لیست پرسشها (21,575 پرسش)
فرناز شنبه ۱۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 464 مشاهده پرسش
با سلام.اقای دکتر برادر من 30 ساله است وو مادرزادی دچار بیماری اپیسبادیام بود که یکبار در 6 سالگی و بار دوم در 13 سالگی توسط دکتر کبیری در اصفهان عمل شده.بعد از این عملها تونست جلوی ادرار بی اختیارش رو بگیره.مشکلی که الان داره اینه که التش کوتاه و کجه و از نظر باروری هم اسپرمش نطفه نداره.ایا راه حلی داره؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
باید بررسی شود
-
- سلام ،خسته نباشي آقاي دكتر من الان حدود ١ساله زگيل دارم اصلا نمي دونستم چيه تازه فهميدم ، ٤تا كوچك ،متاهل هم هستم ،امكان داره خانم هم گرفته باشه ؟ايا درمان قطعي وجود داره؟واسه خانم ها خيلي خطر ناكه؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
مطلب سایت من را بخوانید
-
- با سلام
آقای دکتر چند ضایعه گوشتی روی بیضم دراومد رفتم دکتر پوست.آزمایش پاتولوژی انجام دادم که زگیل نوع 6 تشخیص داده شد.اونا رو برداشتن بعد از چند وقت خانمم نیز دچار شد چند عدد زگیل ریز دراورد که با پودوفیلین درمان شدند.حالا پس از گذشت زمانی 6ماهه یه عدد ضایعه کوچک در دهانه معقد خودم پیدا شده که حین شستشو متوجه شدم.خواستم بپرسم از پودوفیلین استفاده کنم خطرناک نیست؟انجام کرایوگرافی چقد هزینه داره؟واقعا هنوز هم متوجه نشدم که چرا دچار این بیماری شدم هم خودم و هم خانمم هیچ گونه رابطه ای غیرر نداشته ایم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
فیلم کرایو من را ببینید
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید دختری هستم که سر یه ندونم کاری پرده بکارتمو از دست دادم حال دچار بیماری تبخال شدم آیامیشه دوباره پرده بکارتمو ترمیم کنم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
کار من نیست
-
- ناتوانی جنسی دارم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
باید بررسی شوید
-
- با عرض سلام و خيته نباشيد جناب اقاي دكتر من جواني هستم 28 ساله كه الت تناسليم خيلي كم به سمت چپ انحراف داره ميخواستم دليل اين مرضوع را بدونم و راه حلي براي راست شدن ممنونم از كمكتون
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
عکسش را بفرستید
-
- با سلام خدمت استاد محترم
من به علت تنگی مجرا بابت تصادفم تو سال 92 مجبور به جراحی باز تو بیمارستان شهدا تجریش تهران در اذرماه 94 شدم.والا قبل از عمل جراحی باز التم از نظر نعوظ نمره 8 از 10 بود اما 6 ماه بعد از عمل هیچ ریکشنی التم نداره.میخاستم بدونم این موقتی یا دائمی.در ضمن من سونوگرافی ورید الت انجام دادم که دکتر سونوگرافیست گفتند که ورودی خون الت خوبه اما نشتی داره.والا موندم چیکار کنم اقای دکتر.ممنون میشم راهنماییم کنین که چیکار میتونم کنم.عمل دیگه ای باس انجام بشه یا...-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
مراجعه به دکتر خودتان
-
- آقای دکتر سلام
من از شل بودن آلت تناسلی و کوتاه بودن آلت رنج میبرم متولد 1356 ازدواج کردم و صاحب یک فرزند میباشم میل به جنسی دارم ولی بعلت شل بودن قادر به انجام نیستم لطفا راهنمایی بفرمائید با تشکر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
باید بررسی شوید
-
- سلام اقای دکتر من 14 سالمه وخیلی وقته از بیماری کجی الت تناسلی رنج میبرم وخجالت میکشم که به پدر و مادرم بگم میخواستم بدونم بدون عمل هم میشه الت تناسلی رو صاف کرد
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
عکسش را بفرستید
-
- سلام اقای دکتر وقت بخیر ممنون بنده متاسفانه به دلیل استمناء بیش از حد التم به سمت چپ کج شده خیلی نکرانم و نمیدونم چیکار کنم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

