اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 481 مشاهده پرسش
    با سلام من 18 سال سن درم احساس میکنم انحنای التم بیشتر شده ایا امکانش هست اینگونه باشه؟ایا احتیاج به عمل داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش)
      فعلا نه
  • تصویر کاربر آشنا شنبه ۱۱ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 549 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر.بنده ۲ ماه پیش بعلت وجود خال کوچک روی کیسه بیضه یشما مراجعه کردم که پس از معاینه فرمودید نوعی از تبخال هست.بعد از این تشخیص، همسرم آزمایش داد تا ببینیم آیا به او هم منتقل شده یانه.خوشبختانه نتیجه آزمایش منفی بود و هیچ مشکلی مشاهده نشد.با توجه به این شرایط،سوالم این است که آیا تزریق واکسن به همسرم در این شرایط فایده ای دارد یا باید زودتر از اینها واکسن تزریق میشد؟با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش)
      بله
  • تصویر کاربر ali پنجشنبه ۹ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 481 مشاهده پرسش
    salam ghaye dr mikhastam bebinam hazine amale kaji alate tanasoli cheghad hast mamoolan
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۹ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش)
      طبق تعرفه
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۹ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 596 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من چند سال داروی کارمازپین مصرف میکنم هر 24 ساعت یک قرص 400 و تا سال دیگه دلرو خوردنم قطع میشه میخواستم بدونم مصرف این قرص ممکنه عامل ایجاد ناتوانایی جنسی بشه و اگه شده عوارضش همیشگی میمونه ؟ و من همیشه ناتوانایی میگیرم یا راهی وجود داره؟ چون در رابطه جنسیم وسط رابطه حدود 5 دقیقه نزدیکی آلتم کاملا از حالت سفت در میاد و دیگه نمیشه ادامه داد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۹ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش)
      با قطع دارو عارضه از بین میرود
  • تصویر کاربر Amir پنجشنبه ۹ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت جناب دكتر كرمي
    بنده پسر ٢٥ساله و مجرد هستم كه مادرزادي دچار كجي آلت تناسلي رو به پايين هستم. اين كجي از وسط تنه رو به پايين است و در حدود كمتر از ٤٥درجه و فقط در حالت نعوظ ميباشد. البته روش اندازه گيري اين كجي را بلد نيستم لطفا توضيح دهيد.
    ١.سوال بنده اين است كه آيا نياز به جراحي دارم؟ و عوارض آن؟
    ٢. درصورت ارسال عكس براي شما ، آيا ميتوانيد نظر دقيقي درمورد نياز يا عدم نياز به جراحي به من بدين؟
    ٣. در زندگي زناشويي آيا مشكلي بوجود خواهد آورد؟ در مورد باروري چطور؟
    ٤. آيا درمان دارويي جهت كم كردن اين كجي وجود دارد؟

    پيشاپيش از پاسخگويي شما سپاسگذارم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۹ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید
  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۹ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 520 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان
    خیلی وقته دو زائده که در تصویر میبینید وجود داره آیا زگیل هستند؟؟؟یک عکس دیگه در سول بعدی میفرستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۹ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش)
      بله
  • تصویر کاربر امیر شنبه ۱۱ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 551 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان
    خیلی وقته دو زائده که در تصویر میبینید وجود داره آیا زگیل هستند؟؟؟یک عکس دیگه در سول بعدی میفرستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
  • تصویر کاربر هادي دوشنبه ۶ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 518 مشاهده پرسش
    با سلام ممنون 1ز جواب سئوال قبلي. من مشهد زندگي ميكنم و شما گفته بودين بايد بررسي بيشتري بشوم. اگر در مشهد متخصص خوبي سراغ دارين معرفي بفرماييد.مشكل نعوظ كم و مدت كم. باتشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش)
      متخصص ارولوزی
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۶ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 422 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشيد
    همسر من بعد از 6 ماه از رابطه جنسی مبتلا به زگیل تناسلی شده اند و با روش فریز درمان شدند.قبل از ازدواج به هیچ عنوان رابطه جنسی نداشته اند اما من قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته و در در حال حاضر با مراجعه به پزشک هیچ گونه علایمی از وجود زگیل تناسلی در بدنم نیست.
    با توجه به اینکه در طی این مدت من با همسرم رابطه داشته و باید مبتلا باشم.ولی علایم ندارم.پزشک معالج همسرم هم بر این عقیده هستند که من از پیش از ازدواج مبتلا به ویروس بوده و بدون علایم ظاهری هستم.
    نظر به اینکه من اطمینان دارم که همسرم قبلا رابطه جنسی نداشته اند
    نظر شما در باره وضعیت من چیست؟
    چند درصد افراد بدون علامت هستند
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش)
      چون واضح نیست درمان نمیخواهد
  • تصویر کاربر امیر دوشنبه ۶ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 477 مشاهده پرسش
    با سلام
    آقای دکتر کجی الت رو به بالا دارم و حدود 30 درجس
    و تاحالا ارتباط جنسی نداشتم ولی احتمال میدم دچار مشکل بشم هنگام ارتبا جنسی میخواستم بدونم دچار مشکل میشم یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۶ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب