لیست پرسشها (21,575 پرسش)
محمد چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 454 مشاهده پرسش
با سلام خدمت دکتر
دکتر با توجه به انحنای که در آلت من وجود دارد و به من گفتید باید عمل کنید بعد از ان من سکس را تجربه کردم و هیچ مشکلی نداشتم حالا چی پیشنهاد میکنید-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم
-
- با سلام. آیا میتوان نخهای نایلونی که در این جراحی درون آلت برای اصلاح خمیدگی آن به کار گرفته شده را مجددا با جراحی خارج کرد؟ چقدر عارضه دارد؟
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
بله ولي برميگردد
-
- خانمی هستم 30ساله حدود دوساله که تعدادی زگیل در ناحیه بیرونی تناسلی من در هنگام بارداری پیدا شده به دکتر زنان مراجعه کردم گفت فعلا نیاز به درمان ندارد. من خیلی نگرانم. لطفا راهنمایی کنید که الان من دقیقا به چه دکتری و کجا مراجعه کنم؟
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
بايد معاينه شويد
-
- سلام.دکتر.
درباره کجی آلت با شما صحبت کردم. شما فرمودید عکس بگیریم براتون بفرستیم.
میتونیم همینجا بفرستیم؟ - سلام دکتر عزیز....من از شهرستان هستم امکان اومدنم به تهران وجود نداره حدوده 8یا 9ماهه کنار آلتم چند تا چیز قهوه ای در اومده بود یک اشتباهی کردم از قطره زگیل استفاده کردم پوستم سوخت رفتم دکتر (گرچه اصلا به خاطره سوختگی پوستم اون لکه های قهوه ای مشخص نبود)دکتر گفت زگیله با بی توجهی به سوالم سریع گفت یک محلول واست مینویسم با پماد تتراسایکلین والله بد نبود زدم....اما دکتر بازم میگم قیافه اون لکه ها به خاطره سوختگی مشخص نبود الان 9ماهه از این قضایا میگذره دوباره چیزایی هی میبینم نمیدنم جوشه یا زگیله یا تبخاله الان هم روی پوست بیضه هام دراومده گفتم دکتر عکساشو واستون بفرستم تشخیص بدید....دکتر میشه عکسشو بگیرم بفرستم؟
- با سلام 6 ماه هست که ازدواج کردم از 1 هفته گدشته آلتم در ناحیه انتهایی خودش دچار ورم پوست شده بود وقتی که در حالت غیر نعوظ بهش نگاه می کردم از سمت چپ نوک آلت مقداری پوست اضافی بصورت ورم مشاهده می کردم احساس خودم بر این بود که بر اثر فشار زیاد در مقاربت پوست آلتم کش اومده و ورم کرده اما الان اون ورم که خیلی نرم و گوشتی بود در حال سفت شدن و دانه دانه شدن زیر پوست آلت می باشد این دانه ها هیچ دردی نداره هیچ حسی هم نداره در حال نعوظ از زیر پوست آلت بصورت کاملا برجستگی های زمخت قابل لمس هست بصورتی که موقع لمس میترسم پوست آلت رو زخم کنه و بزنه بیرون خیلی نگرانم اگه سرطان باشه باید چکار کنم امکان داره آلتم شکسته باشه و جوش خورده باشه و این برجستگی ها جای جوش خوردن باشه؟؟؟ متشکرم
- با سلام 6 ماه هست که ازدواج کردم از 1 هفته گدشته آلتم در ناحیه انتهایی خودش دچار ورم پوست شده بود وقتی که در حالت غیر نعوظ بهش نگاه می کردم از سمت چپ نوک آلت مقداری پوست اضافی بصورت ورم مشاهده می کردم احساس خودم بر این بود که بر اثر فشار زیاد در مقاربت پوست آلتم کش اومده و ورم کرده اما الان اون ورم که خیلی نرم و گوشتی بود در حال سفت شدن و دانه دانه شدن زیر پوست آلت می باشد این دانه ها هیچ دردی نداره هیچ حسی هم نداره در حال نعوظ از زیر پوست آلت بصورت کاملا برجستگی های زمخت قابل لمس هست بصورتی که موقع لمس میترسم پوست آلت رو زخم کنه و بزنه بیرون خیلی نگرانم اگه سرطان باشه باید چکار کنم متشکرم
-
احسان چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
بايد ببينم - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- باسلام به خدمت جناب دکتر کرمی
من حدودیک سال است آلتم شل شده سفت نمیشه با قرص خوردن سفت میشد وزود انزالی هم داشتم آقای دکتر الان هم خیلی کوچک اصلا سفت نمیشه .فقط الان صبحها سفت میشه اونم برچنر ثانیه لطفن کمکم کنید ممنون همیشه دعاگویتان میشم ممنون-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
بايد بررسي شويد
-
- سلام آقای دکتر
با عرض خسته نباشید میخواستم خدمتتون عرض کنم که بنده 26 سالمه , چند وقته احساس میکنم آلتم به سمت چپ کج هستش , عکسش رو براتون ارسال میکنم
ممنون میشم راهنمایی کنین بنده رو-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
عكسش را بفرستيد
-
- با عرض سلام و خسته نباشید
حدود 4 ماه پیش بعد از یک رابطه (که از کاندوم هم استفاده کردم) متوجه ضایعاتی مانند جوش چرکی در ناحیه فوقانی آلت تناسلی (ناحیه موهای زائد) خود شدم و با توجه به مطالب موجود در اینترنت حدس زدم که زگیل باشد
از آنجا که نمی دانستم به چه دکتری مراجعه کنم نزد پزشک عمومی رفتم و دکتر گفت که چیز مهمی نیست و مربوط به shave است
دو روز بعد به دکتر اورولوژ مراجعه کردم و دکتر مرا با عصبانیت از مطب بیرون کرد و گفت این به من مربوط نمی شود و گفت تبخال یا بیماری خطرناکی نیست
حدود یک ماه بعد جوش ها کامل از بین رفت و هیچ اثری از آنها باقی نماند و جای آنها به طور کامل بهبود یافت اما روی آلت تناسلی خود ضایعه مانندی دیدم
ضایعه شبیه یک سوختگی بود
چیزی شبیه به سوختگی که از برخورد وسایلی مانند قاشق داغ با دست ایجاد می شود
اوائل به آن توجهی نداشتم اما با گذشت حدود دو سه هفته نگران شدم
ضایعه بهبود پیدا نکرد و رفته رفته بدتر شد تا جایی که شبیه به خشکه زدن پوست از سرمای شدید شد
بعد از گذشت حدود دو ماه به متخصص پوست مراجعه کردم و دکتر با دیدن آن گفت که مشکول به زگیل است
بعد از کرایوتراپی به وسیله نیتروژن دو پماد Tetracycline 3% و IPOZINC 20% را برای من تجویز کرد و به مدت سه هفته روزی دو نوبت هر کدام را روی ضایعه مالیدم
از لحاظ ظاهری نسبت به قبل بهبود پیدا کرده بود
روز گذشته به دستور خود پزشک باز هم نزد ایشان رفتم
دکتر گفت که همان زگیل است و این بار هم به وسیله نیتروژن آن قسمت را کرایوتراپی کرد و Zinc Oxide را برای من تجویز کرد
بعد از بازگشت به خانه (حدود دو ساعت بعد) متوجه شدم که منطقه کرایوتراپی شده به شدت متورم شده است
آیا این ورم در این ناحیه طبیعی است؟
امروز که از خواب بیدار شدم ورم به شدت کاهش یافته و مانند دفعه قبل این ناحیه در حال تشکیل زخم است
زخم هایی مانند لخته خون ناشی از یک زخم که دفعه قبل هم بود و بعد از چند روز افتاد
آیا دو پماد قبل را هم استفاده کنم و یا همین پماد جدید کافی است؟
روزی چند بار باید استفاده کنم؟
ممنون
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

