لیست پرسشها (21,575 پرسش)
حسین شنبه ۳۰ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 486 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر.کد h59k517945 هستم.شما در پاسخ به سئوال من یه شماره همراه دادید و گفتید که با آن تماس بگیرم از همان روز تا حالا هرچی میگیرم یا مشغوله یا خاموشه و یا اینکه دردسترس نیست خواهش میکنم این مسئله را زود پیگیری کنید چون که آقای دکتر من واقعا از شدت درد و کجی آلت تناسلی رنج می برم. با تشکر-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
شنبه ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ ساعت ١١ بفرماييد براي عمل انحنا - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- با سلام.آقای دکتر من از همدان هستم و ۶ ماه پیش زگیل های تناسلی ام رو توسط کوتر برداشتم و رابطه جنسی پر خطر هم نداشتم از اون ببعد و قبلش هم فقط یک بار بود که گویا اونطور بدبختانه بهم منتقل شد. الان دو ماه پیش دو سه تا مجدد روی بیضه دیدم ک با مراجعه به دکتر پوست با محلول کولودیون از بین رفت الان مجدد یکی ایجاد شده ریز روی بدنه آلت ام. این زگیلها چقدر ادامه دارن و سوال مهمم اینه که در صورت ازدواج اگه ضایعه ای نباشه انتقال پیدا میکنه به همسرم ؟ چون متخصص پوست گفت اگه خوده ضایعه نباش منتقل نمیشه این درسته یا توی سایتها نوشته حتی نباشه هم روی سلول های پوست هست و با عرق کردن منتقل میشه؟ چون اگه همسرمم بگیره توی یه سیکل انتقال میفتیم و تا ابد ایجاد میشه. لطفا راهنماییم گنید زندگی منو مختل کرده این بیماری خدا خیرتون بده جوابمو بدید.
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
موافق نظر پوست هستم
-
- با سلام خسته نباشید
اقای دکتر یک سوال داشتم من یک پسرم و 16 سال دارم
و یک اشتباهی مرتکب شدم که با یک پسر دیگه رابطه جنسی داشتم فقط چند بار (4/6)
و حالا میخواهم برم ارتش یا سپاه شنیدم انجا ازمایش میگیرن که رابطه جنسی داشتم یا نه
میخواهم ببینم معلوم میشود که من رابطه داشتم البته اینم بگن که نزدیک دو سال است که اصلا رابطه نداشتم
و اگر معلوم میشود درمانی براش وجود دارد که خودمو درمان کنم که در ازمایش معلوم نشود
ممنون با سپاس فراوان
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
اگر تكرار شود بله
-
- با سلام دکتر میخواستم بدونم آیا این عمل عمری است و در چه صورت به حالت اول برمیگردد * آیا بخیه درونی درد دارد در هنگام دخول * تا تا یه مدت بعد از عمل نشانه ای از عمل وجود دارد چون تازه میخوام ازدواج کنم همسرم چیزی نفهمه احساس سرافکندگی میکنم کلا کیفیت عمل و میخوام بدونم چون از نظر ظاهری بیشتر برام مهمتره و سوال آخر هزینه عمل چقدر است خواهشا پاسخ مرا بدید تا هر چه سریعتر اقدام کنم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
در عالم پزشكي صد در صد نيست ولي بسيار عالي است فيلم من وا در يوتيوب ببينيد
-
- سلام دکتر آقای دکتر خدا قوت 2 تا سوال داشتم؟؟؟
1- میخواستم بدونم بعد از عمل پلیکاسیون بازم آلت رشد میکند حتی چند سانت به مرور زمان و بزرگ تر شدن سن ایا الت رشدی دارد؟؟؟آخه بعد از عمل پیلیکاسیون الت 1تا2 سانت کوتاه میشود خواستم بدونم ایا الت بعد از عمل به مرور زمان رشدی دارد یانه؟؟؟؟
2-میخواستم بدونم راهی هست که تیرگی ناحیه تناسلی مردانه را سفید تر یا برطرف کنم؟؟؟در ضمن میدانم که پوست ناحیه تناسلی با پوست بدن فرق دارد؟؟؟لطفا دکتر خواهش میکنم اگر راهی دارد حتما راهنماییم کنید اخه خیلی رنج میبرم از این مشکل
باتشکر و درود فراوان خدمت دکتر عزیز-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
كاهش سايز قابل رشد نيست ٢- كار من نيست
-
- سلام جناب دکتر,من ازبچگي مشکل جنسي داشتم که التتناسليم کوچک و همچنين جداي ازسر الت ادرار ميکنم,ايا مشکل من قابل حل است,وميتوانم در اينده ازدواج کنم,21سال سن دارم
- سلام جناب دکتر,من ازبچگي مشکل جنسي داشتم که التتناسليم کوچک و همچنين جداي ازسر الت ادرار ميکنم,ايا مشکل من قابل حل است,وميتوانم در اينده ازدواج کنم
- با سلام و خسته نباشید
جناب آقای دکتر
بنده چندتا عکس آپلود کردم از محل رشد زگیل. قبلش لطفا کامل متن رو بخوانید.ممنون
من اردیبهشت 94 دیدم که اطراف آلت تناسلی و شرمگاه جوش های قرمز رنگ که سرش بنفش رنگ بود در امده، رفتم دکتر ایشون پماد بتامتازون 0.1 درصد دوتا تزریق کردن و ازمایش منی و ادرار دادم دکتر گفتن ویروسی نیست ! خلاصه بعد دوماه جوش ها رفتن فقط یکی از اونا موند که تو عکس مشخصه بزرگ و گوشتی. امسال دوباره یک ماه پیش یک سری جوش قرمز دراومده بازم رفتم دکتر گفت زگیل نیست و قرص کوتریموکسازول و پماد بتامتازون داد. شخصا از پماد آدارا به تعداد 3 عدد استفاده کردم نیازمند نظر شما هستم چون جدیدا زگیل به شکل تصویر رشد کرده. ممنون از شما-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
عكس باز نشد فيلم كرايو من را ببينيد
-
- رویش موی زاید روی آلت تناسلی به چه علت است
آیا روشی برای از بین بردن اون وجود داره-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
از نظر علت بايد بررسي شوند
-
- سلام اقای دکتر
حدود دو الی سه سالی هست که الاتم کمی به سمت چپ کج شده ایا احتیاج به عمل دارد یا نه؟ ایا روش درمان غیر ازجراحی دارد یا نه ممنون-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
فيلم عمل من در سايتم را ببينيد - نمایش سایر 1 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

