اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر امیر شنبه ۱۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 510 مشاهده پرسش
    باعرض سلام خدمت شما دکتر عزیز.من از2سال پیش دچار زگیل تناسلی هستم و داروی گیاهی و قطره زگیل و میخچه راهم امتحان کردم وبه صورت مقطعی جواب گرفته ام،میخواستم ببینم درمان جدید شما چقدر هزینه دارد؟دوم اینکه قطعیست یا مقطعی؟با تشکر از زحمات بی منت شما دکتر گرامی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام عکسش را بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر امیر شنبه ۱۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
    درود برشما اقای دکتر.من دچار انحنای الت تناسلی در قسمت انتهای التم هستم و به سمت پایین هم هست،میخواستم ببینم چه باید کرد و اینکه هزینه درمانش چقدر هست؟و شما با بیمه خدمات درمانی هم قرارداد دارید یاخیر؟باتشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام عکسش را بفرستید
  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۱۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 441 مشاهده پرسش
    عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت شما.دکتر من دچار بیماری کجی آلت تناسلی هستم به طوری که آلتم در حالت ایستاده یا راسته به طرف چپ و کمی بالا منحرف میشود و سردرگم هستم که باید چه کنم.درخواست راهنمایی از شما دارم و میخوام بدونم باید عمل کنم یا نه و چه سنی مناسبه برای عما؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام عکسش را بفرستید
  • تصویر کاربر mahdi شنبه ۱۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 416 مشاهده پرسش
    سلام.
    لطفا جواب سمینال انالیز بنده رو برسی کنیید. لطفا اگه احتیاج به دارو هست لطفا بفرمایید که چی!!!دارو ویتامین نیاز هست. یا چیزی دیگه ای!!!
    اگر مشکلی نیست لطفا نگرانی بنده رو برطرف کنیید.

    Liquefaction : entire
    volume : 6.50
    ph:7.60
    sperm count : 38.50
    motile sperms: 78.75
    progressive sperms : 75.75
    round cell : 1.22 abnormall
    wbc : 1-2 abnormall
    morphlogy : 40
    class A : 39.35
    class B : 36.21
    Class c : 2.99
    class D : 21.26
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام خوب است
  • تصویر کاربر سینا شنبه ۱۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    سلام
    با عرض پوزش فراوان می خواستم بدانم هزینه جراحی کجی آلت چه حدودی می باشد؟
    ممنون میشم اگر جواب بدهید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام بر اساس تعرفه 09351142080
  • تصویر کاربر ehsan شنبه ۱۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    با سلام
    آقای دکتر آلت بنده هم خیلی کوچیکه و هم کچی داره لطفا نظرتون را راجع به کجی و کوچکیش بعد از دیدن عکسها بفرمائید.
    خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام عکس بازنشد
  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 833 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    ببخشید کناره و بالای التم وقتی میخوا که نعوظ بشه درد مگیره و گود میشه
    قبلا خود ارضایی میکردم و التم رو میمالوندم به پتو و حالا نمیدونم چطوری به حالت عادی برگرده التم
    ایا با دارو خوب میشه؟ اخه خیلی میترسم
    دو سال پیش هم خون میومد ازش و رگ زیر التم تا مقعدم درد میکرد
    ایا خونی لخته شده که اینجوری شده؟یا سرخرگ اسیب دیده؟ اخه پروستاتمم بزرگ شده بود فکر کنم از همون سرخرگم باشه
    اقای دکتر لطفا کمک کنید من 17 سالمه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام در سن شما مهم نیست
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 520 مشاهده پرسش
    باسیام خدمت دکتر ....عذر میخوام استفایده از اسپری ویگا عوارض داره ومن خیلی زود ارضا میشم راه حل چیست .....
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      با نظر دکتر باشد نه
  • تصویر کاربر میلاد چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 956 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر محترم
    بنده پسری 22 ساله و مجرد هستم که به طور معمول3،4 بار در طول ماه خودارضایی میکنم چندماهی است مشکل نعوظ پیدا کرده ام بطوری که موفق به نعوظ کامل و سفت شدن کامل آلت نمیشوم و حتی تا موقع انزال هم موفق به نعوظ کامل نمی شوم و انزال در نعوظ ناقص(نعوظ 70-80 درصدی) رخ میدهد
    قابل ذکر است که چندسالیست بدلیل مشکل تپش قلب و افسردگی دارو مصرف میکنم (در حال حاضر داروهای مصرفی ام پرانول. دلوکسی کپ، ولبان، ریتالین می باشند). آیا این مشکل روحی است یا بخاطر داروها؟ راه حل چیست؟ مشکل موقتی است ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      فقط روحی است
  • تصویر کاربر مرتضی چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    سلام ۱۷سالمه التم انحراف به سمت چپ دار میخواستم بدونم عادیه عضله سمت چپ التم بیشتر کشش دارد تا سمت راست برای همین سمت چپ می رود میخواستم بدونم علت چیست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید ببینم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب