لیست پرسشها (21,575 پرسش)
امیر پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 413 مشاهده پرسش
با سلام خدمت جناب آقای دکتر
ببخشید من دچار کجی آلت تناسلی هستم .
من مطالب سایت را خواندم .
از کجا متوجه شویم که انحراف الت چند درصد است ؟
ایا این کجی بیشتر میشود؟
و آیا در آینده مشکلاتی برای من ایجاد میکند؟ (برای مثال در ارتباط جنسی)
لطفا پاسخ دهید من خیلی نگران این موضوع هستم.
باتشکر-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش)
عکسش را بفرستید ببینم
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید اینجانب مدتی است که نامزد کردم که بعد از نامزدی متوجه شدم که میل جنسی من کم می باشد و حتی در هنگام رابطه با همسر آلتم ابتدا سفت می شود ولی پس از پنج الی ده دقیقه بدون اینکه انزال داشته باشم آلتم شل می شود و سفت کردن مجدد آن خیلی به سختی و در حد غیر ممکن می باشد که طی مراجعه به دکتر ایشان قرص تالادافیل 20 ( نصفش) به همراه قرص آسنترا 50 تجویز نمودن که مشکل نعوظ من برطرف شد ولی میل جنسیم به شدت کاهش یافته بود و نمیتونستم انزال کنم پس از یک هفته از مصرف داروها چون تو سایتها عوارض قرص تالادافیل را خواندم مصرف آن را ترک نمودم که دوباره به حالت اول برگشته حالا سوالم از جنابعالی این است که آیا من برای مشکلم همیشه باید این قرصهارو مصرف کنم ( با توجه به عوارض بالای آنها) و آیا درمان قطعی و همیشگی برای این مشکل وجود دارد؟ و آیا باید قرص آسنترا هم مصرف کنم با توجه به اینکه این قرص برای افسردگی و وسواس می باشد که من هیچکدامشو ندارم و دکتر بدون پرسش از من این دارو را تجویز نمود لطفا راهنمایی نمایید با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
باید بررسی شوید
-
- با سلام
عرص ادب
دکتر جان جوان 25سال هستم
با سابقه جراحی واریکسول چپ
با سابقه جراحی فتق چپ
الان هم در حاصر به پزشک مراجعه کردم با معاینه و سوتوگرافی تشخیص به واریکسول هر دو سمت از نوع درجه صعیف و خفیف
و کیست بیصه در اپیدم بیصه راست هستم
مشکلی که چند سال دارم
زمانی که نزدیکی میکنم زود اب منی خارج میشه و حجم اب منی که خارج میشه خیلی کم است
یعنی اینجور است که 1سی سی هم نمیشه
زمانی نزدیکی میکنم اصلا راصیتی از طرف رابطه
و یا اب منی که ازم خارج میشه ندارم
ی ازمایش اسپرم دادم به پزشک مراجعه کردم ازمایش رویت کرد
جواب گفت ی مقدار عفونت داری
و اسپرم ها ی مقدار عیر فعال است
داروی که تجویز کرد ویتامین E است
ایا به نطر شما این دارو میتونه من را درمان و مشکلی که دارم حل کنه
ی پزشک عمومی بهم گفت کپسول q10کیوتن استفاده کن این دارو میتونه روی اسپرم اتر خوبی داشته باشه
شما به عنوان ی پزشک چه پیشنهادی و چه نطری میدن
چون میترسم فردا ازدواج کردم با ی سری مشکلات رو برو بشم
متل نازای و یا تو رابطه جنسی از لحاط حجم منی و و نتوانستن رابطه خوب مشکلات به وجود بیاد
خواهشمندم در این خصوص راهنمایی و کمک کنید
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
بیشتر مشکلتان استرس بیخودی است ونیاز به درمان ندارید
-
- سلام آقاي دكتر. براي خانمي كه علائمي از زگيل تناسلي درش وجود نداره چگونه آزمايش hpv pcr براي اطمينان انجام مي شود؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
نمیخواهد چون فایده ندارد
-
- ﺳﻼﻡ ﺩﻛﺘﺮ . ﻫﻔﺘﻪ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺳﺮ ﺁﻟﺘﻢ ﺳﻮﺯﺵ ﺑﺪﻱ ﺩاﺷﺖ اﻣﺎ ﺗﺒﺨﺎﻟﻲ ﺩﺭ ﺧﺎﺭﺝ ﺭﻭﻱ ﭘﻮﺳﺖ ﺁﻟﺘﻢ ﻧﺪﻳﺪﻡ .ﺑﻪ ﭘﺰﺷﻚ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻛﺮﺩﻡ ﮔﻔﺖ ﺑﺎﻛﺘﺮﻱ ﻫﺴﺖ و ﺑﻬﻢ ﭘﻨﻴﺴﻴﻠﻴﻦ ﺯﺩ اﻣﺎ ﺧﻮﺏ ﻧﺸﺪﻡ. ﺳﻪ ﺭﻭﺯ ﭘﻴﺶ ﺑﻬﺘﺮ ﺷﺪﻡ اﻣﺎ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ اﻻﻥ ﺩﺭﺩﻫﺎﻡ ﺷﺮﻭﻉ ﺷﺪﻩ.ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻧﺎﺭاﺣﺘﻲ ﻋﺼﺒﻲ. ﺁﻳﺎ اﺣﺘﻤﺎﻝ ﺩاﺭﻩ ﺩﻛﺘﺮ ﺗﺸﺨﻴﺺ ﻧﺪاﺩﻩ ﺑﺎﺷﻪ و ﻣﻦ ﺩﭼﺎﺭ ﺗﺒﺨﺎﻝ ﺗﻨﺎﺳﻠﻲ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺷﻢ?
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش)
باید بررسبی شوید
-
- سلام،
جناب دكتر آلت تناسلى نامزد من به سمت پايين انحنا داره (مثل حالتي كه آلت شل است و در حالت نعوظ نيست) و در همان حالت نعوظ ميكند، موقع نزديكى براى من درد زيادى ايجاد ميشه، چطور بدون اينكه احساس شرم كنه مساله و راه حل درمان رو بهش معرفي كنم؟ و آيا اون ميزان از كجى كه شرح دادم قابل درمان است؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
باید عکسش را بببینم
-
- سلام اقای دکتر من 26 سالم هست و مجرد قبلا یبار تحت این عمل قرار گرفتم ولی 2 ماه بعد با یه درد شدید بعد از نعوظ به حالت اولیه برگشتم و اینم بگم طبق فیلم بخیه ها روبه روی شکستگی نیست بالا تر و در قسمت که سالم هست زده شده حالا سوالم اینه بازم نیازی به عمل هست؟ یا مشکل ساز نیست در ضمن من که قبلا در حالت نعوظ درد داشتم اون درد همیشگی هست یا مال روزا و ماه های اول که دارو های که من مصرف میکردم نعوظ نشه روی من تاثیر نداشت درد میکشیدم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
یک بخیه میخواهد فیلم من در یوتیوب را ببینید
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشید
مشکل من مربوط میشه به جهت ایستادن الت تناسلیم انحراف ندارد ولی موقع بلند شدن به سمت بالا قرار میگیرید یعنی به روی شکم بر میگردد ایا راهی برای درست کردن این مشکل هست لطفا کامل راهنمایی کنید متشکرم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
عکسش را بفرستید ببینم
-
- باسلام وخسته نباشیدخدمت شما شوهرم من تحت درمان فریز بودند که تاولهای ابکی در کنار ناف زده به نظرم تبخال تناسلی بودازمایش دادند وجواب ان به شرح ذیر است از شما خواهشمندم که بگید شوهر من تبخال تناسلی دارند یا ؟اگر جواب مثبت است ممکن تاولها بخاطر فریز باشد .
Hsv Gg1,2 104
Hsv 1,2 gm negative
hsv 2Gg 49
من رابطه دهانی با این فرد داشتم حالا امکان داره به من رسیده باشه اقای دکتر من عقدم اصلا نمی دونم باید چکار کنم جدا بشم یا نه؟پیش دوتا دکتر تو شهرمون رفتند میگند این ویروس همه دارند ممکنه به کسی بزنه ممکنه نزنه ولی من در سایت شما واینترنت خوندم از رابطه جنسی ویروس تبخال تناسلی به انسان می رسه دکترا میگند تا وقتی تاولها است مثل تبخال لب واگیردار است اما دراینترنت خوندم غیر از انوقت هم ممکنه واگیرداشته باشه اقای دکتر ممنون از راهنماییهای شما تا بحال-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش)
تب خال است
-
- بعداز مصرف داروها ضدافسردگی وکنارگذاشتنشان دچار ناتوان جنس شدم ابن وضع تا چه مدت دوام دارد
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۵ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
تدریجا بهتر میشوید
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

