لیست پرسشها (7,119 پرسش)
عليرضا جمعه ۷ دی ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
سلام دكتر، با توجه به تصوير پيوست شده آيا بيماري پيروني بنده شديد است، با توجه به اينكه اگر زاويه انحنا بيشتر از ٣٠ درجه باشد بيماري شديد محسوب ميشود آيا زاويه انحنا براي من بيش از ٣٠ درجه است ؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۷ دی ۹۷( 7 سال پیش)
نیاز به عمل ندارد
-
- کجی آلت تناسلی چه وختی جراحی میخاهد؟ تا چن سالگی کجی آن افزایش مییابد؟ آیا باید افزایش کجی آن متوقف شود بعد جراحی شود؟
- ایا کجی الت من عمل میخاهد رو به پایین است واقعا نگرانم لطفا ج بدید چند ماه دیگه عروسیمه
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۷ دی ۹۷( 7 سال پیش)
کسانی که اختلال در سکس دارند باید عمل کنند
-
- سلام.اقای دکتر سایز ایده ال برای الت تناسلی چقدر هست؟ ایا روشی برای بزرگ کردن الت وجود داره.با تشکر
-
بابک پنجشنبه ۸ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
اقای دکتر جواب سوال خالیه - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- 34سالم وآلتم کوچک مانده ودررابطه انتظارها برآورده نمیشه درمانش چیه
اگرقرصی.داروی .آمپولی هست منو راهنمای کنید ممنون-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۷ دی ۹۷( 7 سال پیش)
اگر در نعوظ بالای ۹ باشد طبیعی است
-
- من از کوچکی الت تناسلیم رنج میبرم از شما میخاهم یک دارو یا راهنماییم کنید ممنون میشم
- سلام آقای دکتر با عرض پوزش از حضرت عالی ،بنده ۲۳ سالمه و الت تناسلیم کوچک هست می خاستم بدونم آیا میشه با تزریق تستسترون الت رو بزرگ کرد
- سلام ، آقای دکتر من چند وقت پیش برای کجی آلتم خدمتتان مطب رسیدم ، و شما امر کردید که باید عمل شوم ، چون حدود 90 درجه از وسط به سمت پایین کج هست ، حالا باز دوباره عکس براتون بفرستم . ولی اون زمان فراموش کردم این سوال رو ازتون بپرسم ، خواهش میکنم یک لطفی بفرمایید یک مقدار بیشتر توضیحاتتون رو در مورد این سوالم ایراد بفرمایید. سوالم از این قراره که شما میفرمایید برای عمل پلی کیشین از نخ بخیه ی غیر جذبی استفاده می نمایید! خب با این وجود قاعدتا حتی بعد از 6 ماه تحمل هم ، دوباره با رخ دادن نعوظ ، درد و احساس ناخوش آیند به فرد دست خواهد داد ، آیا همین گونه است ؟ در صورت منفی بودن جوابتان ، یک دلیلی را ذکر بفرمایید. با تشکر فراوان و نیز بهتر نیست از نخ بخیه جذبی استفاده شود ، چون شاید بعد از جذب شدن این نخ ها ، آلت در حالت نعوظ به دلیل زمانی طولانی و کشش های وارد شده توسط نخ های بخیه به حالت قبلی نغییر شکل ندهد و صاف بماند ؟ یعنی منظورم این می باشد که آیا باید حتما از نخ های غیر جذبی برای این عمل پلی کیشن استفاده شود ؟ و آیا بقیه ی جراحان این عمل پلی کیشن را با نخ های غیر جذبی انجام می دهند؟ باز هم بسیار ممنون و سپاس گذارم
-
مهدی دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
آقای دکتر ، ممنون میشوم اگر جوابی به حقیر بدهید . با تشکر - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- ببخشید التم خمیده به پایین است لطف کنید جواب بدید که ایا عمل میخاهد
- سلام آقای دکتر من به صورت مادر زادی کجی آلت رو به پایین دارم و کمی پایین تر از سر آلت هنگام نعوظ بسیار سفت و رو به پایین میشود . امکان دارد با عمل آلت من صاف شود و کجی رو به پایین نداشته باشد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
هم چنین به علت استفاده زیاد از ژیلت کناره های آلت و زیر آن دانه های سفید رنگ بسیار وجود دارد . آیا این دانه ها درمان دارند؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

