لیست پرسشها (7,119 پرسش)
رضا شنبه ۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 573 مشاهده پرسش
سلام.
خسته نباشید.
آلت تناسلی من هنگام نعوذ و در حالت ایستاده، بصورت نود درجه نسبت به شکم قرار ندارد و به سمت بالا زاویه دارد.
آیا اقدام درمانی لازم است؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
عكسش را بفرستيد بلينم
-
- سلام من 18 سالمه الت تناسلیم در حالت خوابیده خیلی کوچیکه اما در حالت نعوظ 12 سانتی متر هست سوالم اینه که ایا این اندازه انرماله؟ ایا در اینده رشد داره؟ در ضمن من 15 کیلو اضافه وزن دارم اگر وزنم کم شه باعث میشه که بزرگتر شه. دو سوال دیگه در همین ارتباط دارم.
1. من یک غده چربی کوچک که از عدس کوچیک تره 5 ساله روی بدنه التم دارم و نه دردی داره و نه رشدی می کنه و نه ترشحی. و علاقه ای ندارم اون رو تخلیه کنم. ایا برای برداشتنش میشه از دارو و یا مواد مختلف استفاده کرد؟
2. در کنار کلاهک التم پاپول های مرواریدی دارم چطور جلوی اونها رو بگیرم و بدون جراحی با دارو از بین ببرمشون؟
من از کودکی خیلی از معاینه التم بخاطر دردش میترسیدم برای همین به دکتر مراجعه نمی کنم. خیلی خوش حال میشم راه کار های مناسبی بهم پیشنهاد بدید برای درمان خیلی ممنونم - با سلام خدمت آقای دکتر
بنده پسری 30 ساله هستم و مجرد
از بچه گیم تقریبا کجی آلت در موقع ادرار رو داشتم و الانم دارم تا الان بهش اهمیت نداده بودم فک میکردم مهم نیس میخاستم بدونم باید چیکار کنم ممنون. - سلام جناب دکتر . من ۳۵ سالمه آلت تناسلی من هم کوچیکه هم نازک و زود انزالیم دارم و همسرم رو هم نمیتونم ارضا کنم کمکم کنید تو رو خدا . چیکار باید بکنم
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
راهی برای بزرگ وقطور کردن الت تناسلی نیست
-
- سلام آقای دکتر قبلا بهتون پیام داده بودم و عکس هم فرستادم میخواستم ببینم این پلاک خطرناکه خیلی نگران شدم و اعصابم خورد شده .این سونوگرافی و باید دکتر اورولوژیست بنویسه یا دکتر عمومی هم میتونه بنویسه و اسم دقیق آزمایش چیه .تو رو خدا دقیق جواب بدید
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
فرقی نمیکند از نظر پلک باید بررسی شود - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام
کجی الت مادرزادی داشتم در سکس هم مشکلی ندارم سنم هم 31 ساله حدود یک سال هم هست یک پلاک ریز در قسمت بالای التم بوجود امده و یه درد خفیفی هم دارم میخواستم مشکللم چیه و عکس ها رو هم فرستادم ایا نیاز به عمل دارم؟؟؟؟-
محسن شنبه ۲ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
عکس هارو فرستادم خدمتتون - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر وقت بخیر خسته نباشید
بنده مادر زادی التم بیشتر مایل به چپه و بخطر این مشکل خیلی نگرانم
عکس هم فرستادم براتون لطفا بنده رو راهنمایی کنین اگه
اگه بیام برا عمل پلیکاسیون هزینه عمل چقدر میشه
تشکر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
بیایید حضوری صحبت کنیم - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- کجی الت
- تا چه حدی کجی آلت اصلاح میشود؟
عوارض عمل کجی آلت چیست؟ هزینه اصلاح عمل کجی آلت تناسلی چقدر می باشد؟ طول درمان این عمل چقدر می باشد؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
اگر بیش از ۳۰ درجه کج باشد عمل میخواهد
-
- سلام خدمت دکتر عزیز
من التم رو به پایین انحراف دارد یعنی خم است.ایا این مشکل مادرزادی است یا به خاطر مثلا موقع ختنه پوست الت رو زیاد بریدن است؟ و عکس هم فرستادم ببینید چند درجه انحراف دارد
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
این به عمل نیاز ندارد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

