اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر mehdi چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر
    آقای دکتر میخواستم بدونم کج بودن آلت به اندازه ای که در عکس ضمیمه شده هست نیاز به عمل دارد یا نه و همچنین این کج بودن باعث زود انزالی میشود یا نه؟
    ممنون میشم جواب منو بدید
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      باز نشد
  • تصویر کاربر مسعود چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 456 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشی من یکبار زگیل تناسلی در ناحیه الت داشتم با لیزر رفع شد ولی متاسفانه اینبار با تعدادبیشتر در ناحیه الت تناسلی رشد کرده اند در بندر عباس دکتری رو نمیشناسم که کرایو تراپی انجام دهد بشدت نگرانم که به همسرم نیز منتقل شده باشد لطفا کمکم کنیدش
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر مرضیه چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    سلام.من در ماه سوم حاملگی دچار زگیل تناسلی شدم.که در ورودی واژنم و روی واژنم بودن.چندتا از انها خیلی حتی بزرگ بودن.بعد زایمان که الان یکماه گذشته ازش تمام زگیلها حتی انهایی که بزرگ بودن خودبخود از بین رفتن.الان نظر شما در مورد اقدامی که من باید انجام بدم چیه.ممنون از راهنماییتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      اقدام خاصي نيست
  • تصویر کاربر کیا چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 564 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    خانم بنده یه سری دونه ریز در قسمت فرج داشت یه دکتر گفت زگیل نیست یکی گفت هست آزمایش پی سی آر داد هم از روی دونه ها نمونه برداشتن هم از دهانه رحم و 36 تایپ هم بررسی شده بود و جواب نات دیتکتت شد یعنی منفی شد خودم هم دکتر معاینه کرد و گفت مشکلی ندارم خانمم روی دونه ها سرکه سیب زد و چند روزه همشون محو شدن چندماه گذشته و مشکلی نداشتیم ولی خانمم همش استرس داره میتونیم به جواب آزمایش اطمینان کنیم؟ چون من با مسئول آزمایشگاه که صحبت کردم گفت منفی یعنی منفی اگه چیزی بود حتما مشخص میشد. کلا نظرتون راجع به این آزمایش چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      بيخودي نگران نباشيد
  • تصویر کاربر امير چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 441 مشاهده پرسش
    با سلام
    بنده دچار كجي الت هستم نزد پزشك متخصص رفتم و نتيجه سونرگرافي كاملا طبيعي و بدون رسوب كلسيم و پلاك بود اما در نعوظ كجي الت هست در ضمن قبلا نداشتم. ميشه راهنمايي كتيد الان قرص مداسين مصرف ميكنم با تجويز پزشك
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام عكسش را بفرستيد
  • تصویر کاربر بی چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر ایا همه ی کجی الت ها فقط با عمل خوب میشوند یا درمان دیگری بجز عمل دارد هزینه عمل چقدر است
    1. تصویر کاربر بی دوشنبه ۳ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      بله
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      بر اساس تعرفه
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر آیدین چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید.
    من رابطه جنسی نداشته ام اما دچار این زیگیل شده ام راه درمان چیست و اینکه از چه راه دیگری گرفته ام
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر ابراهيم جمعه ۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت جناب دكتر
    آقاي دكتر اينجانب خانم آقاي فتحي هستم اهل بندرگناوه از شهرستانهاي استان بوشهر..جناب دكتر غرض ازمزاحمت چون ماازراه دور ميخوايم براي درمان همسرم به تهران بيايم وهردوشاغل هستيم ومشكل مرخصي هم داريم زمان انجام عمل ؟؟؟؟هزينه عمل؟؟؟واينكه چه آزمايشات لازمي بايد بده تااگه صلاح ميدونين وامكانش هست آزمايشات لازم رااينجاانجام بديم.ممنون ميشم راهنمايي وهمكاري لازم را به اين زوج به عمل بيارين.عكسايه لازم درپيوست قراردارد..منتظر جواب ايميلتون هستم .دستت درد نكنه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      ٠٩٣٥١١٤٢٠٨٠ تماس بگيريد
    2. تصویر کاربر ابراهيم جمعه ۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام جناب دکتر من بارهابااین شماره تماس گرفتم یا جواب ندادن یا هنوزحرفم تمام نشده قطع کردن لطفا خودتون به سوالاتم جواب بدین چون من ازراه دوروشرایط سخت برای حل مشکلم میخوام به تهران بیام منتظرجوابتون هستم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      فردا ساعت ٦ عصرتماس با مطب٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۱۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    اقای دکتر من مطمئنم که نیاز به عمل دارم، فقط خواستم بدونم باز هم نیاز هست به مطب مراجعه کنم یا مستقیم نوبت عمل در بیمارستان باید بگیرم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      ٠٩٣٥١١٤٢٠٨٠ تماس
  • تصویر کاربر م.ع پنجشنبه ۱۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 401 مشاهده پرسش
    سلام.همسرم براى ٧بار ليزر كرد ولى باز هم زگيلهاى جديدى در حال رشد مشاهده مى شه.خودمم فريز كردم.ولى باز هم خارش بدى دارم.شما چه راحلى پيش نهاد مى كنيد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      فيلم كرايو من را در سايتم ببينيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب