اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر شکور پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
    سلام دکتر ممنون از وب سایت خوبتون واقعا کمک بزرگی به جوان ها میکنید
    دکتر من عکس آلتم رو در حالت نعوذ براتون فرستادم من ازدواج نکردم تا حالا هم رابطه جنسی نداشتم میخواستم بدونم آلتم به جراحی احتیاج داره یا مشکلی تو رابطه جنسی ایجاد نمیکنه و احتیاجی به جراحی نداره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      شديد نيست
  • تصویر کاربر فرشاد چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 537 مشاهده پرسش
    با سلام من حدود 1/5پیش رابطه داشتم و قرص های سفکسیم،یسپروفلاکسین، امپول سفتریاکسین و قرص دایتیسایکلین خوردم و بعد از 3روز آزمایش کشت ادرار دادم و جواب منفی بود ولی باز احساس ترشح داستم که به ارولوژ مراجعه کردم و ازیپترومایسین و یک قرص دیگر داد و بعد از اتمام قرص 3روز بعد ازمایش دادم منفی بود ولی بازهم احساس میکنم ترشح دارم ولی خیلی کم راهنمایی کنید لطفا با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      كشت منفي است مهم نيست
  • تصویر کاربر یعقوب چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    آقای دکتر ببخشید من 20 آبان حدود چند روز پیش عمل ترمیم کوردی تو بیمارستان شهدای تجریش داشتم سوالم در مورد بخیه هایی که نزدیکی ختنه گاه زدید من کی باید بیام بیمارستان بخیه رو بکشم اخه نخ پندتاش اویزون شده.
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      شنبه درمانگاه
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    با سلام و تشکر از شما :جناب اقای دکتر بنده 38ساله هستم و حدود 14سال ازدواج کردم و طی این مدت همیشه قوای جنسی خوبی از لحاظ نعوظ داشته ام ولی مدت نزدیکی یا همان دخول دو سه دقیقه و یاکمتراست . از حدود 10ماه قبل بدون هیچ دلیلی هنگام نزدیکی نعوظ ایجاد نشدو بعد از تمایل خود را نیز از دست دادم ولی پس از مدتی تمایلم برگشت که حدود دسه ماه طول کشید ولی نعوظم فقط برا چند لحظه میباشدو ان هم نه کامل و بلافاصله به حالت اول برمیگردد و پس از مراجعه به پزشک ارولوژی مشکلی تشخیص داده نشد و تعدادی قرص تادالافیل 10تجویز شد که با مصرف انها نعوظم مثل زمان سلامتیم بودولی وقتی مصرف نمیکنم دوباره همان حالت شروع میشه ضمنا در هنگام صبح نعوظ دارم ، خواهشمندم دکتر راهنمایی بفرمایید استرس و اضطراب و فکر به این که مشکلم اساسی باشه رو زندگیم و کارم تاثیر منفی گذاشته من که حداقل هفته ای سه بار نزدیکی داشتم بعد از تولد فرزندم ماهی ی بارم ندارم بخاطر ترس از شرمندگی کمکم کنید دکتر از مسافت دور مزاحم میشوم . باتشکر لطفا جواب را بر روی ایمیلم بذارید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      بايد بررسي شويد
  • تصویر کاربر 000 جمعه ۶ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 550 مشاهده پرسش
    نه درد داره نه کبودی داره ..نه زیرش سفته که بخواد پیرونی باشه نه تعییر کرده تو این چهار ماه که متوجهش شدم ...نه هیچی فقط کجه نیاز به عمل داره. ..یا نه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      بايد تخليه شود
    2. تصویر کاربر 000 پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      چی باید تخلیه بشه...؟
    3. تصویر کاربر 000 پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      میشه هزینه عمل رو هم مشخص کنید...؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۶ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر گگ چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    سلام آیا نیاز به عمل داره .؟ 4ماه هست متوجه کجیش شدم . البته زیرش سفت نیست و هسچ اثری از سفتی دیده نمیشه و تو این چهار ماه تعییری نکرده ..فکر نکنم پیرونی باشه ...بیشتر بر اثر فشار فکر میکنم اینجوری شده ....در ضمن سععی کردم در نعوظ کامل باشه امیدوارم جواب مناسبی بگیرم کبودی خاصی هم نداره درد هم نداره فقط کجه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      بايد عمل كنيد فيلم عمل من را ببينيد
  • تصویر کاربر گگ چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    سلام آیا نیاز به عمل داره .؟ 4ماه هست متوجه کجیش شدم . البته زیرش سفت نیست و هسچ اثری از سفتی دیده نمیشه و تو این چهار ماه تعییری نکرده ..فکر نکنم پیرونی باشه ...بیشتر بر اثر فشار فکر میکنم اینجوری شده ....در ضمن سععی کردم در نعوظ کامل باشه امیدوارم جواب مناسبی بگیرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      بايد عمل كنيد
  • تصویر کاربر پیام چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    نیاز به عمل داره ؟ چهار ماه هست متوجه شدم کجه .آلبته زیرش سفت نیست پس نمیتونه پیرونی باشه ...تفییری هم نکرده احتمالا بر اثر فشار این جوری شده..پیرونی نیست..حالا نیاز به عمل داره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      بايد عمل كنيد
  • تصویر کاربر MR چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 987 مشاهده پرسش
    با سلام
    آیا بیماری قانقاریا در آلت قابل تشخیص است ؟ و اینکه این بیماری چه علائم و نشانه ای در آلت دارد
    آیا پزشک میتواند آن را تشخیص دهد؟
    به دلیل ضربه کوچک به آلت پوست بیضه به رنگ قهوه ای تاریک درآمده و هنگام لمس کردن حس کمی دارم و آلت خیلی در حالت نعوظ نمی ماند البته به دکتر هم مراجعه کردم ولی نتیجه ای حاصل نشد ممکنه که پزشک تشخیص نداده باشد. لطفا سریعتر راهنمایی کنید چطور مشکلم را حل کنم.

    با تشکر لطفا سریع پاسخ دهید
    لطفا پاسخ سریع بدین خیلی مهم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      بايد با معاينه بررسي شوند
  • تصویر کاربر payamaleki چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    باید عمل کنم یا اینکه نه مشکلی نداره..زیرش سفتی خاصی نیست نمیتونه پیرونی باشه..4ماه متجه شدم تاییر خاصی نکذده تو این چهار ماه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      فيلم عمل من در يوتيوب را ببينيد بخيه ميخواهد ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب