اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشی
    ببخشید سوال داشتم
    بنده چند وقت پیش دوستم گفت در انتهای التم کجی دارم بنده متوحه نشدم چجوری است از سایت شما متوحه شدم عمل میکنین
    میشود توضیح بدید چحوری بغهمم در معاینه اولیه فردی توسط خودم کج است یا نه ؟
    بنده 33 ساله هستم و چاق هستم
    و برای معاینه باید شیو کنیم ؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      فيلم عمل من در يوتيوب را ببينيد عكسش را بفرستيد
    2. تصویر کاربر امیر شنبه ۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      بنده فیلم را مشاهده کرده ام
      راه ارسال عکس چگونه است؟
      راه ارتباطی لطف میکنید بدید
      با تشکر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      همينجا
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر عرفان جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما.بنده حدود 9 ماه پیش عمل واریکوسل درجه 3 کردم .الان هم احساس میکنم آلتم کج است که البته قبل از عمل هم همینطوری بود. میخاستم بدونم آیا آلت من احتیاج به عمل داره?
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      عكسش را بفرستيد
  • تصویر کاربر نگار جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید.تبخال تناسلی زدم هم جای واژن هم در قسمت مقعد درد بسیار زیادی دارم هم هنگام دفع ادرار هم در موقع دفع مدفوع.چیکار کنم زود خوب بشه کمکم کنید لطفا
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      قرص اسيكلووير وير با نظر دكترتان
  • تصویر کاربر Amir جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 481 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت تون خیلی کامل و کاربردیه،. یک سوال داشتم که آلت تناسلی افراد معمولاً به سمت بالاست، اما برا من به سمت پایین قرار میگیره، این مشکلی داره آیا
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      عكسش وا بفرستيد
  • تصویر کاربر محمد.و جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر جسارتا بنده 18سالمه ی چند مدتیه که التم کج شده اول کم بود اما ا لان زياد شده انحراف به سمت چپ هستش .اول خواستم بدونم درمان خانگی نداره ? دوما خواستم بدونم عمل جوری هست که خانواده متوجه نشن ، سومااصلن بره عمل کجا باید بیام و چه قدر هزینه داره سرتونو درد آوردم شرمنده ممنون میشم جواب بديد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام بايد ببينم
  • تصویر کاربر عرفان جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 494 مشاهده پرسش
    سلام من زیگیل تناسلی دارم (حدود 20 تا) و دکتر گفته باید با لیزر عمل بشه ولی متاسفانه هزینه رو خیلی بالا گفتن
    شما به روش کرایو درمان میکنید ؟
    هزینه ای که شما دریافت میکنید چقدر هست ؟
    تشکر از راهنماییتون
    سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ بياييد ببينم
  • تصویر کاربر فرناز شنبه ۱۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    من ١سال پيش تبخال تناسلي گرفتم و درمان شدم و ٢ماه بعد عقد كردم و چون همسرم تهران نيست و اينجا زندگي نميكند،من اصلا نزديكي ندارم و واقعا نميدانم به چه دليل هي تبخال تناسلي مياد بيرون من خيلي اين موضوع برايم عجيبه و خيلي ناراحتم،دليل ان چيست؟؟
    1. تصویر کاربر فرناز سه شنبه ۱۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      Y
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      مطلب سایت من در مورد تب خال را بخوانید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر شهرام جمعه ۱۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    حدود یکسال است که برجسته گیهایی شبیه به عکسهای وبسایت شما در اطراف الت تناسلی من ایجاد شده است . پس از مراجعه به دکتر ایشان پس از معاینه ، تشخیص زگیل تناسلی دادند و راه درمان را سوزاندن ان اعلام نمدند . با توجه به مطالب فوق چند سوال دارم:
    1 - برای اطمینان از اینکه مبتلا به زگیل تناسلی هستم آیا میتوان از طریق آزمایش خون اقدام کرد ؟
    2 - آیا روش سوزاندن روش مناسبی است ؟
    3 - آیا پس از برداشتن زگیل درمان قطعی برای این بیماری وجود دارد ؟
    4 - آیا باید ارتباط جنسی خودم را برای همیشه قطع کنم ؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      مطلب سايت من در اين مورد را بخوانيد
  • تصویر کاربر محبوبه جمعه ۱۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 481 مشاهده پرسش
    با سلام
    من توی لبهای فرجی که دست میزنم یه دونه حس میکنم دکتر هم رفتم توضیح دادم انگار متوجه نشدن میگن چیزی نیست بهم پماد و قرص دادن یکم نگرانم که چیزی نباشه چجوری میتونم مطمین بشم چیزی نیست ازمایشی نیست انجام بدم . من سه ماهه از ازدواجم میگذره به دکترم گفتم برای ازمایشات میگن که سه سال بعد باید پاپ اسمیر انجام بدم برای الان چه ازمایشی میتونم انجام بدم . میتونه این دونه کیست باشه؟ اگه زگیل باشه خطر نداره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ببينيم
  • تصویر کاربر مرضیه جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید من چندتا زگیل زدم رفتم عمل جراحی کردم باز ی دونش برگشته ی ماه عمل کردم تو رو خدا هم بگید چطور میشم تازه فهمیدم چقدر این مریضی بده تازه میخام نامزاد کنم خیلی حالم بده ترسیدم بهم بگید میشه سالم سالم بشم من میترسم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      كمطلب وكليپ من در باره زگيل را بخوانيد و ببينيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب