اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۹ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    باسلام میخواستم بدان رابطی به پرتاب منی دارد یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      خیر
  • تصویر کاربر احمد جمعه ۹ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 518 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و سپاسگزاری به خاطر راه اندازی این سایت -انشاا.. ذخیره آخرت شما گردد.
    بنده 41 سالمه 2 ماه قبل یه سونوگرافی برای چکاپ کردم و متوجه شدم یه سنگ 12 میلی متری در کالیس فوقانی کلیه چپ دارم و هیچ گونه دردی هم ندارم .سنگ در ستی اسکن کاملا دیده می شود ولی در عکس KUB دیده نمی شود . تا کنون 2 مرتبه در تاریخهای 24 شهریور 93 و 14 مهر 93در مرکز ابن سینا یزد تحت نظر دکتر اخوان سنگ شکنی کرده ام ولی هیچ نتیجه ای نداشته است .لطفا با پاسخ سئولات ذیل مرا راهنمایی کنید. دعاگوی شما هستم.
    1- آیا برای سومین بار باید سنگ شکن برو م ؟ (کدام مرکز سنگ شکن در تهران را پیشنهاد می کنید تا نتیجه بهتری بگیرم )
    2- در صورت عدم نتیجه آیا بهتر است جراحی PCNL کنم ؟
    3- داروی پیشنهادی شما چیست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      این سنگ درمان نمی خواهد هر 6 ماه بررسی شود
  • تصویر کاربر مهدی جمعه ۹ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 4717 مشاهده پرسش
    با سلام
    مدتی است که پوست سر الت تناسلی من مانند اگزما خشکی می زند البته خیلی کم و در هنگام نعوظ سوراخ مجرای ادراری ام کمی گشاد تر می شود دلیلش چیست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      حساسیت است دکتر بروید
  • تصویر کاربر علی جمعه ۹ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 486 مشاهده پرسش
    با عرض سلام
    3-4 لکه قرمز کوچک بر روی آلتم هست که از کاندوم تاخیری استفاده کردم.
    میخواستم بدونم حساسیت هست یا چیز دیگر؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید
  • تصویر کاربر شهرام سه شنبه ۲۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 509 مشاهده پرسش
    با عرض سلام . من پسری 24 ساله هستم. مدتیست که به خودارضایی عادت کرده ام و گاهی به 3-4 روز پشت سر هم در هفته هم میرسید. هفته ی گذشته دردی (درد خفیف) در زیر شکم سمت چپ و بالای کشاله ران احساس کردم. 2 روز پیش دچار تکرر ادرار شدم که بر اثر آن درد در قسمت مثانه احساس کردم. آزمایش ادرار و رادیولوژی انجام دادم و مشکلی پیدا نشد و همه چیز نرمال بود. ولی درد در زیر شکم همچنان هست و شدت آن کمی بیشتر شده ولی این درد به طور دایم نیست و در طول روز چند باری احساس میشه. گاهی اوقات احساس میکنم این درد از بیضه هست که به زیر شکم زده . من رو خیلی نگران کرده است. آیا ناشی از خودارضایی هست این مشکل؟ ایا ممکنه دچار عفونت شده باشم؟ ممنون میشم اگر من رو راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      حتما ترکش بکنید
    2. تصویر کاربر شهرام سه شنبه ۲۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      ممنونم آقای دکتر. الان یک هفته هست که ترک کرده ام ولی هنوز درد وجود داره؟ راهی هست که این درد برطرف بشه؟ سپاسگذارم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر حبیب سه شنبه ۲۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 495 مشاهده پرسش
    سلام خدمت آقا ی دکتر من تناسلم..خوب بود از قرص های اساس دی اف یک چند باری استفاده کردم بعد از چند روزی هر موقع نزدیکی می کردم درد شدیدی می گرفت بعد از چند روزی کج شد از اون روز به بعد هر موقع نزدیکی می کنم اولش درد زیادی دارم بعد از مدتی دردش کمتر می شه ضمناً وزن من بلا هستش باتشکر از آقای دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      شروع پیرونی است
  • تصویر کاربر عباس سه شنبه ۲۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 507 مشاهده پرسش
    باسلام واحترام
    جناب دکترعزیز اینجانب 4 ماهی هست در وسط الت من بصورت داخلی انگاری به اندازه یک عدد ماش وجود دارد با دست زدن مشخص میشودکمی سفت میباشد وکمی هم هنگام فشاردادن برروی ان قسمت درد میکند در صورت معمولی درد ندارد وهیچ گونه عفونتی ویا هنگام ادرار درد نداردفقط هنگام نزدیگی کردن کمی درد میکند در صورت امکان راهنمایی کنین چکار باید کنم و این موضوع چه بیماری هست ممنون میشم با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      باید معاینه شوید
  • تصویر کاربر ماهرخ سه شنبه ۲۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 501 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید مادر من شصت ودو ساله هستن وکلیه هاشون سنگ سازه چند ماه پیش یه سنگ تقریبا هشت میلی دفع کردن بادرد استفراغ همراه بود سونوگرافی یه سنگ دیگه نه میلی نشون داده تو اون یکی کلیش دکتر گفته باید سنگ شکن بری نوع سنگ اسید اوریکی چه غذایی نباید بخورن ایا امکانش هست موقع دفع سنگ گیر کنه اگه سنگ شکن نره و اینکه هیچ راهی یا دارویی برای جلوگیری از ایجاد سنگ نیست با تشکر وارزوی سلامتی برای شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      اب زیاد مصرف نمایید
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 518 مشاهده پرسش
    با سلام
    اقای دکتر من یه ساله خودارضایی را ترک کردم میخاستم بدونم اگه دکتر ارتش منو معاینه کنه میفهمه یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      نه
  • تصویر کاربر جیران سه شنبه ۲۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 486 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید دختری 15 ساله هستم که دچار مشکل تکرر ادرار شده ام با اینکه ادرار کمی دفع می کنم اما احساس دفع ادرار می کنم همش به دستشویی میرم و هیچ علائم دیگری ندارم .آیا باید به دکتر مراجعه کنم یا داروی خاصی مصرف کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۹ مهر ۹۳( 1 دهه پیش)
      استرس و اعصاب علتش است
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب