اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر Ehsan چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 573 مشاهده پرسش
    سلام جناب دكتر
    مدت زيادي است كه روي بيضه ام دو لكه قهوه اي روشن تر از پوستم ديدم كه نه خارش داره نه سوزش و نه پوست ميندازه! ايا زگيل هست ؟
    فقط احساس مي كنم كمي بزرگتر شده !اميدوارم عكس گويا باشه
    ممنونم اگر راهنمايي كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      مثل قارچ است
    2. تصویر کاربر Ehsan چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      ممنونم از جوابتون
      پيشنهادي براي درمان داريد دكتر ؟ تشكر
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر احسان سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 507 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    من بعد از مراجعه به چندین پزشک ارولوژ و بیان مشکل نعوظ ناقص و افتادن الت در هنگام نزدیکی؛نهایتا با تجویز یک دکتر سونو با پاپاورین رو انجام دادم که متاستفانه آلتم کمتر از 1 دقیقه اریک شد و مجددا به حالت نیمه نعوظ در اومد...من جواب ازمایش رو براتون اتچ میکنم.ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.دکتر خودم گفت کاری از دستش ساخته نسیت و قرص تادافین رو تنها چارم معرفی کرد.اگر امکان داره جوابم رو به ایمیلم بفرستید.ممنوننتون میشم
    28 سال سن دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      شاید نشتی دارید
  • تصویر کاربر فرزاد سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت اقای دکتر
    لطفا دلایل الوده شدن به زگیل تناسلی به جز تماس جنسی را ذکر بفرمایید. اقای دکتر خواهش می کنم همه موارد ممکن را بفرمایید.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      با مقاربت است
  • تصویر کاربر vahid سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    با سلام وخسته نباشید خدمت استاد گرامی
    بنده یک مشکلی داشتم و خواستار راهنمایی شما را داشتم
    آلت من از ابتدای آن به سمت پایین دارای زاویه می باشد
    نظر شما برای درمان جراهی می باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      مطلب سایت من را بخوانید باید عمل کنید
  • تصویر کاربر اميرحسين سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 707 مشاهده پرسش
    آلت من به حالت قوس دار به سمت پايين خميده شده ولى چند درجه نميدونم.خيلى نگرانم.مشکلى داره و راه حل چيست؟خواهشا سريع جواب بديد.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید
  • تصویر کاربر احسان سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    میخواستم بدانم شما در بیمارستان های تامین اجتماعی، عمل اصلاح انحراف آلت را انجام میدهید؟ کدام بیمارستان؟
    یا اگر غیر از این است، هزینه این نوع عمل بصورت آزاد حدوداً چقدر در می آید؟
    سوال دوم اینکه آیا میتوان در صورت عدم رضایت از عمل، دوباره مجدداً این عمل را انجام داد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      اول معاینه
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 507 مشاهده پرسش
    باسلام وتشکر از اینکه به سوال بنده جواب داده بودید.سوال جدید مربوط به آقایی است27 ساله تحت درمان( سایکوز).جهار سال پیش در خدمت سربازی به دنبال مشاجره با مافوق خود.نوک پنیس خود را محکم فشار داده واز آن موقع به بعد به پزشکان پوست مراجعه کرده وداروهای کورتون موضعی وحتی تزریقی دریافت کرده ولی هنوز خوب نشده.از درد شدید به هنگام تماس نوک پنیس به شلوار و موقع ارکشن شاکیست .لطفآ تشخیص ودرمان ؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      باید بررسی شود
  • تصویر کاربر امیرخان سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 769 مشاهده پرسش
    با سلام 30ساله هستم و 10 سال پیش عمل هیسپوسپادیاس داشتم ترمیم مجاری ادراری انجام شد ولی کجی برطرف نشد و برای کوتاهی به دکتر غدد معرفی شدم وسه سال تحت نظر بودم وتغییری حاصل نشددر حالت نعوظ و فقط 5 سانت است حالا از کوتاهی وکجی مشکل دارم ومی ترسم راهی برای ترمیم و ازدواج وجود نداشته باشه از پزشکانی کمک خواستم که با پاسخشان مرا از درمان دور کردند گفتند: امکان درمان کجی هست ولی افزیش طول نه و امکان کوتاه شدن و آسیب به مجرای ادراری زیاد است و در این صورت امکان ازدواج وجود نداردیک بیضه را در کوچکی درآوردم با اینکه همان 10 سال پیش پایین آوردم گویی کمی بالاست عکس می فرستم خواهشا بگویید چگونه ؟
    اگر عمل کنم امکان خوب شده هست یا نه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      کجی درست میشود طول نه
  • تصویر کاربر آرش دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 730 مشاهده پرسش
    دكتر سلام
    من ١٧سالمه
    و التم بشكل منحني هم به چب و بالا انحنا داره بصورتي كه وقتي الت به حالت ايستاده قرار ميگيره به شكمم ميچسبه چيكار كنم يكساله استرس دارم ؟ بايد عمل شه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید
  • تصویر کاربر احسان. دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 484 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    میخواستم بدانم شما در بیمارستان های تامین اجتماعی، عمل اصلاح انحراف آلت را انجام میدهید؟ کدام بیمارستان؟
    یا اگر غیر از این است، هزینه این نوع عمل بصورت آزاد حدوداً چقدر در می آید؟
    سوال دوم اینکه آیا میتوان در صورت عدم رضایت از عمل، دوباره مجدداً این عمل را انجام داد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب