اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر ن شنبه ۱۴ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 7899 مشاهده پرسش
    سلام ، من زگيل تناسلي داشتم و ندونسته اونو كندم ، و زگيل اطراف اون پر شد ، بعد كه متوجه شدم چيه اونا رو ليزر كردم ، الان ميخوام بدونم اوني كه كندم الان ويروس داره؟ مثل خال در اومده كه مشكيه ولي هيچ برجستگي نداره، من به دكتر ليزر گفتم كه اونو هم يكاريش بكن ، ولي مثل اينكه حوصله نداشت، الان تكليف اين زگيلي كه كنده شده چيه، ايا اين جاي زگيل ميتونه ويروسي باشه و دچار زگيل بشم بازم؟ اگه مشكل سازه بايد چيكارش كنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۶ مهر ۹۸( 6 سال پیش)

    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)

      به جای کندن زگیل تناسلی و عوارض ناشی از آن، پیشنهاد می کنم که از درمان زگیل تناسلی به روش کرایوتراپی یا سرمادرمانی استفاده کنید. برای آشنایی با این روش پیشنهاد می کنم فیلم این روش را در مقاله بهترین درمان زگیل تناسلی مردان ببینید.

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر اسماعیل دوشنبه ۲۵ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.چون بنده اهل خوزستان هستم خواستم اگه ممکنه یه دکترمجرب اگه سراغ دارین توی اهواز یاشیراز معرفی بفرماییدچون آمدن به تهران برایم بسیار سخت و یاغیرممکن است.ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      من شرمنده
  • تصویر کاربر ف پنجشنبه ۳۱ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    سلام.دختری۱۷ساله و مبتلا به زگیل تناسلی هستم.زگیل ها حدودا۱۵عدد و پراکنده و کوچک هستند.اقدام به درمان باسرکه سیب کردم و بعد از۴ روز زگیل ها سیاه و سپس از پوستم جداشدن.ولی ۱ روز بعد متوجه شدم دوباره تعدادی زگیل درحال رشد هستن..خیلی نگــران هستم.امکان درمان دارویی نیست که حتما جواب بده؟ایا درمان با سرمادرمانی،درد دارد؟من شنیده ام درد وحشتناکی دارد 🙁 جای زگیل ها روی پوستم باقی میمانند؟ پس از درمان،این ویروس همیشه باقی میمونه در بدنم؟سیستم ایمنی بدن یا هیچ دارویی نمیتونه واسه همیشه از بدنم بیرون کنه این ویروسو؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳۱ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      فیلم کرایو من در سایتم را ببینید
  • تصویر کاربر حسینی دوشنبه ۲۵ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    با سلام
    هزینه عمل چقدره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بر اساس تعرفه است
  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۲۵ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    با سلام آقای دکتر من 29سال دارم و یک سال اقدام به بچه دار شدن کردیم ولی نا موفق همسرم مشکلی ندارد آزمایش دادم تعداد اسپرم رو 14میلیونزده بعد از مصرف قرص ویتامین ای و فولیک اسید دوباره آزمایش دادم میشه نظرتون رو بگید و اینکه مورفولوژی خوبه و چه دارویی مصرف کنم تا سرعت حرکت اسپرم بالا بره ممنون با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه كنم
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۳۱ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    با سلام آقای دکتر من 29سال دارم و یک سال اقدام به بچه دار شدن کردیم ولی نا موفق همسرم مشکلی ندارد آزمایش دادم تعداد اسپرم رو 14میلیونزده بعد از مصرف قرص ویتامین ای و فولیک اسید دوباره آزمایش دادم میشه نظرتون رو بگید و اینکه مورفولوژی خوبه و چه دارویی مصرف کنم تا سرعت حرکت اسپرم بالا بره ممنون با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳۱ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      باید معاینه کنم
  • تصویر کاربر یونس دوشنبه ۲۵ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید
    من پسری 29 ساله هستم که آلت من چندین ساله که در اثر بازی با آلتم، کج شده و به نوعی شکسته شده و این مسئله آزارم میده و نگران ازدواج و آینده و آمیزش جنسی هستم. عکس آلتم رو میفرستم لطفا نظرتون رو بگید که درست میشه یا نه؟ و اگر جراحی لازمه هزینه جراحی رو هم بگید که چقدره.
    مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد حضوري ببينم فيلم سايت من را ببينيد
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۲۵ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 477 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض خسته نباشید
    جناب دکتر، آلت تناسلی من از پایه انحراف داره. یعنی در طول آلت کجی دیده نمیشه ولی در حالت نعوظ، آلت کاملا رو به بالا می ایسته. عکسی رو هم ضمیمه کردم

    به نظرتون 100 درصد به عمل نیاز داره یا نه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بيايد ببينم فيلم عمل من در سايتم را ببينيد
  • تصویر کاربر hamid یکشنبه ۲۴ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید.
    اقای دکترباتوجه به ارسال عکس ازالتم.به نظرشما نیازبه عمل می باشد؟؟
    درضمن هزینه عمل چقدرمیشود؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد بياييد ببينم
  • تصویر کاربر ابوالفضل یکشنبه ۲۴ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشیدببخشید میخاستم ببینم با روش بخیه زدن چقد از سایز و نعوظ کم میشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بسته به شدت كجي فرق ميكند
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب