اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر h دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    میخاستم با توجه به تصویر ارسالی و انحراف رو به پایین حتیاج به عمل دارم؟؟؟
    سنم 24واندازه التم 14خیلی کوچیکه راهی برای افزایشش هست؟؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      زیاد نیست
  • تصویر کاربر سارا دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 489 مشاهده پرسش
    سلام من با دوست پسرم رابطه داشتم وسط رابطه متوجه شدم hsv داره البته رابطه ما در حد انال یا واژینال نبوده یه رابطه بدون دخول اما خوب میدونم منتقل میشه چقدر احتمال داره گرفته باشم یعنی حتما مبتلا شدم ?
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      معلوم نیست
  • تصویر کاربر زهرا دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 468 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خدا قوت
    من به دکتر مراجعه کردم و به من گفت زگیل تناسلی داری و ازمایش نداد و فقط ژلaldara5% به من داد 3-4 ژل استفاده کردم بهتر شدم اما هزینش برام مقدور نبود
    چیزی که خودم حس میکنم فقط دهانه واژن رو درگیر کرده سوزش ادراد یا دردی ندارم فقط گاهی وقتا داخل واژنم خارش داره و خیلی روحیمو ضعیف کرده این موضوع
    کیست بارتولن هم گرفتم دکتر دارو داد خوب نشد گفت مشکلی نداره تا وقتی ک درد و مشکلی برای ادرار نداشته باشی و درمانو قط کردم و از کیست فعلا مشکلی حس نمیکنم اما میخوام بدونم هزینه عمل کیست چقدر هست و اینکه برای زگیل سرما درمانی بهتره یا همین ژل آلدرا رو مصرف کنم؟؟؟
    اگر نکات پزشکی خاصی هم برای این دو موضوع هست که میتونه به بهبودی من کمک کنه هم ممنون میشم راهنماییم کنید
    کلیپ سرما درمانی برای زگیل رو دیدم برای خانوم ها هم امکان پذیر هست؟؟
    بازم ممنون دکتر ببخشید که مقتتونو گرفتم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      مطلب سایت من را بخوانید
  • تصویر کاربر سام یکشنبه ۲۵ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    من 34 سال دارم .
    انحراف آلت دارم به سمت چب / اما از لحاظ سکس مشکلی ندارم / من باید عمل کنم ؟
    بعد از عمل جای بخیه میماند ؟
    لطفا جواب خودتونو برای من ایمیل کنید .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۵ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      نیاز به عمل نیست
  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 486 مشاهده پرسش
    با سلام . من 1/5 سال پیش استنت گذاری قلب انجام دادم و الان قرص متورال و آسپرین استفاده میکنم آیا برای سفت شدن آلت قرص ویگرا مضر میباشد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه
  • تصویر کاربر چنگیز دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان سوال کردم گفتید عکس بفرس حالا ایا التم نیاز به عمل داره؟
    در عمل میشه طول التم رو کوتاه یا بلند کرد؟
    هزینه عمل هم چقدره؟
    عمل رو در شیراز هم انجام میدید؟ اگه میشه به همه سوالا جواب بدید ممنون از وقتی که گذاشتین.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      نیاز به عمل ندارد
  • تصویر کاربر yasin یکشنبه ۱۸ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 519 مشاهده پرسش
    با سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم برای درمان زگیل تناسلی پماد alderموثره زمان درمانش چقدر طول میکشه ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      موثر نیست
  • تصویر کاربر ساناز یکشنبه ۱۸ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 521 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید و تشکر
    من در تاریخ 12فروردین متوجه ضایعاتی انگشت مانند ریزی در ناحیه لبیا مینورا شدم (که مشخص شد نرمال است)سپس پس از بررسی های مکرر وسواسی و استفاده از انواع و اقسام ژلهای و شوینده های مربوطه بعد از 10 روز دچار سوزش و خارش شدید در ناحیه تناسلی خارجی شدم.
    پس از مراجعه در تاریخ 20 فروردین ماه به پزشک زنان بیمارستان لاله ایشان گفتند ضایعه ای زخم مانند در داخل ناحیه پرینه می بینند ک مطمین نیستند در اثر اصطکاک با انگشت در اثر بررسی های وسواسی به وجود آماده یا میکروبی ست. و برای من داروی اسیکلوویر و قرص فلوکونازول تجویز کردن. سه روز بعد به بیمارستان مهر مراجعه کردم خانم دکتر گفتند هیچ علائیمی از هرپس ندارم و خارش و سوزش در اثر قارچ است. سپس آزمایش خونم از لحاظ hsv و hiv و سفیلیس (که به درخواست خودم انجام شد) منفی بود. و خانم دکتر گفتند که ضایعه پرینه، ترک است. تا اواسط تیر ماه سه مرتبه به پزشک زنان مراجعه کردم ک ایشان باز هم گفتند ترک است و من دچار وسواس هستم .اما پس از گذشت ده ماه آن ضایعه هنوز وجود دارد. و به صورت یک ناحیه گرد به اندازه نوک انگشت کوچکم است ک رنگش یکم قرمز تر و براقتر از نواحی مجاورش است.. من خیلی می ترسم 34 ساله و مجرد هستم. نتیجه آزمایش پاپ اسمیرم در اردیبهشت ماه هم منفی بود و سالم. نکند vulvular cancer باشد؟ در ضمن من در شهریور ماه جراحی کیست درمویید تخمدان داشتم و آزمایشهای خون تومور مارکر و ام ار ای از شکم و لگنم سالم بودن. ممنون از صبر و حوصله شما.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      نگران نباشید بررسی کنید
  • تصویر کاربر توکلی سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 3480 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    خانم بنده، هفته ی پیش دچار تبخال تناسلی شدند، دکتر زنان براشون قرص اسیکلوویر و پماد تریامسینولون ان ان نوشتند. الان تقریبا تبخال ها در حال ازبین رفتن هستند. سوال بنده این هست که بعد از این دوره ی درمان، رابطه باید چطور باشد؟ چون نوشته شده بود که این ویروس در بدن باقی میماند و از بین نمیرود. بنده فعلا مشکلی نداشته ام و نمیدانم که اگر این ویروس از بنده به ایشان انتقال پیدا کرده، چطور بوده.. البته به احتمال زیاد به علت تبخال لب بنده بوده....
    آیا تماس با دست و پوست به آلت تناسلی ایشان هم این ویروس را به بنده انتقال میدهد؟ از آنجا که ظاهر شدن دوباره ی این تبخال ها مشخص نیست، چه موقع باید رابطه ی جنسی نداشته باشیم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      مطلب سایت من در این مورد را بخوانید
  • تصویر کاربر ملكى سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 456 مشاهده پرسش
    باسلام
    دكتر چند وقت پيش شما به بنده گفتيد بايد آلتمو عمل كنم
    و كجى آلتم هم مادر زادى بود وكمتر از سى درجه بود ولى تو اون كليپى كه تو يوتيوب گذاشته بودين گفتين كه افرادى كه مشكلشون مادر زاديه رو عمل نميكنيد...

    ميخواستم بدونم كه اگه عمل نكنم مشكل خاصى برام پيش مياد يا نه؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب