لیست پرسشها (21,575 پرسش)
صبا پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 510 مشاهده پرسش
با سلام
با توجه ب اينكه همسرم مبتلا ب زگيل تناسلي شده من پيش چه متخصصي براي اينكه ببينم مبتلا شدم يا نه ،بايد برم؟؟؟
و ايا اين موضوع ميتونه باعث جدايي ما از هم بشه؟؟؟
و با توجه ب مطالبي كه شما در مورد اين بيماري نوشتيد فقط نوع خطرناكش در طولاني مدت در اثر ابتلا منحر ب سرطان ميشه؟؟يا از هر نوع ويروسي كه باشه
عكس هاي الت رو براتون فرستادم كه ببنيد واقعا زگيل تناسلي است-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
زگیل است شما هم مبتلایید جدا شدن مشکل را حل نمیکند راحت ادامه زندهگی بدهید نگران هم نباشید
-
- سلام
ببخشید هزینه ی عمل کجی الت چند است ؟؟؟؟؟؟-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
بر اساس تعرفه
-
- باسلام : در صورت پاسخ دعا گوی شما خواهم بود.
آقای دکتر آیا شما عمل اصلاح کچی آلت با توجه به این که جز عمل های ساده می باشد را در کلینک خود هم انجام می دهید یا این عمل حتما بایستی در بیمارستان انجام شود؟ در صورت امکان هزینه تقریبی این عمل را برای کسی که هیچ گونه بیمه ای ندارد بفرماییید.-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
بیمارستان تعرفه دولت فیلم عمل من در یوتیوب را ببینید
-
- با سلام خدمت آقای دکتر
من برای بار سوم که سوالمو مطرح میکنم خواهش میکنم جواب مرا بدهید...
به پیوست عکسو ارسال کردم و به همین جهت چند تا سوال دارم
1. ایا با عمل پلیکاسیون این کجی بر طرف میشود؟
2. آیا وجود بخیها روی آلت آزار دهنده نخواهد بود ویا قابل لمس خواهد بود؟
3. آیا ممکن است با نعوظ های متعدد بخیه ها پاره شوند؟
4. هزینه عمل چقدر میشود و آیا با بیمه تکمیلی میشه انجام داد؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
مرجعه حضوری
-
- سلام ٢٨سال سن دارم يكباره دچار ضعف جنسي شدم . يا نعوظ نميشود يا اگر شود زود شل ميشه، قبلا خيلي توانمند نبودم ولي خوب بود. وقتي از قرص سيلدنافيل استفاده ميكنم خوبه اما فرداش باز همون ميشه. تازه ازدواج كردم اما يه مدت قبلش اينشكلي شدم،ميل دارم اما توان كم شده، واريكوسل شماره ٢هم دارم نميدونم ربط داره يا نه،در ضمن نعوذ صبحگاهيم هم شديدا ضعيف شده
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
باید بررسی شوید
-
- سلام 15از15سالگی تاالانکه32سالمه خودارضابودم حالامشکل عدمسفت شدن التو زودانزالی شدم..اسپرم ومنی دارمسفتی الت ندارم
- سلام اقای دکتر بنده کجی مادرزادی الت تناسلی دارم میخاستم ببینم احتیاج به عمل داره یانه.اگه عمل نکنم شدتش بیشترمیشه یانه. درازدواج مشکلی برام پیش میاد؟ خواهش میکنم همه سوالامو جواب بدین. انحنای التم چنددرجه است؟ باتشکر.
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
نیاز به عمل ندارد
-
- سلام عکس التم رامیفرستم لطفاببینید نیازبه عمل داردیاخیر. چنددرجه کج است.مشکلی در رابطه جنسی خواهم داشت؟
مچکرم - با سلام . جناب دکتر دفعه قبل جوابمو ندادین. ممنون میشم جواب بدین . عدم ترشح غده پیشاب و عدم مشاهده مایع آبکی قبل رابطه نشانه چیست > آیا میتواند نشانه احتمال عدم بارداری باشد. ( توسط مرد ) چون قبلا این مشکل رو نداشتم. با تشکر
- سلام.
خسته نباشید.
متاسفانه در نوجوانی دست به خودارضایی میزدم.همچنین بدلیل ریزش مو داروهای ضد ریزش مو را استفاده می کردم.
مدت سه سال هم هست که به بیماری آسم دچار شده ام که اسپری سالبوتامول و قرص مولوکاست مصرف میکنم.
منتها حدود دوسال است که نعوظ بسیار ضعیفی دارم.
حالا که درسن ازدواج قرار دارم این مشکل بسیار مرا میترساند.-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۳ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
نگرانی ندارد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

