اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر جواد سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ...ممنون میشم بگین هزینه ش چقد میشه و راهی هست کلفت کنم آلت تناسلیم رو جدا از راست کردنش ....ممنون ی دنیا ..
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه راهی ندارد
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    سلام دکتر.من مشکل کجی آلت تناسلی رو دارم به طوری که التم پس از سفت شدن و راست شدن به سمت چپ و کمی بالا منحرف میشه دکتر این مشکل نیاز به عمل داره؟ لطفا جواب بدهید.با تشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    ۱-آقای دکتر الت من انحراف داره رو به پایین ایا بعد از عمل جای عمل برای همیشه روی الت باقی میمونه یا بعد از مدتی از بین میرود؟؟؟
    عکسی دیدم که بعد از عمل جای عمل مثله حلقه ای دوره الت تناسلی باقی مانده؟؟؟
    عکس رو ضمیمه کردم...
    ۲- وباعت کوتاهی الت نمیشود
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه مثل ختنه است
  • تصویر کاربر مانا سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 517 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم با چه آزمایشی میشه از وجود زیگیل باخبر شد؟چون من دوشیزه هستم نمیتونم پاپ اسمیر بدم..میشه اسم آزمایش خون رو برام بفرستید تا من انجامش بدم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      hpv pcr
  • تصویر کاربر صادق دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 723 مشاهده پرسش
    سلام دکتر .اگر کسی هنگام رفلکس انزال سر آلتش را محکم فشار دهد تا منی بیرون نیاید و بعد برود جایی منی را تخلیه کند مشکلی پیش میاد؟
    بنده هنگام خودارضاییاین کار را میکنم .
    ولی اخیرا هنگام خخودارضایی لذت یا همان اوج لذت جنسی ندارم
    مجرد 21ساله . از 4سال پیش خودارضایی دارم
    بنظرتون مشکلم چیه ؟
    راه حل چیست دکتر جان؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      ترک تدریجی خود ارضایی
  • تصویر کاربر بهاره دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 543 مشاهده پرسش
    سلام.اقای دکتر من هیچگونه رابطه جنسی تابحال نداشتم حتی لبم هم خیلی به ندرت افت میزنه.ناگهان دچار ورم درد خارش و ترشحات پنیری در لبه های ناحیه تناسلیم شدم که با مراجعه ب پزشک زنان گفتند تب خال تناسلی باورم نشد به پزشک پوست مراجعه کردم گفتن وازینیت گرفتم ولی غروب همون روز بدنم زخم شد به دکتر مراجعه کردم گفتن اگر زخم خوب نشد نمونه برداری میکنم ولی زخمم خوب شدبا و الان حدود 20 روز میگذره ولی بدنم یه حالت جوش ریز داره به دختر زنمان دیگه مراجعه کردم اول گفتن چیزی نیست دارورو که گرفتم دیدم اسیکلوویر دادن ازایشون دوباره سوال کردم گفتن تشخیصم اینه اینامیتونه براثر تب خال باشه گفتم من تابحال رابطه جنسی نداشتم اما فرمودن ممکنه دستت به لبت یا کسی که الوده بوده خورده و به بدنت منتقل شده درصورتی دکترئوست گفتن تب خال نیست.اقای دکتر من یه دخترم و این مشکل به قیمت نابود شدن زندگیمه و هیچ انگیزه برای زندگی دیگه ندارم لطفا یه رهی جلوی پام بزارین...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید بررسی شوید
  • تصویر کاربر قربانزاده دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 458 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید،من حدود یه هفته پیش با نامزدم نزدیکی داشتم بعد از سه چهار روز خارش،دهانه واژنم قرمز و متورم شد که با مراجعه به دکتر متوجه شدم که تبخال تناسلی دارم،من دو سواد دارم،اول اینکه نامزدم این بیماری و نداره پس من چطور دچار شدم و دوم اینکه این بیماری تا کی همراه من هست؟؟من فقط بیست و سه سال دارم یعنی باید برای مهار ان سالها از قرص و پماد استفاده کنم؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      مطلب سایت من گویا است بخوانید
  • تصویر کاربر سالاری دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 576 مشاهده پرسش
    با سلام. من در یکسال گذشته سه یا چهار دفعه مبتلا به بیماری سوزش اداراری و بیماری سوزاک شده ام و با مراجعه به پزش و ازمایش درمان و مجددا به وجود آمده است درحالیکه رابطه جنسی نداشته ام. به نظر شما دلیل این موضوع چه می تواند باشد و راههای تشخیص دقیق و درمان چیست؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      ازمایش و کشت
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    سلام
    آلت تناسلی بنده دارای انحا به سمت چپ میباشد و این مشکل باعث شده از بین رفتن اعتماد بنفس و ازدواج نکردن و احساس درد در موقع نزدیکی بنده شده است.
    لطفابفرمایید هزینه ی عمل جراحی چقدر است؟
    آیا بعد از عمل کاملا صاف میشود؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      اول عکسش را بفرستید
  • تصویر کاربر عرفان دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    با سلام مجدد وعرض خسته نباشید
    آیا ماندن این بخیه ها در بافت آلت موجب درد در آلت نمیشود؟
    بخصوص به هنگام نعوض و نزدیکی.
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ مهر ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب