لیست پرسشها (21,575 پرسش)
مینوگلدوست جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
سلام. ببخشید من 34 ساله هستم و همسرم زگیل تناسلی داشتن و کات کردند.الان زگیل ندارند.اگر من بخواهم اقدام به بارداری کنم چه کارهایی لازم است انجام دهم؟ واکسن هم باتوجه به سن من تاثیر دارد؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
مشکلی برای بارداری نیست نیاز به واکسن واقدام دیگری نیست
-
- با سلام خدمت شما بنده به خاطر قلنج الت تناسالی که فرمودید دچار شدم و صدای شکستن از الت تناسلی امد که از ان به بعد دچار تورم الت و یه ذره انحراف و سیاهی شده
ایا به دکتر مراجعه کنم ؟ ایا به عمل جراحی نیاز هس؟
لطفا جواب دهید که دچار استرس شده ام مرسی-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
سریعا باید ببینم02122642744
-
- سلام آقای دکتر
بنده دوست داشتم به مطب تون بیام ولی از اونجایی که شرایط مالی مساعدی ندارم امکانش نبود و به همین جهت به صورت آنلاین ازتون درخواست راهنمایی دارم
بنده ۲۰ سالم هست و در قسمت کلاهک آلت تناسلیم یک عدد جوش زده.این جوش در اوایل به این صورت بزرگ نبود.لازمه بگم که تا الان یک ساله وجود داره.در ابتدا به اندازه یک نوک سوزن بود و فقط سفیدی آن معلوم بود که خیلی هم ریز بود و قابل ترکاندن هم نبود.انگار اصلا چرک هم توش نبود.سه روز پیش متوجه شدم که بزرگ شده.اطرافش به رنگ قرمز کم رنگ و سر جوش هم سفیده و باد کرده انگار که چرک هست توش.در کنار این جوش چند ماهه که یک جوش کوچک مثل همان جوشی که در ابتدا داشتم دراومده.داخل اینترنت که تحقیق میکردم فهمیدم یه سری افراد از پماد آلدارا (ایمیکیمود) استفاده کردند حالا نمیدونم چنین چیزی به کار من میاد یا نه.طوری که فهمیدم قیمتش هم صد و خورده بود.اگه شما هم این پماد رو برای من درنظر دارید لطفا چیز دیگری معرفی کنید چون توان خرید به این قیمت رو ندارم واقعا(البته اگر قیمتش انقدر گران باشد).ضمنا دیروز هم این جوش ترکید.عکسی هم ضمیمه کردم که وضعیت حال حاضر جوش رو نشون میده
شرمنده که پیامم طولانی شد.خواهشا راهنماییم کنید و بگید برای رفع از چه دارو یا پمادی استفاده کنم که سریع جواب بگیرم.اگه میشه به ایمیلم جواب رو اراسال کنید.با تشکر فراوان-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام باید ازمایش از محل بدهید تا نوع زخم مشخص شود
-
- سلام جناب آقای دکتر من زیگیل تناسلی دارم برای من خیلی مهمه بفهمم کی این بیماری رو گرفتم ایا پزشک قانونی میتونه زمان آلوده شدن من رو بگه ۳ تا ویروس ۵۲ و ۷۸ و ۸۲ رو ناقل هستم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
نه امکان ندارد
-
- بنده مجرد هستم و تا حالا با کسی رابطه جنسی نداشتم . اما متاسفانه در اطراف منطقه ختنه گاه زگیل های متعدد سفید رنگ کوچکی مشاهده کردم . با هیچ کدام از عکسا شباهت ظاهری نداشت . چکار باید بکنم ؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
عکسش را بفرستید ببینم
-
- سلام اقای دکترخسته نباشی 20سال سن دارم قبلا به صورت خیلی افراطی خودارضایی میکردم حلا باچندمشکل روبه شدم نعوظخیلی ضعیف شده نعوظ صبحگاهی ندارم بادیدن صحنه تحریک امیزنعوظ ندارم دوم اینکه التم قبلا20سانت بوده والان17سانت مطمئنم که اشتباه نمیکنم به پزشک اورولوزی مراجعه کردم واسه نعوظم قرص میل فورمولا تجویزکردامااثری درنعوظم نداشت بنده مشکلات عصبی وافسردگی ندارم ازسیگارومشروبات الکلی هم استفاده نمیکنم علت چیست که هم التم کوتاه ترشده ونعوظم خیلی ضعیف باتشکر
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
باید چکاب هورمون جنسی انجام دهید
-
- سلام اقای دکتر ، بنده 26 سالمه و در شرف ازدواج هستم و دچار چندتا مشکل که خیلی درگیرم کرده
نعوظ خیلی ضعیف و عدم توانایی در نگه داشتن آن و زود انزالی و نداشتن هیچ جهشی در پرتاب منی
دکتر برای درمان به چه آزمایش یا سنوگرافی و... نیاز هست من زودتر انجام بدم با خودم بیارم
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
باید بررسی شوید
-
- با سلام. جناب دکتر من آلتم از قسمت پایین تقریبا ۹۰ درجه در هنگام نعوظ انحراف داره و به شکمم میچسبه. درد خاصی در این حالت ندارم و حتی وقتی برای نزدیکی اون رو صاف میکنم درد احساس نمیکنم و فقط کشیدگی احساس میکنم که وقتی کاملا صاف میشه کمی اذیت میکنه.
میخواستم بدونم نیاز به عمل جراحی دارم یا با روش های دیگه حل میشه؟
و اینکه هزینه عمل چقدر هست؟
و اینکه دوره استراحت بعد از عمل چقدر باید باشه؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
فیلم من در یوتیوب را ببینید عکسش را بفرستید
-
- باسلام و خسته نباشید ساده بگم که در حالت نعوظ التم دراز و کلفت میشود ولی شل و افتاده رو به پایین است طوری که از بیضه هایم فقط کمی فاصله میگیرد و در نهایت رو به پایین و با خط افقی شاید 60 درجه زاویه دارد و مستقیم و افقی نمیشود. ایا راه حل قطعی دارد خدمتتان برسم با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
عکسش را بفرستید ببینم
-
- با عرض سلام.دکتر کرمی با توجه به عکس آیا این مقدار انحراف که خودم فکر میکنم خیلی زیاد است نیاز به عمل دارد؟ مرسی بابت جواب.
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
با عمل بهتر میشود فیلم من در یوتیوب را ببینید
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

