اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر احسان پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 401 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر،خسته نباشید
    یک سوال دارم،
    بنده 5 ماه پیش 2 تا زگیل خیلی ریز اندازه یک سر سوزن کنار کیسه بیضه داشتم که با مراجعه به متخصص پوست بوسیله آر اف برام سوزوند و توی این 5 ماه عود نکرد تا اینکه چند روز پیش اورال پیش اومد ولی ارضا نشدم ولی بعدش خیلی شدید استرس گرفتم که نکنه انتقال پیدا کنه به دوست دخترم، تا اینکه امروز رفتم پیش متخصص و معاینه شدم دوباره و گفتش که اثری از زگیل نیست با درشت نمایی، دکتر هم گفت باید زگیل روی بدنت باشه تا بتونه انتقال پیدا کنه،میخواستم ببینم نظر شما چیه،چون خیلی استرس دارم،البته به دوستم گفتم که توی این هفته واکسن بزنه حتما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
  • تصویر کاربر مهدیه.س پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 2571 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و وقت بخیر حضور جنابعالی
    اقای دکتر عزیز بنده یک سوال از خدمتتون داشتم. من دانشجوی دوره دکتری هستم که مدت سه ماه هست که در المان تحصیل میکنم. دختری هستم که هنوز ازدواج نکردم و تا به حال هم هیچ ارتباط جنسی نداشتم. ولی مدت سه روز است که در نزدیکی مجاری تناسلی (ناحیه بین کشاله ران و مجاری تناسلی) یک بخش سفت شده مثل جوش بزرگی ایجاد شده است که البته قهوه ای رنگ هم نیست ( مانند این چیزی که در فیلم تهیه شده توسط شما وجود دارد) خیلی نگران هستم. ایا این امکان وجود دارد که در اثر استفاده ار توالت فرنگی من دچار عفونت ویروسی شده باشم؟ ایا این میتواند علامت سرطان دهانه رحم باشد. یک دنیا ممنون میشم اگر منو راهنمایی بفرمایید. سن من 32 سال است. با تشکر فراوان. پایدار باشید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر فائقه پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 505 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید من یک هفتس کرایو کردم اما زگیل ها هنوز هست و خارش داره تا چند روز بعد از کرایو بر طرف میشوند ؟ایا ممکن است نیاز به انجام دوباره کرایو باشه ؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش)
      ادامه دهید
  • تصویر کاربر مصطفی پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    چند روز پیش خدمتون عرض کردم که مشکل روی شکم خوابیدن الت تناسلی در هنگام نعوظ دارم و عرض کردید عکس بفرستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش)
      باز نشد
  • تصویر کاربر سپهر پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    باسلام
    من جوانی 20 ساله و مجرد می باشم که تا کنون نیز رابطه ای نداشتم.از بچگی در کناره ی بیضه هایم توده گوشتی سیاه رنگی مانند زگیل داشتم ام که تا الان برایم مسله ای ایجاد نکرده و تغییری نیز نداشته اشت و همین یکی می باشد .ضمنا برجستگی های روی آلت ام نیزوجود داشته است .حال می خواستم بدانم آیا می تواند برای من مشکل ساز شود ونیاز به درمان دارد یا نه.
    خواهشمندم پاسخ بدهید.
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش)
      باز نشد
  • تصویر کاربر نیما پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 477 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر کرمی
    ببخشید بنده آلت تناسلیم حدود 30 درجه به سمت چپ در حالت نعوظ انحراف دارد میخواستم بدانم که مشکلی ایجاد میکند و نیاز به درمان دارد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش)
      عکسش را بفرستید
  • تصویر کاربر ایمان پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    در تصویر نوع کجی مشخص است
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش)
      باز نشد
  • تصویر کاربر پدرام پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشيد...
    بنده ۳۰هستم و. در موقعه سکس مشکل نعوظ دارم ولی تو موقعه شب دم صبح نعوظ دارم ولی موقعه سکس نه هر کاری میکنم نمیشه قبلا خیلی خود ارصايي میکردم الان مدتیه ترک کردم و سکس دارم ولی نعوظ ندارم فقط دم صبح میتونم لطفا یه راهنمایی کنید من از تهران دورم نمیشه بیام گفتم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم ...تو موقع تحریک شدن نعوظ میشه ولی کامل نه و بعد کلا از بین میرود.....پیش ا پیش از وقتی که برای سوال بنده می گذارید ممنونم...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش)
      باید بررسی شوید
  • تصویر کاربر S.kh پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    میزان انحراف این الت چند درصد است؟
    نیاز به درمان دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش)
      زیاد نیست
  • تصویر کاربر شیرین پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 400 مشاهده پرسش
    سلام
    من نمی دونم آلتم خوبه یانه
    اما عکس باید در چه حالتی گرفته شود؟؟؟
    حالت شل یا راست!!!
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 1 دهه پیش)
      در حالت راست
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب