لیست پرسشها (21,575 پرسش)
امیر پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز
حدودا مدت ۵سال است روی الت تناسلی زایده گوشتی به اندازه یک عدس وجود دارد فقط یک عدد است می خوام مطمین بشم زگیل هست یا نه-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
باید نمونه برداری کنید
-
- سلام اقای دکتر حدود دو هفته میشه متوجه یه سری ضایع های بسیار ریز حدود یک میلیمتر و به رنگ پوست که شکل خاصی هم ندارن فقط میشه تشخیص داد که هم سطح پوست نیستند روی التم شدم که این ضایع ها اصلا زبرم نیستن احساس دردو سوزش و خارشم ندارن و شباهتی با زگیل ندارند و من هم اصلا رابطه جنسی نداشتم میخواستم بدونم ایا نیاز به درمان دارم یا اینکه خودشون ناپدید میشن
مرسی عکس رو پیوست کردم(فقط تو عکس بزرگترین ضایع موجود طبیعی بوده از بدو تولد به همینصورت بوده)-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۶ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
دکتر بوست
-
- با عرض سلام.همسرم آلت تناسلیش هنگامم نعوظ کاملا به سمت پایین یعنی باید به سمت بالا باشه به سمت پایینه خودش میگه مشکلی نداره ولی هنگام رابطه واقعا اذیت میشم و سخت میشه
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۶ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
عکسش را بفزستید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- آقای دکترآیا بعد از گذشت یک ماه از عمل درهنگام نعوظ فرد دردی در الت حس میکند منظورم در نواحی که بخیه میشوند هم دور الت و هم در چهار نقطه ای که گره زده میشوند.
لطفا مقاله ای هم در مورد فاصله یک ماهه بعد از عمل تهیه بفرمائید تا بیماران بهتر بدانند و تصمیم بگیرند . برای مثال ورم الت بعد از عمل، شستشو و استحمام ، نعوظ غیر اختیاری . چون خود من الان دو هفته است که نزد شما عمل کردم اما هر شب سر سرعت ۴ صبح نعوظ دارم آن هم با درد با وجود اینکه به جای ۱۰ میلی دیازپام ۳۰ میلی مصرف میکنم اما بازهم جواب نمیده. با سپاس - سلام آقاي دكتر خسته نباشد. حدود 29 سالمه و از 17، 18 سالگي خودارضايي كردم. ي مدت هست كه بعداز خودارضايي يا نزديكي كردن كمرم و پاي چپم به شدت درد ميگيره. حتي بيضه و كليه هام هم درد ميگيرن واحساس سوزش دارن.
عكس mri كه گرفتم دكتر گفت كه ديسكهاي L4 L5 دي هيدراته شده، البته ي مدت هست كه ديگه خودارضايي نمي كنم ولي باز بعد از نزديكي كردن هم به شدت درد ميگيره ولي بعد از چند روز بهتر ميشه.
ميخواستم بدونم آيا ارتباطي بين خودارضايي و دي هيدراته شدن ديسك و درد كليه و بيضه هست و چه تاثيري بدي بعدا ميتونه برام داشته باشه؟ آيا درمان داره و ميشه اين دردها رو از بين برد؟ من از آينده و بعد از ازدواج خيلي ميترسم آقاي دكتر. حتي به ازدواج نكردن فكر ميكنم
اگه منو راهنمايي كنيد خيلي ممنون ميشم. من از بيان اين حرف ها به هر دكتري شرم ميكنم وگرنه دكتر ميرفتم. خواهش ميكنم كمكم كنيد.
خيلي خيلي ممنونم و دستتون رو ميبوسم.-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
فقط قطع کنید خوب میشوید
-
- من مشکل نعوظ پیداکردم و ازانجام عمل جنسی رنج میبرم حتی قرص سیلدنافیل مصرفکردم نشده خواهشمند راهنمایی کنید
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
باید بررسی شوید
-
- با سلام اقای دکتر من 34ستلمه تازه عقد کردم حین معاینه پرده دکتر مشکوک به گوشتهای اضافی شد که احتمال زیگل تناسلی هست.ازمایش HPV نوشت برا من اما گفتن در ازمایشگاه چون دختری نمیشه کامل نمونه برداری کرد و با یه برس از همون بیرون اطراف پرده نمونه برداری کردن و هنوز جوابشو نگرفتم.با توجه باینکه این گوشتها ی اضافی در اطراف پرده هستند ایا امکان درمانش هست با منجمد کردن؟چون روی الت تناسلی نیست و درونی تر هست.تروخدا جواب بدین خیلی نگرانم و اینکه درمانش خیلی درد داره؟
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
باید ببینم
-
- سلام و تشكر. پسر ٣٢ ساله مجرد هستم. زگيل تناسلي داشته ام و دوبار در عرض ١٢ ماه برداشته ام. يك ماه قبل ازمايش نشان داد در ادرارم خون وحود دارد. بعد از سيستوسكپي دكتر گفتن فقط مقداري اندكي تنگي مجاري ادراري ديده شد كه خود دكتر برطرف نموده اند. اما همچنان به مدت دو ماه است از درد الت تناسلي بويژه عمدتا دور كلاهك و نوك الت درد دارم اگرچه جديدا كمي كمتر شده . ممكنه خواهش كنم عنايت بفرمايين تا كي اين درد ميتواند وجود داشته باشد؟ به علاوه گاهي مخصوصا بيضه چپ ، و كمي هم ( حدودا 4 دقيقه در هر ٢٤ ساعت كف پا مخصوصا چپ كمي درد يا حالت تير كشيدن دارم). ازمايش ديروز نشان داد عفونت ادراري ديگر ندارم. با سپاس.
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
مطلب سایت من را بخوانید در این مورد
-
- سلام اقای دکتر.من جوانی 19 ساله ام که به مدت 4 سال خود ارضایی میکردم متاسفانه.الان آلتم هنگام راست شدن در راستای شکمم راست میشه در صورتی که وقتی با دست اونو به سمت روبرو میخوام بیارم درد میگیره.چیکار باید بکنم؟تورو خدا کمکم کنید
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۵ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
تزک کنید بهتر میشود
-
- با سلام بنده مردی 33 ساله هستم اخیرا مشکل نعوظ پیدا کردم و در بیشتر مواقع هم کیسه بیضه و آلت بیش از حد شل میشود که قبلا اصلا اینگونه نبوده و البته لازم به ذکر میباشد بیشتر مواقع در خواب نعوظ دارم البته نه نعوظ صبحگاهی با تشکر
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

