لیست پرسشها (7,119 پرسش)
کامران سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
با سلام ، وقت بخیر
ببخشید التم در حالت نعوذ به سمت شکم است، البته نه خیلی زیاد و نه خیلی کم.
می خواستم بدونم آیا مشکلی دارد یا نه هیچ اشکالی بعدا نخواد داشت.؟
ممنون از سایت خوبتون-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
لطفا عکس پر حالت نعوظ را بفرستید ببینم
-
- بعد از عمل جراحى در ناحيه ى گردن ( تنگى كانال نخاع) و گذاشتن پروتز در حد فاصل مهره هاى ٢ الى ٧ و احتمالاً مصرف داروهاى مربوطه بعد از عمل و نيز عمل حراحى قلب باز با فاصله ى كمت ر از ٥ ماه . اخيراً دچار دو عارضه در اندام تناسلى گرديده ام ١- نعوذ كاملا نا پايدار ٢ - كجى آلت به سمت پائين حدود ٣٠ درجه .
سن٦٢ داراى فشار و احتمال قند خون .
چنانچه نياز به مداخله و درمان را صلاح ميدانيد لطفاً بفرمائيد تا مراجعه كنم.
با احترام و تشكر-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
از تلت از نظر پلاک پیرونی سونو کنید بفرستید ببینم
-
- با سلم خدمت آقای دکتر. آلت من حدود 11 سانت هستش علاوه بر داشتن مو در زیر ناف نزدیک به نصف بدنه آلت من دارای مو هستش و این موضوع منو خیلی نگران میکنه که اگه ازدواج کنم هم کوتاهی و هم مودار بودن بدنه آلت مانع از دخول میشه خواهشا منو راهنمایی کنین ممنون
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
بیایید معاینه وچکاب۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
-
- سلام آقای دکتر
نامزدم دچار کجی آلت تناسلی بیشتر از 30{9402817ef64c64556d589b806a7adb7b72d0c24739c10dd0340c6743f0a740ff} هست و 24سال سن داره و هنوز اقدامی برای جراحی انجام نداده
به گفته خودشون به طور مادرزادی اینطوری هستن
سوال من اینه که بعد از عمل جراحی در سال های آینده مشکل جنسی ناتوانی جنسی یا ناباروری برای ایشون ممکن است پیش بیاید ؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
با عکس در حالت نعوظ بیایند صحبت کنیم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- من وقتی یوبوست دچار میشوم.از التم یک مایع بی بو ولی رنگ اسپرم خارج میشود.این مایع فقط و فقط در دفع مدفوع یوبوستی بیرون می اید .آن هم در بعضی از موقعات.من التم کمی هم به سمت راست کج شده ود سمت مخالف یعنی چپ التم بافت های نرمی که به شکل نیم دایره در آمده است ایا طبیعی است؟؟یا مربوط به خود ارضایی؟؟
-
...... پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
اینم عکس الت.اقای دکتر ضمن جواب دادن به سوالات بالا لطفا درجه کجی رو هم بگید. - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- ختنه الت تناسلي
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
منظورتان چيست
-
- با عرض سلام و خسته نباشید.....بنده عبدالا ساکن اهواز 33 ساله و مجرد هستم...و تکرر ادرار دارم و همچنین دوشاخه شدن ادرار و در آخر ادرار چکه چکه شدن ان....همچنین الت بنده پرده دار است....لطفا منو راهنمایی کنید چون میخوام بیام خدمتتون تهران....اینکه هزینه عمل آلت پرده دار در تهران چقدره و همچنین چند روز زمان نیاز هست که توسط شما ویزیت بشم و علت تکرر ادرار و ....مشخص بشه و عمل آلت پرده دار .....پیشاپیش از زحمات شما کمال تشکر رو دارم...و همچنین اگر صلاح میدونید به کدام پزشک در اهواز مراجعه کنم
خواهش میکنم کمک کنید چون خیلی اذیت هستم
تشکر فراوان-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
بايد حضوري لياييد صحبت كنيم - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام دکتر من شهرستان هستم و در اینترنت نمونه جراحی کجی آلت تناسلی را از شما دیدم
بنده هم کجی آلت تناسلی دارم .میخواهم بدانم
1. آیا بخیه های که برای راست شدن آلت تناسلی میزنید بعدا مشکلی در نعوض و بچه دار شدن ندارد؟
2.ایا مشکلی در اسپرم ها ایجاد نمیشه؟
3.ایا بعد از گذر زمان به حالت اول برنمیگردد؟
4.ایا بعد از عمل دردی در آن ناحیه و شکم ایجاد نمیشود؟
5.هزینش چقدره ؟
بعد از این سوالها من روی آلت تناسلی تقریبا تقریبا پشت سر محل ختنه موقع نعوض یه گِردی ایجاد میشه و دست ک میزنم نرم است و حالت رگ داره به همین خاطر چون من شهرستان هستم گفتم امکانش هست که از آلتم عکس بفرستم تا هم کجی و هم اون گِردی را ملاحظه کنید تا ببینم ایا نیاز هست بیام و جراحی برام انجام بدید یا نه؟ چون من امکان زیاد آمدنم به تهران نیست که بیام خدمتتون
اگه هم امکانش هست بگید چجوری و از چه طریقی بفرستم که به دستتون برسه؟
سپاسگزارم-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
در حدي نيست درمان بخواهد - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام خدمت اقای دکتر
من از کودکی تا جایی که یادم هست التم کج بوده و ب طدف پایین است وهنگامی که احتلام می شوم بعد از ان در ناحیه تنه التم احساس درد خفیفی میکنم که بلافاصله بعد از ادرار یا مدتی خود ب خود دردم رفع می شود میخواستم ببینم مشکلم چیه وایا لازم ب عمل جراحی دارم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۳ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
عمل نميخواهد
-
- درود خدمت آقای دکتر من 40 سالمه و از موقعی که یادم میاد آلتم به سمت پایین و کمی به راست انحنا داشت کمی موقع نزدیکی واسه خودم و شریک جنسیم مشکل ایجاد میکنه نعوظ آلتم هم با اینکه نیل جنسی زیاد دارم خیلی خوب انجام نمیشه مگر با قرص سیدنافیلد جسارتا عکس در حالت نعوظ فرستادم .ممنون میشم از راهنماییتون و وقتی که میزارید
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
در حدي نيست كه نياز به درمان باشد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

