اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر amin دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    دکتر من عکس براتون میفرستم میخام ببینم مال من که انحناش تقریبا زیادآیا با عمل کاملا رفع میشه و عوارضی نداره
    اگه میشه جواب بدین چون من عقد وازدواجم نزدیکه ومیخام مطمین بشم که بگم باعمل قابل درمانه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      بفرستید
  • تصویر کاربر amin دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    دکتر من عکس براتون میفرستم میخام ببینم مال من که انحناش تقریبا زیادآیا با عمل کاملا رفع میشه و عوارضی نداره
    اگه میشه جواب بدین چون من عقد وازدواجم نزدیکه ومیخام مطمین بشم که بگم باعمل قابل درمانه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      بفرستید
  • تصویر کاربر مجید دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 616 مشاهده پرسش
    سلام
    فردی هستم 20 ساله. از چند وقت پیش متوجه شدم که دور کلاهک آلت تناسلی ام دارای دانه های ریزی هستند. چند وقتی است که این دانه حالت قرمز به خود گرفته اند و حالت التهاب در طول روز رو بهم میدند. احساس میکنم دور کلاهک آلت تناسلی ام یا پوست سر کلاهک حالت زخم داره. (دقیقا نمیدونم پوست سر کلاهک این حالت رو به وجود اورده یا دانه های دور کلاهک)
    با تصاویر و مقالاتی که در اینترنت خوندم و مشکلی که دارم فکر نمیکنم اینقدر حاد و نیاز به درمان هایی که ذکر شد داشته باشه. به همین دلیل گفتم تماسی داشته باشم تا از کمکتون بهره مند شوم.
    1. تصویر کاربر مجید سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      آقای دکتر طبق تحقیقاتی که انجام دادم به این 2 بیماری رسیدم.
      1. دانه های فوردایس fordyce spots که تصاویر رو دیدم شبیه به مال من نبود و
      2.Pearly penile papules) پاپول مروارید وار آلت تناسلی
      بسیار شبیه به مورد 2 هست ولی جوش های دور کلاهک خیلی معلوم نیست . در کل وجود داره به صورت رشته ای و چند وقتی است احساس نارضایی از حالتی که هست دارم.
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مرداد دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 458 مشاهده پرسش
    سوال قبلی من این بود . یه هفته است متوجه وجود دانه ی گوشتی که اندازش کوچکتر از عدس هست داخل نوک التم شدم.متاهل هستم خواهش میکنم راهنماییم کنین و اگه زگیل باشه چطور از داخل الت درش میارن. شما هم پاسختون گفته بودین که آزمایش دهید. آزمایش چی منظورتونه ؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 456 مشاهده پرسش
    با سلام
    آقای دکتر من حدود 6ماه پیش بایه نفر رابطه داشتم که بعد از اون اطراف مقعدم ضایعه مثل قارچ برنگ سیاه دراومد ودر حال بیشتر شدنه . دکتر رفتم تشخیص ندادو گفت زگیل نیست فقط پماد آلوویر بهم داد که بعد چهار روز تاثیری نداشته.جواب آزمایشو براتون میفرستم.خواهش میکنم کمکم کنید.درصورت نیاز عکسو میفرستم.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید
  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 476 مشاهده پرسش
    سلام، خسته نباشید،27 سال دارم..حدود یک ماه پیش یک خال روی لبه بیرونی تناسلی دیدم،دکتر زنان تشخیص زگیل تناسلی داد،ازمایش hpv دادم،خداروشکرمنفی بود،به نظر شما دکتر زنان اشتباه تشخیص داده?? اگر جواب ازمایش درسته ،پس اون زائده گوشتی چیه??
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 537 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر من برام تامسولوسین +باکلوفن تجویز شده مصرف میکنم قبلا از ارکتو برای نعوظ استفاده میکردم
    الان اگه استفاده کنم خطر داره یا نه از راهنمایی شما متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه
  • تصویر کاربر Sadegh دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما،فرزند بنده دو ساله میباشد که هشت ماهه که ختنه شده و سه ماهه که متوجه شدیم بدنه الت تناسلیش مقداری انحنا به چپ دا شته وسر الت نیز مقداری پیچیدکی دارد, علت ان چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      در این سن عمل نمیخواهد
  • تصویر کاربر Sadegh سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما،فرزند بنده دو ساله میباشد که هشت ماهه که ختنه شده و سه ماهه که متوجه شدیم بدنه الت تناسلیش مقداری انحنا به چپ دا شته وسر الت نیز مقداری پیچیدکی دارد, علت ان چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
  • تصویر کاربر رحیم سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 406 مشاهده پرسش
    سلام.آلت تناسلی من بین 30 تا 40 درجه رو به پایین می باشد چطور میتونه درمانش بکنم ضمنا من زود ارضا میشم آیا به همین دلیله . ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      عکمسش را بفرستید
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب