لیست پرسشها (21,575 پرسش)
الهام سه شنبه ۸ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر.
من حدود یک ساله که به زگیل نوع 6و11 مبتلا هستم.ضایعاتم درمان شده و ظاهرا مشکلی نیست.از آزمایشگاه شنیدم که این تایپها به مرور دفع می شوند،آیا ممکنه بعد یه تایمی دیگه ناقل نباشم و آزمایشم منفی بشه کلا یا همیشه ناقل هستم؟!!
آیا این قضیه در مردها هم صادقه یا تا آخر عمر ناقل مئ مونند؟!
با سپاس-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۸ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
مطاب سایت من گویا است بخوانیئد
-
- باعرض سلام خدمت دکتر محترم
بیشتراز یک ساله که نعوظ ندارم ازاین رو مشکلات بزرگی در زندگیم بوجود امده-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۸ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
باید حضوری ببینم
-
- با سلام خدمت جناب آقای دکتر،خانمی 35 ساله هستم ساکن امریکا،6 ماهه ازدواج کردم در ماه اول ازدواجم یه دونه سر سفید در قسمت بیرونی واژنم زد و خوب شد بعد یک هفته، بعد از اون بعد هر بار نزدیکی دهانه واژنم میسوخت چه با کاحدو چه بدون اون،حدود دو هفته پیش بعد از نزدیکی کاندوم توی واژنم گیر کرد من خیلی ترسیدم و با انگشت که ناخن های بلندی هم داشتم هر طور بود درش اوردم ولی خیلی انگشتم رو درون رحم بردم،بعد از اون قضیه ترشحاتی شبیه پنیر ولی سفید از رحمم بیرون میومد تا دو روز رفتم امرجنسی نمونه گرفت و تشخیص عفونت باکتریایی واژن و عفونت ادراری داد، سفالکسین و مترانیدازول داده و 5 روزه دارم میخورم،تو این زمان نزدیکی اینال داشتیم و الان سه روزه علاوه بر همه اینا یه دونه هایی حالت تاول از وسط باسنم تا دهانه واژن کنار هم زده و به قدری درد ناکه که نمیتونم بشینم حتی و موفع ادرار و مدفوع واقعا گریم میگیره از درد و سوزش، یه دونه حالت افتدهم توی لب داخلی واژنم زده ، اینجا هم دکتر رفتن خیلی سخته و امرجنسی نمی بینن ادم رو الانم ژانویست و خیلی جاها تعطیله خیلی حالم بده اگر میشه راهنماییم کنید و ایا امکان داره از شوهرم گرفته باشم ؟البته بعد از اخرین نزدیکی ایشون زودتر این دونه ها رو زد ولی بالای التشون زد و بعد سه تا 4 روز بهتر شد، واقعا داعونم کرده این دونه ها اگر دارویی چیزی باید بگیرم بهم بگید مرسی
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
احتمالا تب خال گرفته اید قرص اسیکلو ویر 400 هر 6 ساعت یک عدد به مدت 10 روز
-
- سلام اقای دکتر من 16سالمه کجی الت به سمت راست دارم ایا فقط باعمل درمان میشه .به نظر شما نیازبه عمل داره
- من هنگام نزدیکیی بازن سمت راست مثانه من درد میکنه به شکل سادهوقتی اسپرم تولید شده دربیضه از مجرا به طرف زیر مثانه برسه واز مجرا تناسلی خارج بشه درد میکنه و بعضی موقع دست به بیضه سمت راست میزنم هم بیضه سمت راست وهمزمان زیر مثانه هم درد میکنه مشکل چیه.و زیاد هم سکس میکنم و در حین سکس نمیزارم اسپرم خارج بشه برگشت میدم به داخل بعد از چند دقیقه انزالی اسپرم حالت ابکی از التم خارج میشه اون غلظتش را از دست میدهد اقای دکتر ایا مشکل درد بیضه من از این نباشه
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
سو.نو کنید
-
- با درود خسته نباشید خدمت دکتر بزرگوار
بنده سه سال عمل واریکوسل انجام دادم ولی متاسفانه هنوز بچه دار نشدم.
تعداد اسپرم حدود 20-30 میلیون و حرکت آن حدود 22 درصد می باشد.تحت نظر چند دکتر بودم و پند مرتبه iui انجام دادم ولی نتیجه نداد و به مرکز ناباروری رویان مراجعه کردم که بعد یک جلسه پیشنهاد ivf را دادند.که به خاطر وضعیت بعد مالی امکانشوجود ندارد.
لذا از شما تقاضا دارم کمکم کنید.واقعا ناراحتم و نگران
متشکرم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۸ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
بله چاره ای نیست
-
- با سلام خدمت استاد گرامى. بنده دكتر افشارى متخصص قلب هستم. سوالم از جنابعالى در مورد پوست اضافه اى است كه از بيضه تا زير قسمت ميانى پنيس من كشيده شده است. آيا از نظر زيبايي امكان برداشتن اين پوست اضافه وجود دارد؟ با تشكر از پاسخ شما
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۸ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام وعرض ادب در صورت امکان با شماره 09351142080 تماس بگیرید
-
- با سلام خدمت پزشک محترم من قبل از ازدواج استمنا میکردم و حالا که ازدواج کردم از زود انزالی بودنم رنج میبرم و میخواهم با استفاده از داروهای شیمیایی هرچه سریعتر درمان شوم لطفا من را راهنمایی بفرمایید.
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۸ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
مطلب سایت من را بخوانید
-
- سلام و عرض خسته نباشید
آقای دکتر میخواستم بدونم کجی الت تناسلی تا چند درجه قابل درمان است یا بهتره اینطور بپرسم الت تناسلی که حداکثر تا چند درجه باشه میشه درمانش کرد؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۸ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
مطلب سایت من در این مورد را بخوانید
-
- سلام. من خیلی وقته که آلت تناسلیم شق نمیشه فقط با قرص سیلدنافیل اما وقتی قرص استفاده می کنم سر درد میگیرم خسته شدم از قرص پیش خیلی از دکترا رفتم از هیچ کدوم جواب خواصی نگرفتم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
باید بررسی شوید
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

