لیست پرسشها (21,575 پرسش)
alioxy شنبه ۲۳ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 476 مشاهده پرسش
سلام ی مدت طولانی خود ارضایی میکردم بعد ترکش متوجه شدم که الت تناسلی اون افزایش طول ندارد و یا اصلا نمیشود یا اگه شود افتاده شده است الت تناسلیم و ی مدت کوتاه افزایش میابد حالا نیاز به دوا درمان دارم یا بگزارم بعد سه ی چهارماه بعدش پیش دکتر برم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۳ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
خواستید بیایید ببینم
-
- با سلام
ی سوال دیگه هم داشتم از اقای دکتر کرمی
اینکه بنده الت تناسلیم از قسمت سر ان مقداری به سمت بالا انحنا دارد
اینقدری که در حالت نعوظ
در دفع ادرار مشکل دارم
و توانایی این کار رو ندارم
چون یکی از دوستانم در این کار مشکلی نداشت نگران بودم
ممنون-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۳ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
عکسش را بفرستید
-
- در صورت امکان پزشک خانم برای درمان کرایوتراپی زگیل تناسلی معرفی کنید
با سپاس-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
02122642744
-
- دارای ناتوانی جنسی هستم برای درمان چکار کنم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
باید بررسی شوید
-
- سلام خسته نباشید ، من یه سوال داشتم، الان یک هفته ست من خط شرتم یه زگیل دیدم که کمی هم میخارید حالا چند تا دیگه زدم اما این زگیلا سمت پاهام میرن دو سال پیشم آزمایش پی اچ وی و اچ ای وی و هپاتیت و همه رو دادم که سالم بودم آیا ممکنه زگیل تناسلی باشد؟
- سلام
کجی الت من به سمت پایین و حالت خمیده دارد.
آیا نیاز به اصلاح دارد؟
در روش جراحی "بعد از عمل" 1.محل بخیه حس میشود و باعث اذیت میشه ؟2.در هنگام دخول وفشاردر الت درد احساس میشه یعنی مثل حالت طبیعی نباشه ؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
فیلم عمل من در یوتیوب را ببینید بخیه میخواهد 02122642744
-
- سلام آقایی دکتر ببخشید کسی ویروس زگیل تاسلی داره صددرصد سرطان میگیره؟
- سلام آقای دکتر
خواستم یه دارو بهم معرفی کنید که تمایل جنسیمو کم کنه (مردهستم)-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
با نظر بزشگ حضوری نوشته شود
-
- با عرض سلام و خسته نباشید
سوالم در رابطه با انحراف آلت است نه کجی
نوجوانی هستم 18 ساله
متاسفانه در هنگام نعوظ کامل، آلتم بیش از اندازه به شکمم نزدیک میشود (زاویه تقریبا 25 درجه) به طوری که اصلا قادر نیستم آلتم را به کمک دست و به زور تا زاویهی 50 یا شایدم کمتر نسبت به شکم خم کنم و با درد مواجه میشم.
توی اینترنت گفتن باید عمل بشه چون احتمالا طول رباط آویزان کنندهت کمه
حالا سوال من اینه که:
1.مشکل از کجاست و واقعا باید عمل بشه؟
2.هزینهی عمل در بیمارستان های دولتی با بیمهی سلامت چقدر میشه؟
3. عارضهی خاصی نداره عمل؟
و یه سوال دیگه هم دارم تو بخش خودش میپرسم
ببخشین سرتونو درد آوردم-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
عکسش را بفرستید
-
- سلام دکتر
برای ضایعه وی آلتم به پزشک مراجعه کردم.
بیماری زگیل تناسلی تشخیص داده شد ونظر دکتر این بود که
نیازی به نمونه برداری برای تشخیص نوع ویروس نیست و کمکی به درمان نمیکند و درمان
به وسیله امواج رادیویی رو تجویز کردند.سوال من از شما :
1)آیا واقعا نیازی به تشخیص نوع ویروس نیست و هیچ فایده ای نداره نظر و پیشنهاد شما برای درمان
چیه؟
2)آیا درمان با امواج رادیویی درمان خوبیست؟معایب و مزایای خاصی داره؟
3)بعد از درمان و از بین رفتن زگیل(زمانی که زگیل وجود نداشته باشه)من ناقل این ویروس
خواهم بود؟
4)انتقال از من به شخص دیگر چگونه صورت میگیره؟
یک دنیا ممنون از کمکی که به من میکنید...-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
بهترین درمان کرایو است فیلم من در سایتم را ببینید
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

