اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر به نظر شما این آلت نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر؟؟؟
    توضیحات: فقط خمیدگی رو به پایین و مادرزادی دارد
    در حالت نعوض کامله کامل سر(کلاهک) آلت کمی به سمت بالاتر می رود و در واقع آلت نسبت به این تصویر کمی راست تر است اما باز هم خمیدگی رو به پایین دارد...ممنون میشم کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بله فیلم عمل من را ببینید
  • تصویر کاربر احسان پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 454 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید میخواستم بدونم بعداز عمل جراحی کجی الت احتمال عقیم شدن بیمار وجود دارد ؟
    وسوال دومم اینکه بعد از عمل جراحی بیمار میتونه از قرص های بزرگ کننده الت استفاده کنه ؟واگه استفاده کنه باز التش کج میشه یا نه؟
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      1 نه2 نه
  • تصویر کاربر معين پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 293 مشاهده پرسش
    سلام
    الت من به سمت چپ انحنا و كمي هم به سمت ساعت گرد دوران دارد اگه ميشه من عكسش را براتون بفرستم و براي جراحي اقدام كنم فقط ايميلتان را برايم بفرستيد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      عکسش را بفرستید
  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    سلام
    1.از سن پایین متوجه کجی الت شدم از وسط الت انحنا داره به سمت چپ
    2. در هنگام نزدیکی صدای تق شنیدم اما مشکل خونمردگی اینا نداشتم 6 سال پیش اتفاق افتاد و از اون به بعد 2 بار دیگه به علت فشار که هنگام نزدیکی داشتم صدارو شنیدم که همراه با کمی درد همراه بئد که در قسمت اتصال الت به بدن شنیده شد . ولی علایمی ندارم
    به خاطر شرم نتونستم به پزشک مراجعه کنم خواهشمندم راهنمایی کنید در دو مورد احتیاج به مراجعه و عمل هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      باید ببینم
  • تصویر کاربر Alireza شنبه ۱۷ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و تشکر از شما بابت فعالیت هایی که واقعا در کشور ما بشدت کم اما بشدت مورد نیاز می باشد.
    بنده سوالی راجع به کجی آلت تناسلی دارم. آلت من رو به پایین است و در هنگام نعوظ هم حتی از وسط ب سمت پایین خم میشود، نگرانم راجع به این موضوع و متاهل هم هستم. لطفا راهنماییم کنید که آیا مشکل داره یا نه؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر Alireza چهارشنبه ۱۴ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      دکتر چرا جواب ندادی خب؟
    2. تصویر کاربر Alireza چهارشنبه ۱۴ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      در تکمیل سوالم باید بگم که خم شدنش هنگام نعوظ اینجوری نیست ک کامل بشکنه، اما خیلی سفت سفت نمیشه بنظرم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۷ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام لطفا عكسش را بفرستيد ببينم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مجتبی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید مدت دوساله مبتلا به پیرونی هستم التم به سمت بالا درهنگام نعوظ خم میشود درنعوظ مشکل دارم 55ساله هستم 1-ایا با عمل پلیکاسیون مشکل انحنا حل میشود 2-ایا این عمل مشکل نعوظ را برطرف میکند چون برای نزدیکی نیاز به ویاگرا دارم ومصرف میکنم 3-هزینه عمل چقدر است .باتشکر از سعه صبر وپاسخی که برای این دردمند ارسال می نمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بله باید ببینم
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 1848 مشاهده پرسش
    با سلام
    من به بیماری بزرگی پروستات و پلاک پیرونی همزمان مبتلا شدم خدمت دکتر یارمحمدی در مشهد رفتم برای پروستات داروی اومنیک روزی یکی و برای پیرونی ویتامین Eروزی دوتا و مداسین روزی دو تا تجویز کردن عکس هم از آلت گرفتم گفتم کجی در حد 5سانت هست و عمل نمیخواد ولی مشکل من اینه مقدار منی کم شده و هنگام خروج منی اون لذت گذشته رو ندارم گاهی حتی خروج منی رو احساس نمیکنم البته چون خودم مربی پرورش اندام هستم بعضی از راههای بالا بردن تستسترون که به از 50 سالگی کم میشه رو بلدم البته بدون استروئید و پپتاید و به صورت غذا و تمرین با وزنه و خواب مرتب و عوامل دیگه ولی کم شدن منی و عدم احساس در موقع خروج نگرانم کرده من 55سالمه خیلی قوی و شکر خدا سر حالم لطفا در این مورد راهنمایی بفرمائید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      ایشان استاد هستند حرفش را گوش کنید
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 456 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من 31سالمه و دچار کجی آلت شدم و زیز نظر پزشک مجاری قرصpotabaوmodacineمصرف میکنم و بهبود نداشته و آمپول پاپاورین تجویز کرده به نظر شما جواب میده؟واگر بخوام پیش شما عمل کنم بعد چند روز میتونم کار کنم ممنون آقای دکتر منتظر جواب شما هستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      باید ببینم فیلم عمل من در سایتم را ببیتید
  • تصویر کاربر سمیه جمعه ۲۲ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 316 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر،
    داخل مقعد من برجستگیهای هست ک احتمال زگیل هست چون در ازمایش تیپ39و56هست.که موقع دفع احساس و باعث سوزش تو اون ناحیه میشم.البته دکتر پماد داده که ی مقدار بهتر شده ولی خارش داره،ایا احتمال سرطان شدن هست؟چون خوندم تو رده خطرناک متوسطه.و در دهانم قسمت پشت لبم.هم ی عدد در اومد که با سرکه سیب برطرف شد و حالت لکه مونده.بعد این موضوع من بینیم دائم در حال خارشه،و همچنین چشمو سرم کمتر ممکنه زگیل باشه و نوعش فرق کنه؟
    اینم اضافه کنم قسمت وازنم چیزی نیست ولی خارش هست.خیلی نگرانم ب خانوادم هم نگفتم .لطفا راهنمای کنید ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۲ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      باید معاینه شوید
  • تصویر کاربر علی جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 403 مشاهده پرسش
    ببخشید مدتی است در زیر نوک آلت دونه های ریز سفید رنگی ظاهر شده که هر از مدتی دردناک می شود و از داخل مجرا احساس زخم یا مانع در مسیر ادرار دارم تصویر ان را ارسال می کنم ممنون می شوم بفرمایید چکار کنم . در ضمن 39 ساله هستم و دسترسی مناسبی به پزشک ندارم. از لطف شما سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۲ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      مهم نیست
    2. تصویر کاربر علی جمعه ۲۲ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      با سلام
      ببخشید دوباره مزاحم می شوم منظورتان را متوجه نشدم یعنی خود به خود از بین می رود ؟ نیاز به درمان ندارد؟
      احساس زخم و سوزش را چکار کنم؟
      سپاسگزارم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      يعني به زگيل وتب خال نميخورد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب