هفته ای یک عدد مصرف کرده ام .ایا این مقدار و این نوع نحوه مصرف سیپروترون استات ۵۰ تاثیر منفی دائمی برگشت ناپذیری روی بافت بیضه و تخریب لوله های منی ساز و حجم مایع منی به طور دائمی تاثیر منفی روی این موارد نگذاشته است ؟ ممنون از پاسختون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر حسین شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 398 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض معذرت بابت سوالاتم
    چند روز قبل سوالی پرسیدم درمورد درمورد اینکه از کودکی عادت به خوابیدن شکم داشتم و آلتم متورم شده و چروک و دانه هایی که نمی روند و......
    دیروز که به آلت خود نگاه میکردم متوجه وجود چند خال کوچک شدم که باعث شد با تیغ ی سری جاها رو بزنم و مورد بررسی قرار بدم که متوجه شدم چند خال دیگر وجود دارد که مطمئنم که این خال ها را نداشتم و مادرزادی نیست آیا این خال ها خطرناک نیستند؟ احتمال سرطان پوست یا زگیل چطور؟ خال ها گوشتی نیستند چرکی هم نیستند و درد یا سوزش هم ندارند
    1. تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      با سلام عذرخواهی مجدد چرا پاسخ داده نمیشود؟!
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر شهربانو شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 530 مشاهده پرسش
    سلام علیکم
    احتراماً، خواهرم در تاریخ 96/9/6 Tul انجام دادند، و بل‌جی هم گذاشتند ولی از همان روز درد بسیار وحشتناک دارند باتوجه به اینکه داروی استاژ، دی سیکلومین، سیپروفلوکساسین می‌خورند، آمپول می‌زنند، شیاف می‌گذارند ولی درد وحشتناک است مثل قبل در آوردن سنگ، با آقای دکتر حمیدی مدنی که دکترشان است صحبت کردند ایشون فرمودند که بیا در تاریخ 96/9/11آن بل‌جی را بردارم و رفت برداشت ما فکر کردیم درد کم می‌شود ولی شدید و شدیدتر می‌‌شود دیگر نمیدانیم باید چکاری انجام بدهیم همه توصیه‌های شما را هم انجام دادیم لطفاً خواهش میکنم راهنمایی بفرمائید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سیتی اسکن با وبدون تزریق انجام دهید علت مشخص میشود
    2. تصویر کاربر شهربانو دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باسلام و احترام
      ما سیتی اسکن بدون تزریق قبل عمل انجام داده بودیم، بعد عمل را انجام دادیم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر فرهادثریایی شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    سنگ کلیه مدت دوسال پیش ازطریق معالجه دفع کردم هنوز بعضی اوقات احساس درد ضعیف میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر حمید شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 827 مشاهده پرسش
    با سلام من بیمار قلبی هستم و قرص های فشار مصرف می کنم و یک استنت دارم. قرصهایم والستارتان، استاتین، آسپرین، آمیلی دیپین و پلاویکس می باشد. دو سال است استنت گذاشته ام و دارو مصرف می کنم اما در 6 ماه اخیر دچار مشکل نعوظ آلت شده ام و در عمل جنسی مشکل دارم. آیا برای حل این مشکل راه درمانی وجود دارد ؟ یا باید یا این مشکل بسازم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب