لیست پرسشها (21,575 پرسش)
afshin جمعه ۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
با سلام
دکتر عزیز به مدت سه سال است که با عدم نعوظ در گیر هستم که با درد هنگام نعوظ همراه بود و کم کم بامصرف قرص های ارکتو سر می کردم از همان موقع حس کردم توده ای در وسط داخلی آلت بوجود آمده که نصف آلت به سمت بدن سفت می شود و نصف بعدی دچار کجی شده و سفت نمی شود و هیچ گونه قرصی هم اثر ندارد لطفاً راهنمایی فرمایید-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
بايد بررسي شويد
-
- سلام / آیا دکتر 51 سالم هست چند ماهی است در قسمتیهائی از ساق پاهایم ریزش مو پیدا شده هر چند زیاد نیست ولی سوالم اینست که ایا مرتبط با کاهش هورمون ها ی مردانه میتواند باشد اگر چنین هست چه باید کرد در ضمن نسبت به قبل کاهش میل هم دارم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
ممكن است - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام
اقای دکتر هزینه ی کرایو تراپی حدوداً چقدر میشه؟!لطفا جواب بدید
ممنون-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
بر اساس تعداد زگيل است
-
- الت تناسلی من حدود 45 درجه به سمت چپ انحنا دارد و در رابطه دچار مشکل میشوم . همچنین اعتماد ب نفسم پایین امده . میخواستم عمل کنم و هزیته عمل رو بدونم ؟ ممنون از پاسختون دکتر جان
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
بايد عكسش را ببينم
-
- با عرض سلام و خسته نباشید جناب دکتر بنده به مدت دو ماهی میشه که دچار عرضه زگیل تناسلی شده ام ولی جناب دکتر من هیچ روابط جنسی ندارم بنده با 35 سال سن هنوز مجردم و متاسفانه هر از گاهی خودارضایی میکنم و از تیغ الوده هم جهت اصلاح موهای شرمگاه یا روی آلت هم استفاده نکردم من خودم حدسم اینه که شاید در زمان خودارضایی دستم آلوده بوده و مبتلا به زگیل شدم البته جناب دکتر تعداد زگیل ها بسیار کم هستن و فقط بر روی آلت هستن و در زیر آلت و کمی دور آلت بر روی آلت زگیل نیست و زگیل ها بسیار ریز هستند و رنگشان کمی قرمز یا مایل به صورتی با توجه به اینکه من پوستم سفیده میخواستم بدونم از محضر شما و از نظر شما بنده چکار باید بکنم با سپاس از شما و زحماتتون
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
بايد عكسش را ببينم
-
- سلام من مبتلا ب تبخال تناسلي ميباشم آقاي دكتر ميدونم راه درمان نداره چيكار كنم تعداد عود بيماري كم بشه ؟؟؟
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
مطلب سايت من در اين مورد را بخوانيد
-
- واکسن گارداسیل طی 6 ماه باید تزریق بشه یا طی 4 ماه هر دو ماه یکبار؟
- سلام اقای دکتر ایا این مورد من نیاز به عمل دارد یا درمان دیگری هم هست برایش هزینه عمل چقدر است
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۶ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
چه موردي - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر من 26 سالم هست و مجرد قبلا یبار تحت این عمل قرار گرفتم ولی 2 ماه بعد با یه درد شدید بعد از نعوظ به حالت اولیه برگشتم و اینم بگم طبق فیلم بخیه ها روبه روی شکستگی نیست بالا تر و در قسمت که سالم هست زده شده حالا سوالم اینه بازم نیازی به عمل هست؟ یا مشکل ساز نیست
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۶ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
عكسش را بفرستيد
-
- با عرض سلام و خسته نباشید پسر من 16 سالشه و تو بچگی بعد از ختنه کردنش متوجه شدم که وقتی جیش میکنه فکر کنم مایل به چپ جیش میکرد اون موقع واسم جدی نبود و الان که فهمیدم یه همچین مشکلی هست بیش از حد نگرااااااانم و هنوز روم نشده با پسرم در موردش صحبت کنم ولی به احتمال زیاد آلتش در حالت نغوظ کجه چون به بود جبش میکرد کاملا کج بود تو رو خدا کمکم کنید خیلی زیاد نگران این مسئله هستم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
بياوريد ببينم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

