لیست پرسشها (21,575 پرسش)
جواد دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
با عرض سلام و خسته نباشید 28 ساله هستم و از زمانیکه به یاد دارم آلتم منحنی به سمت چپ و بالا بوده و کمی هم به سمت چپ چرخیده است و تا به حال مقاربت نداشتم ولی احتمالآ در دخول مشکل خواهم داشت!!
با توجه به عکس های ارسال شده آیا نیاز به عمل جراحی هست؟اگر هست هزینه این عمل چقدر است؟؟- سلام من مردی 46 ساله هستم از 6 سال پیش فهمیدم که دیابت دارم و حالا با خوردن قرص حدود 180 درجه قندم است چندسال است که قبل از مقاربت سیلدنافل مصرف میکنم چند وقتی است که با وجود مصرف سیلدنافل به حد مطلوب نمیرسم و زود نعوظ را از دست میدهم ضمنا درحالت خواب نعوظ خوبی دارم ولی بلافاصله پس از بیدار شدن از بین میرود لطفاً بهترین راهنمایام کنید چون از دست این قرصها رنگانگ خسته و معده وسردرد گرفته ام تشکر
- سلام خسته نباشید 53سالمهمدتی است التم کج شده به دکتر مراجعه کردم قرص داد ولی خودش هم مطمءن نبود گفت عمل جراحی هم جواب نمیده حالت رسوب جمع شده لطفا بفرمایید چکار باید بکنم .ممنون در ضمن عدد های ایمیلم لاتین میباشد
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
باید ببینم
-
- سلام اقای دکتر من 20 سالمه ولی توی سکس خیلی دیر ارضا میشم اصن هیچ حسی ندارم نیم ساعت 40 دقیقه طول میکشه تا ارضا شم لطفا بگید چیکار کنم چیز بدیه باید چیکار کنم
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
راه دارویی ندارد
-
- با سلام . آلت تناسلی من کج میباشد بطرف چپ یعنی نصفش صاف است و نصف دیگر بطرف چپ میباشد میخوام بدونم درمانی هست یا خیر با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
عکسش را بفرستید
-
- سلام من قبلا سوال دیگری هم کرده بودم. من در خصوص زود انزالی به متخصص ارولوژی مراجعه و ایشان قرص کلومیپرامین 10 را به من دادند . ایا این قرص می تواند باعث عدم نعوظ شود. البته در یک ماه اول خوب بود ولی کم کم عدم نعوظ پیدا کردم.
- اگر كسي اورال سكس نداشته باشد فقط يكبار وقتي نمي دونسته كه مبتلا به اين بيماري است،دستش كه به ترشحات خودش خورده،به دهان خودش بخورد،،مي تواند باعث زگيل در دهان شود؟
در ضمن يه برجستگي كه ديده نمي شود فقط وقتي زبان زده مي شود حس مي شود روي مخاط دهان كف دهان در نزديكي غدد بزاقي است،دكتر گوش و حلق و بيني مي گويد چيزي نيست،ايا مي تواند زگيل باشد؟روي كناره زبانم هم يه برجستكي است كه در يك طرفه و دكتر گفت چيزي نيست ولي يك كرايو روش زد وقتي براي كرايو قسمت واژينال رفته بودم،ولي تغييري نكرد،حال مي خوام بدونم اين ها زگيل هستند؟روش درمان زگيل دهاني چيست؟ايا با دارو هم مي تواند باشد؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
مطالب سایت من ر ا بخوانید گویا است
-
- اینم عکس جواب بدین تو رو خدا
- با عرض سلام و خسته نباشيد
آقاي دكتر خانمهائي كه از استخرهاي عمومي براي شنا استفاده ميكنن ممكنه از طريق آب استخر اين ويروس به شخص سالم سرايت كنه يا نه؟ - آقای دکتر عکس را ضمیمه کردم
در ضمن آلت من در حالت نعوض بسیار صفت میشود. آیا بخیه ها توانایی نگه داری آلت در حالت راست رو دارن و اینکه بخیه ها بعد از چه مدتی جذب میشوند-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
بله 2 دایمی اتست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

